Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det andra stoet går till honom OM det blir en omgång till och OM det går att få skick på honom =)Canterbury säger jag!
Dessutom är jag lite frågande varför man inte visat honom riden ?Flambeau ströks från bruksprovet men gick godkänt 30dgrs utomlands. En chansning mao.
Varför vägrar du higcruiser och friendship? högställd och med bra galopp, precis som Luxus. Nedärver storlek precis som Luxus. Otroligt vänligt psyke, precis som Luxus.
Friendship har samma blod.
Försöker bara förstå ditt resonemang.
Icke godkänd var väl att ta i... Så du menar att alla importhingstar med ettstolicens inte är godkända heller. Nu är det min tur att inte riktigt förstå ditt resonemang?Så en icke godkänd, inte visat, rätt okänd hingst skulle ge mer eftertraktade avkommor? Det har jag svårt att tro.
En unghingst som endast gått 30dgrs prov ser jag som ett riskprojekt.
Blev nu nyfiken på vem Flambeau är o en Ampereson skulle jag också föredra även om Hollie här på Buke är jättefin,.
Sezuan lär väl ligga högt i kurs just nu?
Tailormade Temptation vore min dröm
Titta på Flambeaus gångartspoäng, stam o vem som köpt honom.Eftersom han inte gick bruksprovet i Sverige i år och eftersom han är ung krävs ett bruksprov för att gå igenom i Sverige. Klarar han inte det nästa år tror jag hans popularitet dalar kraftigt direkt. Därav risk.
simpan, jag vänder mig bara mot ditt kraftiga uttalande om osäljbara avkommor. Att du inte gillar hingstarna gör mig ingenting men förkasta Ahingstar och välja en ung hingst med ettsto licens är konstigt för mig.
Om jag stod med ett tomt sto nu hade jag valt en hingst som jag vet levererar, inte bara en som är billig.
Blev nu nyfiken på vem Flambeau är o en Ampereson skulle jag också föredra även om Hollie här på Buke är jättefin,.
Sezuan lär väl ligga högt i kurs just nu?
Tailormade Temptation vore min dröm
simpan, jag vänder mig bara mot ditt kraftiga uttalande om osäljbara avkommor. Att du inte gillar hingstarna gör mig ingenting men förkasta Ahingstar och välja en ung hingst med ettsto licens är konstigt för mig.
Om jag stod med ett tomt sto nu hade jag valt en hingst som jag vet levererar, inte bara en som är billig.
Fast Flambeau blir inte billig om det inte tar sig eftersom han kostar både ensto licens och språng iof sen om det tar sig blir det billigt men det spelar väll mindre roll om man får dräktigt .
Och språng avgifterna brukar ju ligga på ett par tusen så då finns det fler hingstar att välja på ?