Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Tjohoo! Heja dig! GRYMT bra jobbat! :banana:

Grattis! Vad härligt att läsa! :bump:

Tack och tack! :)

*kl*
Har avverkat en ganska tuff gymtimme tillsammans med cili (a.k.a. Biffen, jag själv är tydligen en Aladob :angel: ). Jag känner redan av överarmarna och benen, och det känns riktigt bra! De här dagarnas vila var nog bara bra för musklerna för jag kunde höja vikterna på många saker utan att jag dog. Det gjorde vi båda däremot då och då när vi hörde alldeles galet fel på vad vi sa :D En sak är iaf säkert, vi har enormt kul när vi gymmar ihop! :love:
 
Sv: Beach 2014

KL

Har gjort lite bicepcurls på kvällen, och klarar nu av att göra 10 reps per set med 8 kg :bump: Det är förbättring!
 
Sv: Beach 2014

För mig varierar det från gång till gång. Svettas generellt sett rätt mycket, men det skiftar med värskenivåer, så både naturligt och med hur jag druckit under dagen.
 
Sv: Beach 2014

En sak är iaf säkert, vi har enormt kul när vi gymmar ihop! :love:

Helt klart! :D
Jag känner av musklerna från ehm.. hantelöverhuvudetövningen, för att använda en lite mer rumsren benämning än din, idag :D

För er andra kan jag berätta att mitt i ena övningen utbrast Ninnurur "det här känns i muskeln man använder när man runkar!".
 
Sv: Beach 2014

Jag har en fråga inför vintern:
Hur sjutton lär man sig att åka skidor?

Har planer på en tjejklassiker inom de närmsta åren, men jag har ju inte stått på ett par skidor på över 15 år och jag kan inte minnas att jag åkt speciellt mycket då heller. Det är alltså längd jag pratar om, något utförsåkande kommer inte på fråga :D
Tror inte att jag känner någon som håller på med sånt och kan lära mig
 
Sv: Beach 2014

Jag tror min mamma kan lära dig basicsgrunder. Fålhagsplanens motionsspår brukar användas till längdåkning vintertid :)
 
Sv: Beach 2014

Finns det någon skidklubb i närheten?

Kl
Nu är jag äntligen nog frisk för att träna :D bara en vecka kvar nu! Prövade springa uppför slalombacken och jag klarade det utan att dö helt, men 3 mil det är långt..
 
Sv: Beach 2014

Super saturday är det mest rubbade jag gjort i träningsväg. Hur ska jag palla pump + grit imorgon bitti??


:D det var askul!
 
Sv: Beach 2014

Vad är super saturday?

KL

Långpromenad idag! Knappt 1 mil lyckades jag och Killaloe skrapa ihop. Vi lyckades även välja ett bra och vackert område helt utifrån kartan, guldstjärna till oss. :D Att vi dessutom forcerade ett kalhygge, fast beslutna om att vi kunde nå den där vägen på andra sidan, det gör oss direktkvalificerade för lite äppelkaka ikväll. ;)
 
Sv: Beach 2014

Det är det verkligen! :)

Chili: det är ett träningsevent organiserat av les mills, de som gör bodypump och alla andra klasser som börjar på body typ. :p

Idag har jag kört BodyBalance, BodyJam, BodyCombat, grit strength och grit cardio. 55 + 55 + 55 + 30 + 30 min. Behöver jag säga att jag är slut nu? :p
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Dagens middag: Lax bakad i ugn med lite olivolja och herbamare på. Till det broccoli, ärtskott och en "kornotto", dvs en risotto gjord på matkorn. Det blev över förväntan gott! :) Och så hade vi en grönsallad till såklart. :)
1236035_10151955409810712_2097778616_n.jpg
 
Sv: Beach 2014

Ser fräscht ut! Jag har ätit palt med massor med smör och många glas mjölk. Jag tänker INTE räkna ut kaloriinnehållet på den här lördagsmiddagen. :D
 
Sv: Beach 2014

Det var riktigt smarrigt!

*kl*
Tyvärr så förstörde jag självmant min trevliga lördagskväll genom att få för mig att gå ut och springa! :eek: Efter 250 m funderade jag vad fan jag höll på med. Stannade då och då och gick ner för backen i skogen där jag inte såg nåt men annars sprang jag 1,3 km och det var inte skönt eller trevlig eller känns bra efter alls, det var/är bara vidrigt. Absolut vidrigt. Jag ska aldrig ut och springa frivilligt igen!
 
Sv: Beach 2014

Tss, vänta du bara tills du tappat mer i vikt. Då ska jag allt tvinga ut dig för en omgång löpning till
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag skaffade för övrigt en ny bästa km-tid när jag sprang idag. 6:24 är numera mitt rekord för en kilometer. Kanske låter långsamt för er som springer mycket, men med mitt bagage trodde ju inte ens läkarna eller sjukgymnasten att jag skulle kunna springa alls igen - så för mig är det ändå en seger!
 
Sv: Beach 2014

KL

Jag har fortfarande en lins som gör att jag inte ser ett skit. Men jag har inte ont längre (score!), så i morgon ska jag ägna dagen åt träning. Tjoho!
 
Sv: Beach 2014

Kl

Äntligen känner jag mig någorlunda frisk, lite snuvig bara så sprang en runda på 5,5 km innan frukost. Det gick så långsamt att jag trodde jag sprang bakåt ett tag:D men det var skönt och jag hade kunnat fortsätta ett bra tag så det var ok:)

Har inte varit inne i tråden på en vecka eller så, blir ju så opepp av att ligga och vila i soffan:p men nu är jag tillbaka och hoppas det går kanon för er:)
 
Sv: Beach 2014

Kul att du är tillbaka :)

kl

Total dekadens här i helgen. Pizza, alkohol med mera... Men jag tröstar mig med att det är sällan det blir såhär, jag går t.ex. nästan aldrig på fest så då är det okej ;) Idag är jag seg men inte bakis. Förkylningen verkar det inte bli så mycket med så det är jag glad för! Idag blir det bara slappande, var rätt mycket igår hela dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp