Bed & Box tävlingsterminen 2015

Ja så blir det väl när man bara har gråa hästar som ju tydligen enligt konstaterande i annan tråd inte passar till fälttävlan:sneaky:

Enbart EN grå i den tråden var min... den stod för båda företeelserna. Men den har jag inte suttit på sen ett år tillbax. Du får väl hänga med i svängarna.. :sneaky:

Enbart EN grå i den tråden var min... den stod för båda företeelserna. Men den har jag inte suttit på sen ett år tillbax. Du får väl hänga med i svängarna.. :sneaky:

Alltså jag hänger INTE med i svängarna!
Går 1: Inte din ridning längre?
Grå 2: Numera vit - tävla ft i år?
Grå 3: hmm?

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 243
Senast: alazzi
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 313
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 469
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar