Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Logiken är ofelbar ;) Ingen fara med PM:et :)

Morgonpromenad låter som en utmärkt idé! Imorgon måste du rapportera så det är bäst för dig att du har varit ute och gått då ;)
 
Sv: Beach 2014

Ja, tänk vad olika det kan vara. Min syster är som du, hon blir helt vansinnig/trött/sur/"sjuk" om hon inte äter, jag kan gå hela dagar utan att äta. Märktes inte minst när vi jobbade tillsammans i somras, utan möjlighet att äta lunch. Jag var knappt påverkad, hon var svimfärdig. (Men vi behöver ju inte prata om den dagen vi jobbade 8-17 utan att få varken äta, dricka eller gå på toa på hela dagen, i 40 gradig värme, jag gick hem och kaskadspydde... Vårt jobb var inte humant någonstans. :cautious:)

Jamen precis. Min sambo är som du, han kan glömma bort att äta :eek: Jag måste helst äta var 3-4:e timme för att må som bäst :angel:

kl

45 min på gym idag!

killen åkte förbi burger king och frågade om jag ville ha nåt. Jag tackade nej för jag var inte ens sugen :) Guttans!

Heja, bra där! :)
 
Sv: Beach 2014

Låter som en prima dag :)

KL

Veckan innan mens och jag.är.så.hungrig. Egentligen handlar det inte så mycket om just godissug utan mer allmän hunger och "värk" i spottkörtlarna typ.

Tränade ju i söndags men varken i måndags eller igår hade jag tid. Idag skippade jag pass eftersom vi hade gruppträff efter skolan. Imorgon ska jag nog springa en liten sväng tror jag och så vill jag gärna komma ut på en tur i helgen också.
 
Sv: Beach 2014

Haha, va faan? Så ser INTE mina ut :p
Men jag tror att det blir rätt stor skillnad om man tar husk eller mjöl?
 
Sv: Beach 2014

Det mest ansträngande jag har gjort idag är att måla en hylla. Imorgon ska jag rasta häst en sväng. Jag valde start inför några lugna dagar ;) Men förutom en hemskt knorrande mage så har jag överlevt. Har dessutom hittat en riktigt god soppa som jag troligen kommer äta massor av :D
 
Sv: Beach 2014

Förresten, jag glömde! Jag har fått världens bästa morot för viktnedgången nu! :) Om två månader kommer jag hem från en barnfri helg i London!! :laugh: Sambons jobb ska öppna en avdelning i London och tar dit alla för julfest, och de får stanna över helgen om de vill så jag åker över dagen efter och tillbringar helgen där med god mat och shopping :)
 
Sv: Beach 2014

Jo jag tror det. Har testat med husk nångång. Men då tar jag hellre lite mjöl för att få konsistensen bra :-)
 
Sv: Beach 2014

Alltså, åååh. Nu har ridskolan lagt upp bild på finaste pånin! Så himla ledsamt att jag inte kommer rida henne något mer bara, för nu har jag haft henne mina gånger, då man har samma häst 4 gånger på raken :(

Smedhults_Krokus.jpg


Helt kär! (och tja, bilden kunde varit bättre - men ändå. Helt fantastisk! :love:)
 
Sv: Beach 2014

Fin ponni! :) Och ja, London kommer att bli härligt! Framförallt att få sova ensamma i sängen utan att ha gjort nåt speciellt innan. Vi brukar bara ha barnvakt över natten efter typ bröllop eller nåt sånt, som för mig mest är jobbigt ;) Och angående stekpanna så slår jag ett slag för keramikpanna. Den bränner man inte ens fast kyckling i :D
 
Sv: Beach 2014

Åh vad skönt :) Lyxigt att få vara iväg lite själva :)

Jag är lite inne på att skaffa en keramikpanna faktiskt. En ny behövs iaf! :)
Och jaa, ponnyn är så fiiin. Och gick som en dröm stundtals i måndags. Jag vill ha henne i julklapp!!

Pepp: En sleten teflonpanna. :p
 
Sv: Beach 2014

Både mamma och jag har den från OBH Nordica. Det tar lite längre tid för den att bli genomvarm än vad det för för en teflon, men den ger en bättre, jämnare värme vid stekning :)
 
Sv: Beach 2014

Fin ponni!

Fördelen med egen häst, man behöver aldrig fundera på när någon ska bestämma att det är dags för dig att byta!

KL

Här blir det absolut inget beachigt gjort då jag är dunderförkyld! Börjar bli bättre dock!
 
Sv: Beach 2014

Fin ponni!

Fördelen med egen häst, man behöver aldrig fundera på när någon ska bestämma att det är dags för dig att byta!

Toppen! Ska börja kolla runt lite :) Såg att Clas Ohlson har också :)

Såhär klippte min hjärna ihop inläggen innan den läste Sleepans andra mening och kopplade att det var stekpannan det gällde! :D

KL

Grit avklarat, fyy vad jobbigt det var! Men mycket lättare än första gångerna efter sommaruppehållet iallafall! Imorgon funderar jag på att simma faktiskt. Kommer nog inte att komma upp i mina sju timmar den här veckan, ligger i fas nu men jobbar från imorgon natt så tror inte att det blir en timme om dagen resten av veckan. Men nåja, sex ska jag nog få ihop iallafall. :)
 
Sv: Beach 2014

Vilken lite goseplutt!!!!!!! :love: :love: :love:

Jag hetsar vidare och har börjat cykla till skolan! Det är bara 5 km så det passar utmärkt :). Dagens träning blev det + 8 km löpning. Jag börjar äntligen känna av en viss konditionsförbättring och springer vissa km på 5 min 25 sek /km ca, och kontrasten mot innan är rätt stor, så det är fett :D!!!!!

Imorgon blev jag oväntat ledig på kvällen, så jag ska nog försöka ta mig till skatås och springa lite längre, typ 13-15 km, utan krav på någon tid. Kan tänkas att den planen är väl ambitiös men ska testa iaf :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp