Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt lag får det bara finnas gråa hästar i alla stall har jag hört!Taget x 2 grå
Visst är det så att grå hästar har förtur
Enligt lag får det bara finnas gråa hästar i alla stall har jag hört!
Bor jag kvar funkar det säkert, finns ju 10tal boxar och mina lär ju gå på bete och skratta åt alla hästar som måste arbeta
Vet inte alls hur de tänkt planera (jag ska väl hjälpa till) men hopp o dressyren lär gå på anläggningen som ligger 2 km från mig, man kan skritta dit på 20 minuter om hästarna är trafiksäkra, kattsäkra, hundsäkra och shetlandsponnysäkra (det sistnämnda påstår min häst är en omöjlighet att vara).
Visst är det så att grå hästar har förtur
Men va fan, du får väl rida dressyr i hoppsadel eller tvärtom. Annars kan du ju värma upp genom att galoppera till stallet på asfalten? Eller så får du ta med min häst och ha hoppsadel på henne...Grå som grå liksom. Hon har aldrig hoppat men någongång ska vara den första!Om jag skrittar dit, bär du min hopputrustning dit då, tror inte annars jag klarar den där 30 minuters gränsen
Men va fan, du får väl rida dressyr i hoppsadel eller tvärtom. Annars kan du ju värma upp genom att galoppera till stallet på asfalten? Eller så får du ta med min häst och ha hoppsadel på henne...Grå som grå liksom. Hon har aldrig hoppat men någongång ska vara den första!
Ska jag handhästa henne genom dressyrprovet oxå då menar du?
Ta du dom platserna. Och skäms inte för all del för att du liksom smiter före i kön.
Skämt åsido, vi kanske bosätter oss i Falkenberg under en period av semestern så då har vi rimligt åkavstånd ändå.
TR säger ingenting om det, alltså måste det vara tillåtet!Undrar vad TR säger om det ?
Ja hon försökte säkert modifiera startlistan!@fio Du hade säkert gjort något ont för att förtjäna det. Typ smitit före i nån kö eller så.
Ja hon försökte säkert modifiera startlistan!