Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Onödigt svar!Uppenbarligen behöver du den inte eftersom du ställer frågan. #unpopularopinion
Menade inget illa, just my two cents.Onödigt svar!
Jag älskar min! Det går fortare och jag tycker resultatet blir bättre än med strykjärn.
Jag använder den bara till kläder så jag har inget bra svar på det.Kan den helt ersätta ett strykjärn? Blir det lika slätt? Jag älskar strukna lakan, men med ett påslakan som är 220x240 är det allt annat än smidigt att stryka. Ger en steamer samma känsla i lakanet?
Jag använder den bara till kläder så jag har inget bra svar på det.
Det tycker jag.Men ger den en lika slät skjorta som ett strykjärn?
Räknas strykjärnet fortfarande som oanvänt om man konverterat det till vallajärnNä, jag tror inte ens mitt strykjärn är använt de senaste 15 - 20 åren ...
Vilken rekommenderar du alltså inte?Nej, den kan inte ersätta ett strykjärn. Beroende på modell har den även begränsad kapacitet, dvs. om vattenbehållaren befinner sig i den lilla handhållna grejen får du inte plats med särskilt mycket vatten, så du behöver fylla på stup i kvarten. Naturmaterial funkar sämre än syntet. Har du riktig otur får du som jag en modell som droppar kondenserad ånga a.k.a. kokhett vatten på din hand.
Tror en bra steamer fyller en viss funktion i modebutiker, på visningar, och andra sammanhang där man snabbt behöver fräscha upp tyg som inte var särskilt skrynkligt från början. Har för mig att de steamers som används där har sin vattenbehållare som en liten rullbar tank på golvet. Nån större smidighet i vardagen skapade min lilla vanliga däremot inte. (Ja, jag är besviken och något bitter. Det blev en anti-lifehack.)
Dock drömmer jag fortfarande om att en steamer i högre prisklass skulle kunna fixa släta linneskjortor på tre sekunder. Vem vet, kanske finns det väldigt mycket bättre än min där ute!
Vilket märke och modell har du?Jag älskar min! Det går fortare och jag tycker resultatet blir bättre än med strykjärn.
jag har använt min till att stryka några pärlplattorNä, jag tror inte ens mitt strykjärn är använt de senaste 15 - 20 åren ...
Räknas strykjärnet fortfarande som oanvänt om man konverterat det till vallajärn
Jag som varken vallar eller stryker pärlplattor har ett strykjärn jag tror jag fick av min kära mor på 90-talet, dvs det är så gott som nytt.jag har använt min till att stryka några pärlplattor
Hm, jag minns inte vad den hette och om vi ens har den kvar. Jag fick eller vann den på någon julfest och blev jätteglad för jag hade tänkt köpa en. Den var röd och vit.Vilken rekommenderar du alltså inte?
Inte jag heller...Nä, jag tror inte ens mitt strykjärn är använt de senaste 15 - 20 åren ...
Precis den där har jag siktat in mig på lite. Har fått bra betyg i nåt test jag hittade.Den här har vi
Visa bifogad fil 101466