Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det så läskigt där??ps hos mig kan man bo om man vill riskera liv och lem o rida Ljuslingsbacken!
Och jag kommer jobba på läger när ni har tävlingar i julips hos mig kan man bo om man vill riskera liv och lem o rida Ljuslingsbacken!
Allt är relativt men det kan väl vara 8 mil dit. Då är Össjö närmare@fio försöker alltid tränga sig före, skaffa sig fördelar, och div annat!
Har inte tänkt rida Össjö, ligger mitt i semesterveckan o på nåt sätt så verkar det som sambo och barn tycker att jag ska vara hästledig en vecka på sommaren? Jag tycker dom har lite otur när dom tänker så men men... Däremot har jag tänkt rida Styringe, borde väl vara rätt nära dig @Hippocampus?
finns både box , sällskap och hage ledigt här då. lite värre med plats för 2beningar, men finns hotel 10min bort med bil. om man inte känner för att kampa i bilen eller i stuga utan utan el/vatten vid liten badsjö 1km från stallet .Tänkte om man kanske skulle åka till Flyinge helgen 18-19juli... någon skåning som kanske skulle ha plats för en liten skimmel? Hon kan tänka sig att bo i utebox också
Nej nu tänkte vi åka dit och rida H90@pink_angel Va, ska ni ner till Flyinge och visa upp er i år igen? Med tvättäkta stubbad PRE-man och allt.
Nej nu tänkte vi åka dit och rida H90
Har du fått ditt sommarschema? Detta får vi snacka mer om i stallet.
Nja fått en liten skiss om hur det kan se ut och när jag behövs mer osv...
Ja det får vi göra tänkte att Flyinge är alltid trevligt att åka till så varför inte åka dit och tävla.
Man har dålig koll som rookie i norr :P men men, passar ju bra i datum iaf så det blir nog bra hahah.
Låter ju perfekt!Sedan förra året går alla momenten dessutom på Teds bana så norrlänningar behöver inte irra runt mellan dressyr/hopp o sen ut till terrängbanan
Norrlänningar? Nu tycker jag att Borås halkade lite väl långt upp på kartan.