Slingan går bara från Skåne till Vara/Ödeshög. Allt norrut måste lösas på annat sätt. Och det är ett gäng, tackolov står inte alla hingstar i Skåne
detta svarade på min undran, skicket går alltså bara till Ödeshög
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slingan går bara från Skåne till Vara/Ödeshög. Allt norrut måste lösas på annat sätt. Och det är ett gäng, tackolov står inte alla hingstar i Skåne
detta svarade på min undran, skicket går alltså bara till Ödeshög
Kul!!Kollat min idag och hon är dräktig på 16 dygn! Woho
Mitt sto e. First Wish ue. Ampere som jag lånat ut är i dag inseminerad med Sankt Erik 2.
Dräktighetskoll igår, ingen bebbe..
Åh nej så trist @EmiroDräktighetskoll igår, ingen bebbe..
Här går det också dåligt. Gammalt tävlingssto som vi försöker få dräktigt.Dräktighetskoll igår, ingen bebbe..
Jag tror det är rätt vanligt att de behöver behandlas ovavsett om de tävlat innan eller ej.Här går det också dåligt. Gammalt tävlingssto som vi försöker få dräktigt.
Visade sig att hon hade bakterier så det är hon medicinera mot. Sen gick det nog inte att skölja som de hade velat då hon gick ur brunst Nu är hon igång sprutad och förhoppningsvis kan de kolla och göra ett nytt försök i början på veckan. Börjar kännas lite hopplöst redan men vi har ju fortfarande lite tid på oss men det går så fort.
Nån annanson haft äldre tävlingssto till betäckning? Är väl vanligt att de måste behändlas?
Jag tror det är rätt vanligt att de behöver behandlas ovavsett om de tävlat innan eller ej.
Ja, hon betäcktes med Hip Hop. Jag tog i min enfald för givet att de tog ett baktprov innan de inseminerade med HH men det hade de inte gjort.. Jag tror att de skulle ta baktprov idag men har inte hört något.Hon betäcktes med Hip Hop på andra försöket va?
Fasen vad trist att det inte tog nu heller. Har ni kollat baktprov och sånt?