Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

KL

Alltså, om jag inte har träningsvärk i mage och ben imorgon så vet jag inte vad jag gör faktiskt. Går i ide eller något annat fantasifullt, antagligen. Jag är så jääävla slut i kroppen, och det är helt underbart! :bump: (förutom att jag ska ut och skaka rumpa ikväll, tveksamt hur mycket skakande jag faktiskt kommer att orka med... ;))
 
Sv: Beach 2014

Kl
Fin dag idag! :)
Sprungit 1 km, gjort plankan och armhävningar hemma, promenerat ytterligare 7 km, haft en riktigt bra hundträning och är nu på väg till jobb nr 2.
 
Sv: Beach 2014

Nu har jag gått med i utmaningen för oktober :)

Har förresten ätit alldeles för dåligt idag. Börjar bli en dålig vana, äta för lite för att sen "kompensera" för det med godis.
 
Sv: Beach 2014

precis hemkommen från gymmet, knappt jag kunde cykla, så trött är jag i armarna och benen. hur ska jag orka duscha & laga mat?:nailbiting:
 
Sv: Beach 2014

Mm, det är verkligen kul! :)
Vill inte tänka på hur dyrt det blir att rida i Götet sen bara :p

Och C är snart stor och stark vettu - då kan du rida hur mycket som helst :D
 
Sv: Beach 2014

Sånt där är så jobbigt, haha :p
Men då har du gjort nytta! ;)

KL

Har precis käkat kesoplättar som jag la ost och skinka mellan och som jag se la i smörgåsgrillen. Inte alls tokigt kan jag säga :D
 
Sv: Beach 2014

Åh det låter sjukt gott!!!!! och helt fantastiskt att höra quelina!!!

Jag var på konsert igår, somnade 03, upp 06, och sen praktik 08-1630 som var rätt ansträngande så jag gick bara på stan idag och kom hem nu :p. Iiiiiingen träning!!! Men imorgon ska jag nog kunna klämma in något :)
 
Sv: Beach 2014

Ja, träningsfrustationen är påtaglig. Extra kul är det att jag har tenta om en sisådär tio dagar, det är verkligen jättemysigt att traggla värderöverföringar, ansvarsgenombrott och befogenhetsöverskridande när hjärnan känns som mos. :p Lägg därtill att jag måste till tandläkaren i eftermiddag, livet är toppen. :D

On the upside; jag ska på hockey ikväll! :bump:

Och förkylningen är nu en full out influensa. :p Whop whop!
 
Sv: Beach 2014

Det var väldigt gott faktiskt. Inte lika gott som riktiga mackor såklart, men ändå :)

Och din dag lät för jävla jobbig. Hur pallar du? :p

Qelina: Jag håller med Tassen & Hallonsoda! Hej dig!!
 
Sv: Beach 2014

*knapp*
Helt jävla förbaskat tvärslut efter skivstångspasset. Hur jag ska kunna ta mig till sängen och upp ur den imorgon är ganska så spännande. Skitkul pass men kroppen och hjärnan samarbetar inte riktigt. Nu dundrar jag i med Zink och exrtra c-vitamin och hoppas på att kroppen återhämtar sig snart. Harfått ok av läkare att träna när det känns bra. Men idag vete tusan. Mådde illa, det snurrade och stundvis svartnade framför ögonen. Visste inte hur jag skulle ta mig hem. Men kanske ska äta lite mer än vad jag gjort idag. Det får bli dagens läxa. Nu ska jag verkligen försöka ta mig till sängen. Jobba imorgon bitti igen.
 
Sv: Beach 2014

fantastiskt :bow:

Och bra alla ni andra som tränat! Jag skulle skutta uppför en trappa idag och fick världens kramp i vaden så helgens äventyr gör sig fortfarande påmint :p
 
Sv: Beach 2014

Jag fick en bild taggad på fejjan från tävlingen för ett par veckor sen. Jämfört med en bild 2009 så är det lite skillnad.
6168_100422122569_2668939_n.jpg

1374858_10151881364179295_2040336305_n.jpg
 
Sv: Beach 2014

Jättestor skillnad! Gud vad duktig du är!

Tycker det är lite roligt dock att det ser ut som att hästen springer på pallen i förgrunden på den andra bilden :rofl:
 
Sv: Beach 2014

Jäääklar vilken skillnad!
Och så fina ni är ihop! :love: Hoppas han får det bra hos fodervärden och att det känns okej trots allt att du lånat ut honom.

KL

Alltså, min rumpa. Jag vill inte veta hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon med tanke på hur ont det gör nu. AAAH.
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag har varit väldigt frånvarande från den här tråden den senaste månaden men har kikat in då och då och ni alla verkar kämpa på lika bra som vanligt :bow:

Själv har jag haft en liten träningsdipp i september och dessutom har jag dragits med feber och halsont den senaste veckan. :( Jag börjar friskna till nu iaf så målet med oktober är att komma igång med träningen regelbundet igen. Är dessutom väldigt sugen på att skaffa gymkort så jag håller på att spana lite på dem centrala gymmen. :) Det verkar dock luta mot fitness 24 seven med tanke på priset, läget, öppettiden och mycket pga alla bukare som lovordar stället. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 460
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp