Bed & Box tävlingsterminen 2015

Men har du en otittig häst eller har många debutanter i bagaget då fixar man banan lätt.

Äsch, det var ju ända banan där jag lyckades lyfta runt åbäket förra året. Han tyckte mest att allt runtomkring var påfrestande och krävde ett par extra snurrar. Så farlig är väl ändå inte den terrängbanan (även om det är enda stället jag har varit tvungen att bli sydd på plats efter fall, fast kan man tillskriva det banan om det sker i en sväng..? :angel: ).

Men Flyinge kan ju inte ha tävlingar den helgen i år, jag är strängt upptagen av att gifta mig då. Och nog för att det går att skyffla runt sommarschemat lite, men med 100 gäster och färdiga inbjudningar (plus en blivande make som ska orka med många tävlingssäsonger till :sneaky:) är det nog inte läge att föreslå någon rokad på den fronten. Jag skulle ha röstat för ett vinterbröllop, då vilar ju djuren :banghead:

Näe, jag tyckte också det lät himla konstigt? Man gifter sig ju inte på en brahelgatttävlapå utan man gifter sig när tävlingarna är slut för säsongen. Hon måste ha tittat lite djupt i dunken när hon skrev så, har säkert ändrat sig sen dess och jag springer ut till brevlådan för NU ligger nog inbjudan till alla bukefalister där!

Var det inte jävligt längesedan man fick post på Lördagar? Visserligen utvecklas ju ödebygden långsamt men ni borde väl ändå ha kommit ikapp efter 30 år?

Näe, jag tyckte också det lät himla konstigt? Man gifter sig ju inte på en brahelgatttävlapå utan man gifter sig när tävlingarna är slut för säsongen. Hon måste ha tittat lite djupt i dunken när hon skrev så, har säkert ändrat sig sen dess och jag springer ut till brevlådan för NU ligger nog inbjudan till alla bukefalister där!

Dunken med gotlandsdricka i så fall. Och vi har inte skickat några inbjudningar än, men efter den här fadäsen kan jag ju omöjligt bjuda in er andra till ett evenemang som ligger så olyckligt inklämt mellan Falsterbo och Flyinge, det skulle ju bara tvinga er att avstå något av alla dessa fantastiska evenemang. Näe, andra fälttävlansryttare gör man en tjänst genom att låta dem avstå om bröllopet inte är inklämt mellan dagen då terrängbanan blir för blöt på hösten och dagen då den äntligen tinar upp igen på våren :angel:

:D

@Undret Nu har du VERKLIGEN tittat för djupt i dunken för du svamlar? Och givetvis, om du nu envisas med att gifta dig den helgen så kommer såklart Flyinge att FLYTTA på sin tävling så skicka inbjudningarna du bara, vi kommer!:devil:

Var det inte så förr innan alla konstiga indelningar kom hit o dit? Vi hade ju iaf inte lika många trådar att hoppa in o ut i....

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 243
Senast: alazzi
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 313
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 469
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar