Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit med om detta och nästa år ska min semineras efter ägglossning för det är då hon tar sig. Äggen kan leva väldigt länge efter ägglossning. Vet ett sto som seminerades ca två dygn efter att det släppt och tog sig.
Skönt att det tog sig tillslut. Då slipper du ju ny stat.avg nästa år etc. Har man kört igång så är ändå det bästa enl mig att de tar sig även om det blir sent...
Men vad kul att hon blev dräktig! Grattis och hoppas nu på en bahglig resa till liten tittar ut.
Men jag är ju lite nyfiken på vad liten har för stam.
Grattis! Nu får vi hålla tummarna att strulet är över för er del och att det kommer smått till våren.
Vill trösta dig med att berätta om vårt första föl (syskon till stulpelle). Allt gick då by the book. En seminering, ultraljud - dräktig, fölning på 20 minuter och klass I vid fölvisning. Inte någonting som ledde till oro.
Jag träffade en igår som hade 5 ston som hon hade betäckt i sommar och INGEN hade blivit dräktig. Hon funderade nu om det låg någon förbannelse över hennes gård.. Snacka om oflyt, eller vaddå?
Odla plastblommor? Jag måste nog göra dig besviken, fertiliteten hos plastblommor är tyvärr rätt dålig!
Hehe, själv funderar jag på kaniner eller marsvin, där är fertiliteten hög!