@Nalasmatte Är bara att köra på tycker jag, inte supertätt och Nimmerdor är en bra hingst .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Nalasmatte Är bara att köra på tycker jag, inte supertätt och Nimmerdor är en bra hingst .
Grattis!! Har funderat på hur det gått men då gick det vägen. Roligt, vi får följas åt tråden tycker jag när vi har samma hingst och allt.Dejavue är nu kollad på 16 dygn och dräktig med Toutchdown på första försöket. finaste tjejen tog sig på första försöket när jag betäckte förra gången för 4 år sen också. Så mycket värt!
Så kul att han är tillbaka i aveln. Ett bra alternativ till tex Luxus om man vill få F-blodet.Firenze
Jaja, det bidde inget med Revolution, idag hade jag chansen men då kunde han inte tömmas. Not ment to be antar jag, får väl ta det som en hint. Det blev Glamourdale istället, så nu hoppas jag på ett snällt, rörligt, svart sto på ca 165 nästa vår istället så kanske dressyrkärringen kan rida det. :-) Så kan jag avla massa roliga hingstar på det stoet sen.. massa Jazz-hästar (hornen växer). Så förhoppningsvis kan jag ge Revolution ett försök nästa år.
PM digTidigt måndag morgon går släpet ner till Skåne....
Trodde ju i min enfald att problemet var löst med sulor och skor men nej. När jag såg henne i hagen i helgen var hon lika halt som innan, tog ut henne i paddocken och det var bara en markering kvar.
Avvaktar med 45-dygnskollen tills vi varit nere.