Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara att se till att fölet går lite före in i släpet och mamman trycker på lite och poff så är det klart -Imorgon åker darina till stationen för att semineras med RHC. Hur vi ska få på fölet är en annan fråga....svettas redan. Haha
Det är bara att se till att fölet går lite före in i släpet och mamman trycker på lite och poff så är det klart -
Var och dräktighets kollade Fuxsy idag och hon håller på att resorbera Så ej dräktig. Sprutad och ny koll nästa vecka och hoppas att hon tar sig
Var och dr kollade min i torsdagsr. Ej dräktig men hade fina ägg på g, så hon sprutades och blev seminerad igår kväll. Var tillbaka idag på fm och kollade och då hade äggen släppt
MEN! Jag har missat en så otroligt pinsam sak.. (får skylla på morfin rus efter frakturen i ryggen) när jag valde hingst.
BÅDA TVÅ HAR JU NIMMERDOR I STAMMEN!!!! :O
Mitt sto dräktigt på 19:e dygnet vid koll idag, hon tog sig på första försöket Hoppas att det håller i sig nu!
FirenzeVilken hingst är ditt sto betäckt med ?