Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Jag kollade igenom nästan hela amazons sortiment av lila och rosa väskor för att jag bestämt skulle ha en (som blev två...), så gör det du! :D
 
Sv: Beach 2014

Men tyst, du vet väl att det inte finns väskor eller annat sånt roligt på amazon! :mad: De har enbart böcker, och de ruinerar mig redan som det är! ;) :D :D
 
Sv: Beach 2014

Självklart, fel av mig! Det finns absolut ingenting träningsrelaterat på amazon, eller annat utöver böcker förresten, så det är ingen idé att du ens kollar - du kommer ju inte hitta något ändå!

;)
 
Sv: Beach 2014

Jag känner mig själv, jag kommer att vara inne där innan natten är över! :D Men ja, då får det väl vara så då. Just nu känns det ändå som att jag kommer att prioritera PT-timmarna jag tänkt köpa före andra träningsgrejer. Även om garderoben verkligen skulle behöva sig ett lyft... :p
 
Sv: Beach 2014

Jag lyckades till och med låta bli att kolla efter gymkläder när jag köpte väskorna (okej, det där var nästan en lögn, jag köpte ett gäng vanliga linnen varav åtminstone ett är tänkt att ha på gymmet...).
Borde koncentrera mig mer på att skissa upp egna designer och ta hem nya provplagg, men jag är för oinspirerad just nu. Tips på färger/mönster någon?
 
Sv: Beach 2014

Zebra, men kanske i andra kombinationer än svart/vitt? Fast det har vi ju sett den här säsongen, så det kanske är ute snart igen?

Såg btw någon instruktör (alltså en på scenen) på Super Saturday som körde i shorts och knähöga knallrosa strumpor, kanske är ett mode som kommer? Såg någon mer på någon scen som också hade knästrumpor men inte lika skrikiga.
 
Sv: Beach 2014

SVARTA! Inte det svaret du ville ha, gissar jag ;) Men samma design fast svarta och linjerna i typ silver/grått eller mörkt orange vore grymt.
 
Sv: Beach 2014

Tack :)
Ja det är skönt att ha hållit igång hyfsat ändå.
Att köpa nya kläder i mindre str är rätt bra för att hålla motivationen igång, man vill ju inte att de ska bli för små :p

Jobbigt med förkylning, skönt att det har gett sig nu :)

Emtherlia: Tack :)
Visst är det så, det är så lätt att falla tillbaka nu när det bli blött och kallt ute också.

cili: Men nej, inte berätta att det är rea på Stadium! Jag behöver nya långa löpartights ju, mina är för stora :p Men har nyss köpt en ny vinterjacka så det får vänta lite.
Väskorna som du fått hem var grymt snygga!

Tulpanen: Krya på dig, drygt med halsont.

Zasso: Bra pris för en väska!
Köpstopp var det ja hrm

Sleepan: Snygg väska!
Rött är klart snyggast :)

Hedinn: Låter spännande att åka till Vietnam, vad ska du göra där?
Vad nice med gratis gym :)

Ninnurur: Kul att det fungerar bra med shaksen (säger man så? :p )

Qelina: Vad tråkigt att du mår så dåligt :(
Är inte insatt i diagnoser eller så öhvt, så kan väl eg inte tillföra så mycket.
Men tänker på dig alla fall.

Jag vill riiiida!
Närmaste ridskola ligger två mil bort, funkar inte utan körkort att rida då eftersom det blir på kvällstid. Dessutom har jag inte råd. Gaaah!
 
Sv: Beach 2014

kl

angående stadiums rea, jag kommer nog köpa en till sportbh och ett par promenadskor, perfekt! Måste bara prova ut rätt storlek i butiken först:D

Idag är det ridning på schemat, kommer bli awesome!
 
Sv: Beach 2014

Vad tysta ni är idag ;)

Jag har tränat och det var kul :D Nytt rekord på marklyft :banana: 27 kg, inte mycket och jag känner ju att jag kan ta mycket mer. Detta var dessutom högreps, 2x15. Film finns, kanske lägger upp den här ;) Ni som har mig på insta kan se den där.
Ska öka på resten av övningarna också till nästa gång, förutom latsdragen för där tycker jag det är svårt med greppet. Kanske teknik där med.

Spände mig lite efteråt :D Tog bild för att jämföra min senaste "spännbild" från januari, och visst har det hänt saker! Ok, ljuset är lite olika så det kanske inte är helt rättvist. Men ja, 10 kg mindre och nästan 10 månaders kontinuerlig träning... :)

D809C84D-D1ED-4425-B807-2C3D2552AFBB-8927-00000F529A4082A1_zpsca6e0d12.jpg
 
Sv: Beach 2014

Vilken skillnad! Grymt jobbat Zass:)

Jag har jobbat natt i två dagar (21-07) och ikväll är det jobbfest. Hunnit med att träna en del iaf, sprugnit 6 km häromdagen och 2 pass på gymet. Hade eg tänkt springa idag med men måste göra mig iordning till festen och borde kanske eg gå o lägga mig lite till, svårt att sova på dagen! Man blir ju hungrig ju:p
 
Sv: Beach 2014

Marklyften såg riktigt bra ut, du borde börja testa höja vikterna :) tekniken verkar ju onekligen sitta!
 
Sv: Beach 2014

+ Emtherlia och Wys: Hihi tack :D Den är inte riktigt snygg när jag inte spänner den men jag jobbar på det ;)
 
Sv: Beach 2014

Ja tekniken känns rätt bra faktiskt! Håller absolut med om att jag ska öka vikterna, detta är dock bara typ fjärde gången jag kör marklyft så jag ville känna in mig ordentligt. :) Nu kör jag ju enligt ett progressivt program så tanken är att jag ska öka för varje pass, dvs om det är möjligt utan att tumma på tekniken. :) Tack!
 
Sv: Beach 2014

Vilken skillnad, snyggt!

kl.
Vet ni om Endomondo funkar till att mäta upp hur långt man går/springer ifall man inte har tillgång till Internet på mobilen? Min mobil går nämligen bara att koppla upp mot bredbandet här hemma (jag är hopplöst efter min tid och har inte abonnemang, och ringer dessutom i princip aldrig, så mobilen används mest som kamera eller att lyssna på musik). Jag försökte mäta upp min vanliga runda idag, men enligt Endmondo var den bara tre km lång. Jag vägrar tro att den är så kort, bara sista delen är en km (mätt med bilens mätare) och det är en pyttedel av rundan. Tyvärr är inte hela rundan farbar med bil, annars hade ju problemet varit löst, men det är skogsstigar med där bilen inte kommer fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp