Sv: Inte dräktig... fler med otur?*långt*
Fölet blev fint & panik hingsten var Dionysos vilket inte var fy skam iheller. Det är en bra hingst som lämnar fina avkommer. Samt hingstungen i hagen har det coolaste temperamentet jag har sett, ingenting rör honom i ryggen utan finner sig i precis allt
Fux m 4 vita nästan jämnhöga strumpor m bläs. Stoet är fux med 3 vita & bläs. Hoppades på en mörkbrun avkomma..
Min fryshingst var Trakhenaren Kostolany som ligger bakom Blue hors Martinè, Totilas mm.. Anledningen till bytet var att det fanns bara 2 strån kvar till mig i Sverige, jag var även höggravid & fixade inte en till bilresa t&r på ca 120 mil för att hämta dem.
Jag vet inte om importören har tagit in fler eller tar in fler, annars får jag köra ned henne till hingsten helt enkelt i vår.
Jag har drömt våta drömmar om honom & han hade varit kanon till mitt sto. Ville ha honom även första gången för 2 år sedan pga hans lynne & meriter samt avkommornas talang som allroundhästar.
Men då rekomenderades vi att seminera henne med färskt istället då hon var ett maiden sto av vetten.
Tog sig på första brunsten. *duktig häst*
Jag hoppas allt löper smärtfritt till våren, kommer börja tidigt med henne..