Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Verkligen så himla bra jobbat! :bow:

Tulpanen, jaa börja träna där! :D Jag har inget att jämföra med eftersom det är mitt första gym jag tränar på, men jag gillar det :) Priset är ju också väldigt fördelaktigt för mig som är student ;)
 
Sv: Beach 2014

Åh, ska kolla upp den listan när tid finns! :) behöver en bra träningslista.

Kl

Som jag misstänkte - min rumpa gråter idag! Ah. Bröstmusklerna likaså. Och dessutom resten av kroppen som är full av blåmärken pga utbildningen. Jag vill ha heeeelg(efter kl 12 på lördag så tentan är skriven...)!
Dötrött med, men livet känns lite bättre nu eftersom jag sitter med en stor god smoothie gjord på bär, frukt, mjölk, Kvarg och proteinpulver framför mig :D
På väg ner i vikt igen med, äntligen :p
 
Sv: Beach 2014

Stackare! Jag har lite träningsvärk i rumpan och bröstmuskeln idag men inte alls lika mycket som förra veckan, tack och lov! Hoppas du kan gå utan att det ser ut som att du bajsat på dig:p
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Hade invägning på Xtra i tisdags. 4,7 kg ner på testmånaden (trots att jag inte hann gå på toa innan så det är nog egentligen 5 kg ner) och ändå är jag inte nöjd...? Jag vill trycka i mig kolhydrater ena sekunden för att nästa få ångest för att jag ätit lite pasta. :( Övertalade cili att gymma med mig igår, inte för att jag ville utan för att jag hade dåligt samvete över vad jag hade ätit. Fan vad jag blir arg på mig själv för såna tankar! :mad:
Fick ett förmånligt erbjudande för att fortsätta på Xtra i 4 månader och jag tror att jag ska ta det, trots att jag inte klickar med hälsokonsulten riktigt. Jag får möjlighet att träna med den bra PTn och ska nog försöka äta soppor alla mål utom middag, möjligtvis typ två veckor med helfart för att starta igång ännu mer. Drömmen är att ta mig under tresiffrigt på den tiden, men det är nog lite väl optimistiskt, får nog vara glad om jag tappar iaf 20-25 kg.

Idag ska jag tvinga mig själv att vila. Ska bara gå en liten sväng med hästen och sen hjälpa mamma i trädgården.
 
Sv: Beach 2014

KL

Kastar mig bara snabbt in i tråden innan skolan börjar för att storslaget meddela:

Jag ska träna idag! :banana: Det blir en omgång på Iksu med en klasskompis efter skolan :D :D :D
 
Sv: Beach 2014

+ zassoo

Nu blir jag ju riktigt frestad, alltid kul med sällskap :D

kl

Kom precis in efter en kort promenad på lunchen, hade gärna gått en längre sväng än 2km men tyvärr hinns det inte med... Nu är det bara att återgå till jobbet :p
 
Sv: Beach 2014

Jag körde på halva detta receptet:

2 ägg
250 gram keso
1 msk fiberhusk
Lite salt
Lite vaniljpulver(fast jag skippade vaniljpulvret när jag hade skinka och ost i)

Mixa, låt stå en liten stund.

Sen stekte jag dem(vilket jag var det svåraste, haha) till två plättar.
La ost och skinka imellan och körde i smörgåsgrillen ett tag. :)
 
Sv: Beach 2014

big_3c4d156b2882da07f3070c48ad88632802555853-580x300.jpg


Alla beachisar:love::love:
 
Sv: Beach 2014

Haha, underbart! :D

Linisen: Sjukt stor skillnad, superbra jobbat! Hoppas du blir hjälpt av tillskotten nu, och se till att äta ordentligt! Det är inte okej att det svartnar för ögonen och sådär, skärpning på den punkten.

KL

Jag vill härmed förkunna att jag har kommit fram till ett mål idag! Helt otroligt. Det har inte gått att formulera ett mål men idag dök det bara upp.

Till julafton ska jag ha tappat 3 kg! Det är mitt mål. Och det känns helt realistiskt tycker jag, jag har lite mindre än 3 månader på mig att lyckas med detta. Och jag har ju redan börjat så att säga, med promenaderna. Nu är det bara tillfälligt avbrott pga sjukdom. :)
Jag tror att 3 kg skulle göra stor skillnad på mig, det skulle ge massor av pepp att fortsätta och det känns som helt lagom.

Så nu ska jag bara se till att sköta maten resten av tiden här i Ryd! Det är svårt just nu, har levt på fryst färdigmat hela veckan. Det är väl kanske inte det värsta man kan göra, portionerna är rätt små och det är ju inte pizza varje dag iaf. Men jag måste ta mig i kragen och börja laga mat igen. Med start i helgen!
 
Sv: Beach 2014

Ooh, perfekt med pepp och stöd! :laugh:

Jag letade efter yogakurser igår men alla startar preciiiis innan jag åker hem. Typiskt. Just nu orkar jag inte kolla om man kan missa första tillfället och betala mindre för att man säger till i förväg. Antagligen kan man inte det. Men satsar i så fall på att börja gymma i november och köra igång med yoga igen till våren. :)
 
Sv: Beach 2014

Låter som en bra plan! :) Jag har också lite svårt med maten just nu, vi lagar inte gärna så mycket mat eftersom vi har problem med vattnet fortfarande. Men det går ju bara man vill! Sen när allt är bra med vattnet igen har jag tänkt laga nyttiga och bra matlådor att ha med, mycket lax, rotfrukter och sånt. Sambon äter inget sånt men jag kan ju göra egna matlådor :)
 
Sv: Beach 2014

Men hur blir det till vintern då? Tänkte när frosten börjar komma och sådär, kan vattnet rinna fram till brunnen ändå? Mvh okunnig

KL

Gymat idag för första gången sen.. ja jag vet inte när! SÅ ROLIGT. Och så välbehövligt!! Körde inte tungt eller länge men körde alla muskelgrupper i alla fall. Så sjukt stel, ryggen gjorde verkligen ont att dra ut.. Men nu är det gjort och några helkroppspass till så ska jag börja dela upp det hela sen!

:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 460
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp