Ciindy

Trådstartare
Nu har hunden varit och gått jaktprov och kommer att komma hem med 2 dåliga resultat *suck*. Han har nu 3 av 3 dåliga jaktprov på sitt samvete:d :smirk:. Åhh jag som äntligen trodde att vi skulle kunna komma vidare på utställningarna och kunna ta annat än CK! Nu känns det som att nästa hund man köper ska man inte ha nå papper på, så man slipper bli besviken varje gång det går dåligt på jaktprov och utställningar, även fast jag är en person som vill ställa ut... :crazy:
En helt onödig tråd men var bara tvungen att skriva av mig, ursäktar samtidigt för att det kanske inte finns nått sammanhang i texten, *suck*.

Sv: Besviken!

Jag tycker jaktprov är en av de svåraste grenarna inom hund. Nu vet jag iofs inte vilket prov du gjort.
Men jag tycker man har kommit långt genom att bara starta ett prov.
Vänta bara, en vacker dag sitter det som ett smäck och allt fungerar.

Det är klart att man får vara besviken:crazy: men det är bara ta nya tag, vet många jaktchampions som har mååååånga dåliga jaktprov som tillslut kammat hem första prisen... Vad är det för hund/jaktprov?
prillan

Jag har en trädskällare, en norrbottenspets. Men det har tydligen gått dåligt för nästan alla hundar på det här jaktprovet den som "vann" hade en 2a ena dagen och en 0a den andra så att ingen fick ju toppenresultat :/ Vi kom på 8onde plats av 10 så så.. men det är som du säger prillan, nya tag och ett nytt jaktprov!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 654
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 385
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 581
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 654
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka