Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Jag har inte sprungit sen jag sprang lopp i Kungälv - den 7 september. AAAH.
Inte så bra :p

Men men, det blev lite över 3 km blandat löpning och promenad. Bäääh.
Hur som har det blivit 4 pass denna veckan(inte löpning då :p) så jag är rätt nöjd med mig själv ändå.
Har träningsvärken från HELL med, så mitt planerace Combatpass fick bli en runda ute istället :p
 
Sv: Beach 2014

Idag har jag som mål att springa 1 mil under 1 timme, känner mig inte superpeppad, i förrgår sprang jag 3,4 km och det var döden liksom:p
 
Sv: Beach 2014

kl
Vad för cardio-övningar tycker ni är snälla mot knäna? Hart antagligen en inflammation i ett, dessutom inflammation i samma sidas handled.
Dessutom kan jag inte hitta voltarenen:banghead:
 
Sv: Beach 2014

Äh, vi tar det nästa vår/sommar. :)
Vi var ju ett gäng här som tänkte försöka ge oss på det, så jag tycker du ska hänga på :D
 
Sv: Beach 2014

Alltså seriöst, fyfaan vad jag är bra! (ja jag skryter lite, men ibland får man faktiskt vara nöjd:D)

Jag sprang en mil på 56:47 minuter, jag klarade mitt mål med råge! Jag sitter här och ler och känner mig supernöjd!
 
Sv: Beach 2014

Jag har nog blivit lite sjuk... :( Ont i halsen och en aning feber, fast känner mig ändå rätt ok. Funderar på att ta en promenad senare (lugn sådan). Men det får nog bli kortare än vad jag tänkt, typ 2-3 km istället för 5. Irriterande, men vill kunna träna åtminstone litegrann nästa vecka så det är bäst att hålla sig på mattan...
 
Sv: Beach 2014

Haha, ja, min benlängd är ju inget att skryta med precis, men jag ska absolut testa att mäta. Det hade varit kul att veta hur långt det är man egentligen går. Jag gillar rundan, den är varierande och ligger så att jag lätt kan ansluta från mitt hem, men annars får jag väl försöka hitta en annan som jag kan mäta upp med bilen.
 
Sv: Beach 2014

Efter att ha mätt upp via hitta.se så fick jag min vanliga powerwalk-runda till lite mer än fem km, kanske något mindre än jag trodde, men ändå längre än de där fjuttiga tre som endmondo ville. Den rundan jag brukar jogga (eh, eller som jag har joggat en gång, men som jag tänkte börja ta tag i lite ordentligt) fick jag till lite mer än tre, men då powerwalkar jag i början för att värma upp (och för att jag har fobi för att springa på stora vägen där någon kan se mig :o), och joggar kanske två km. Måste ta tag i det ordentligt nu.

Idag har det i alla fall hittills blivit en powerwalk, och jag ska strax ta mig mot stallet. Vi får se vad det blir på agendan idag. Jag vill rida, men det blåser katastrofmycket, så vi får se vad hästen har för åsikter.
 
Sv: Beach 2014

Alltså seriöst, fyfaan vad jag är bra! (ja jag skryter lite, men ibland får man faktiskt vara nöjd:D)

Jag sprang en mil på 56:47 minuter, jag klarade mitt mål med råge! Jag sitter här och ler och känner mig supernöjd!

Men guuuud vad bra du är! Och du som var lite nervös för om du ens skulle klara av det!? Där ser man vad lite vilja och jävlaranamma kan ge! :D

KL

Alltså, det där cirkelträningspasset igår morse... Det känns! Saker som att gå på toaletten (benen skriker när jag försöker sätta mig ner), borsta håret (armarna skriker när jag försöker lyfta dem), hosta (magen & ryggen skriker vid minsta spänning) och sitta ner (rumpan. Aj.) är så löjligt smärtsamt idag, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det faktiskt. Ska ta mig ut på en promenad snart och hoppas att det mjukar upp lite. Något väldigt positivt är att det gör ont i flera olika benmuskler, armmuskler, ryggmuskler på en gång, vilket innebär att det måste ha varit ett väldigt effektivt och mångsidigt pass. Jag är helt klart inställd på att gå nästa fredag också, beach 2014 here I come! ;)

En fråga bara: Hur viktigt är det med sådana där protein-shakes och andra tillskott om man vill bygga muskler och tona kroppen lite? Jag vill ju gärna ha lite synliga armmuskler & magmuskler, men det verkar så himla äckligt med pulver och grejer! Jag brukar istället försöka äta 1-2 ägg eller något annat proteinrikt när jag kommer hem från gymmet, kan det räcka tror ni?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 452
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp