Beställa utrustning från USA?

Blondie

Trådstartare
Någon som vet vad det kostar att få hem grejerna om man beställer från tex Big Dee's?
Är grymt sugen på en sele från Zinger. Någon som vet något om det märket?
Hemsida?

Sv: Beställa utrustning från USA?

Vi har tva zinger.
Bra jogg selar men jag skulle inte tavla i dem. En del smafel, tex har vi tva vanster quick hitches pa den ena..
Huvudlagen ar verkligen inget att hurra for, anvander inte ens vara, kaken passar en b-ponny.
Gjordarna ar mjuka och fina och likasa forbygel och sparrgrimma (vara sparrgrimmor passade bra pa sma hastar men gick sonder relativt fort)

Ok! Funderade på Highlighter. Hade varit kul att haft en röd och bara tävla med men det är alltså inte att rekommendera :( Men som hemmaselar funkar de skapligt alltså. Priset är ju inte att klaga på men sedan är det ju vad det kostar att ta hem den.

Jag har beställt saker från USA ett par gånger.. Dock inte travgrejjer.. Jag har alltid blivit tvungen att betala tull förutom fraktavgifterna. 2-3 hundra nånting.. minns inte exakt.. Men då var de småsaker också.. som t-shirtar och dvder

jaG har inte beställt därifrån men kollade precis upp vad det skulle kosta i frakt för några vintertäcken. 175 US dollar. På det kommer då tull och moms i Sverige...

Tack så mycket :laugh: Borde ju vara ungefär det samma på en syntetsele som för vintertäckena. Det går väl efter vikt?
Då återstår att fundera på om det är värt att beställa. Ingen mer som har åsikter om Zinger som märke?

Vi kopte den billigare varianten till inkorning sa j ag vet inte om deras tavlings selar ar battre men oftast gar kvaliten igen inom ett marke.
Maste ga att fa tag pa selar hemmavid for samma pris efter tull etc.
Eller fraga nagon som aker over att ta med sig hem.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 925
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 762
Senast: MiaMia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 113
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar