Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

kl

Pissdag. Först frukostmissen, sen allmänt stressigt och kaos och helvete och fanochhansmosterblåljusochdäckskrik på jobbet.
Sen kom jag hem och fick sms från eventuellt han med stort H som kaaaanske kommer hit nästa vecka. Då blev det ganska bra dag ändå.

Hade tänkt springa min lilla by-runda idag igen, men det skiter jag fullkomligt i. Har påfrestat kroppen tillräckligt med dagens stress, så jag kände att det är mer hälsosamt att fokusera på att bara varva ner, andas och äta kvällsmat i lugn och ro.
 
Sv: Beach 2014

Stadium har 25% på hela sortimentet i sin webbutik förresten, om någon är sugen på att shoppa :D
 
Sv: Beach 2014

Elak?! Det är varje beachares rättighet att få veta om sånna fördelaktiga kampanjer!
(Shoppa lugnt! ;) )
 
Sv: Beach 2014

Men jag skaaaa ju inte shoppa! Enda jag skulle behöva är lite självbehärskning! De har nog inte det på stadium! :D
(Ska försöka att inte handla för mycket! ;) )
 
Sv: Beach 2014

Hej tråden, igen ;)

Tappade verkligen allt ett tag, föll in i gamla vanor med datorsittande och godis.
Men har rört på mig en del ändå så står kvar på samma vikt som innan (74), har fortsatt med cirkelträningen också och nu börjar musklerna i armar och axlar synas mera :) Blev less på mig själ dock och kände att jag måste ta tag i det ordentligt nu, annars ligger snart på samma övervikt som innan igen.

Hur går det för er andra?
Har inte läst ikapp nu, har en hel del och läsa i så fall ;)
 
Sv: Beach 2014

Välkommen hem! ;)

Bra att du fortsatte röra på dig trots att du slarvat lite med maten, och bra att du har motivation att ta tag i det igen! :) och kul med synliga muskler! :D

Jag har varit förkyld mest hela september, tillbaka sedan en knapp vecka, jätteskönt att vara mig själv igen. :)
 
Sv: Beach 2014

Välkommen tillbaka! Jag började undra vart du tagit vägen:) ibland har man dalar men bara man tar sig upp igen så är det ingen större fara på taket!
 
Sv: Beach 2014

Jag gymmade ju igår och jag har märkt att jag redan går och spänner mig i spegeln:D jag har ju inte varit igång på gymet särskilt länge så musklerna är fortfarande obefintliga, ändå kan jag inte låta bli att spänna armarna i spegeln:p

Hur ska detta sluta?:nailbiting:
 
Sv: Beach 2014

Själv kände jag ett plötsligt jättebehov av en lila gymboll. Men något säger mig att jag inte får plats med en sån på mina 19 kvm ;)
Så för en gångs skull ska jag försöka låta bli att handla något alls (vilket kan ha med att göra att jag la över 600 spänn på en annan beställning för några dagar sen ;) )
 
Sv: Beach 2014

För mig har det inte blivit någon träning den senaste veckan heller för min retliga förkylning håller i sig. :mad: Jag känner mig frisk i övrigt men halsen gör ont och näsan rinner och det känns dumt att börja med träningen innan iaf halsontet gett med sig...
 
Sv: Beach 2014

Jag är också lite sugen på en sån väska faktiskt, den verkar ganska lagom stor och det var ju ett himla bra pris :)
 
Sv: Beach 2014

Ja jag är nöjd! :) Den är precis lagom stor, sen kanske det inte är världens bästa kvalitet så vi får se hur länge den håller. Men 149 spänn var den helt klart värd :D
 
Sv: Beach 2014

kl

Idag är nog första gången jag äter osötad müsli. Det känns som att äta hästmat.
Den enda frukten jag har att tillsätta är genomfrusen banan = inte riktigt tuggvänligt. Men, men, får tina upp några bitar till imorgon och bara gilla läget idag :p

D9D0B4A0-8171-45A3-BE11-4FAE1698E84E-17189-0000183239EC5E94_zps7e2ed6b3.jpg
 
Sv: Beach 2014

Eller så får det bli en sån här! :)
Samma pris, och känns som att man kanske får lite mer för pengarna? Tyvärr är den ju inte rosa :p

150739_002.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp