Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt då är det bara att hålla tummarna -Pratat med stationen nu på morgonen. Ägget släppt och klar att hämtas.
Usch vad tråkigt . Hur tänker man vad är planen och varför beter hon sig som hon gör ? Infekterad eller vad kan det bero på ?Nähä, blev inget denna gången heller
Hon visade ju ordentlig brunst i fredags men hade små ägg så vi beställde för säkerhets skull, men det gick inte att seminera. Och nu idag så vart brunsten över... Så det blir spruta igen och ett sista försök, men det känns ju inte jättelovande
Någon som varit med om att vet inte hittar någon fosterblåsa vid ul 17 dygn men stoet är inte på gång till ny brunst ? Har stoet varit dräktigt ändå vid senare koll ?
Mitt tredje sto seminerades idag.
Koll igen på måndag att ägget släppt annars ny semin då.
Idag är Olivia på dygn 90! På fredag ska vi på UL. (Uncanto är stationens egna hingst så det gick bra att komma på dygn 92 istället.) Jag funderar lite på det här med datum för beräknad fölning. Jag har sökt på nätet men fått lite olika svar på hur man räknar. Hittade även en app som räknar ut datumet men det datumet stämde inte med de andra metoderna. Hur räknar man egentligen? Olivia inseminerades den 9:e maj, när blir då datumet för BF?
Idag är Olivia på dygn 90! På fredag ska vi på UL. (Uncanto är stationens egna hingst så det gick bra att komma på dygn 92 istället.) Jag funderar lite på det här med datum för beräknad fölning. Jag har sökt på nätet men fått lite olika svar på hur man räknar. Hittade även en app som räknar ut datumet men det datumet stämde inte med de andra metoderna. Hur räknar man egentligen? Olivia inseminerades den 9:e maj, när blir då datumet för BF?