Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

*kl*

Tillbaka från fyra dagar i manchester med väldigt inspirerande föreläsingar! Maten dock inte speciellt lysande och alltför mycket småätande av choklad och liknande som finns vid varje utställare.... :o
Har sovit länge men känner att jag ändå är lite back efter helgen.
Har blivit en promenad med sambon men får se om jag orkar något mer senare, är sådär lagom seg som jag alltid blir första dagarna av menstruationsveckan också.. :sneaky:

Orkar inte helt läsa ikapp alla 5+ sidor ni har skrapat ihop men hoppas allt går bra för folket! :D
 
Sv: Beach 2014

Tråååkigt :p eller rättare sagt, för tillfället är gröna blad jättetrist men alla andra grönsaker goda. Särskilt paprika!

(Ja, jag är periodare på det mesta).
 
Sv: Beach 2014

Gröna blad behöver du inte ha i? Min bas är kikärtor, kidneybönor sedan går det ju att ha i exakt vad man vill, typ linser, spenat, ärtor, oliver, feta, soltorkade tomater, majs, haloumi, morötter, kronärtskocka etc i all evighet.
 
Sv: Beach 2014

*knapp*
Hemkommen från skivstångspasset. Det var riktigt riktigt roligt! :) Fick hjälp med vikterna och så. Tog ganska lätt så det får bli tyngre nästa gång. För fler gånger kommer det att bli. riktigt riktigt roligt. Så har jag inte träningsvärk imorgon så är det konstigt. Nu väntar tacomiddag!
 
Sv: Beach 2014

Jag hade med mig äggröra och stekt korv som jag åt kall häromdagen, funkar också bra om man vill äta lite i taget :)
Pannkakor med frukt/crepes funkar också utan att värma
 
Sv: Beach 2014

Min träningsvecka:
2 h 35 min på gymmet fördelat på tre pass
5,9 promenerade kilometer (vilka bara varit till/från gymmet)

Och sen blir det ju en hel del extra kilometrar om man tänker på mina jobbpass också.

Planen för nästa vecka är tre gympass och att komma igång och äta bättre nu efter min aptitförlust. Har stått och stekt 800g biff uppdelat på 6 skivor nu, så jag behöver bara fixa tillbehör så har jag fem måltider klara (den sjätte har jag redan ätit upp). Känns bra att bara kunna hiva in potatisklyftor i ugnen eller så och låta det fixa sig själv, och inte behöva stå framme vid spisen.
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Träningsveckan landade på drygt sju timmar. Ett pass löpning/gång (11 km), ett kort löppass på gymmet med lite rodd, tre spinningpass, två yogapass och ett cykelpass ute.

Mycket nöjd!
 
Sv: Beach 2014

Det låter som en bra vecka!

KL
Är glad att jag kom iväg på mitt pass, trots att det spöregnade när jag promenerade dit. Jag vill ha en cykel! Inte för att det regnar mindre när man cyklar, men det går fortare att ta sig överallt, även när det inte regnar.
Hursomhelst var passet jättebra, perfekt för min trötta och stela kropp. Jag svettades (som vanligt) som en gris, men det var inga rörelser eller moment där jag kände att det var jobbigt eller tog stopp på grund av att musklerna var döda. Tvärtom känns kroppen mycket mycket bättre nu efteråt. Får se hur det känns imorgon när jag sovit och kanske stelnat till under natten...
 
Sv: Beach 2014

*knapp*
Min vecka:
mån-12 min löpning + 8 min funktionell styrketräning
tis - gym 45 min
ons - gym 1 tim
tors - vila
fre - långritt + 8 min funktionell styrketräning
lör - gym 1 tim
sön - skivstång intervall 75 min

Mycket nöjd med veckan träningsmässigt. Värre med maten. Men den är ok 90% av tiden iaf.
 
Sv: Beach 2014

Jag har bokat in en PT-timme imorgon bitti! :nailbiting: :) Fick ett erbjudande om en gratis sådan när jag blev medlem så tänkte se till att utnyttja den. Nervös!

Och jag får nog köra lite lugnare pass idag, ska köra ben och vill gärna kunna stå på dem imorgon när vi ska gå igenom teknik och så :D
 
Sv: Beach 2014

Rätt träningsfri vecka förra veckan. Eller konditionen håller jag väl igång; Massa transportcykling som vanligt och så blev det ett långpass på 17 km löpning på fredagen. Rörlighet och styrka lyser dock med sin frånvaro, saknar helt motivationen! :/

Målet för veckan som kommer är 5 km löpning idag och långpass på torsdag. Ska även försöka en eller två morgonyogor, behöver det!

Mkt jobb i helgen och i veckan framöver så vi får se om det blir nåt mer.
 
Sv: Beach 2014

Kl

Här är det fortfarande orkeslöst och sjuk-aktigt:/ orkar väldigt lite och känner mig allmänt hopplös just för att jag inte rör på mig. Dumma sjukdom försvinn! Har träningsvärk i ryggen, magen och insida lår sen ridningen så nåt kanske blev rätt i fredags:D
 
Sv: Beach 2014

Åh kan inte du fråga om dom fått svar på om även de som köpt sitt kort tidigare i augusti (precis innan erbjudandet kom) kan utnyttja det erbjudandet? Jag ska ju inte dit dagtid på ett tag, så jag kommer inte kunna fråga själv och förra gången visste hon i infodisken fortfarande inte :(



och så kl, en fet jäkla bra nyhet. IMORGON SKICKAS TIGHTSEN!!!! Så just nu ser jag ut såhär: :bump: , fast rosa.
 
Sv: Beach 2014

Ska försöka komma ihåg det, kan dock inte lova något med tanke på hur nervös jag är :nailbiting: :rofl:

KUL med tightsen!! :banana:
 
Sv: Beach 2014

Ben på gymmet idag, gick bra! :) Hade tjejgymmet för mig själv största delen av tiden :D

Känns nästan som att sjukdom är på väg, förhoppningsvis håller jag mig hyfsad tills imorgon i alla fall.
 
Sv: Beach 2014

Jag håller tummarna för att du ska slippa bli sjuk!

knapp.
Godmorgon tråden. Höstrusk utanför fönstret här idag, men jag är faktiskt ganska pepp på att ta mig ut och göra någonting efter förra veckan. Man kan ju alltid hoppas att det ska hålla i sig. ;)
 
Sv: Beach 2014

Hej och hå vad du gymmar! Kul :)

*knapp*
Jag är hemkommen från gymmet och körde 30dagars när jag kom hem. Så besvärligt på gymmet där man inte har någon riktig plats. Har liiiite träningsvärk sen igår. Men inte allt för mycket. Får man aldrig såndär träningsvärk längre då man knappt kan gå eller röra sig? Jag saknar det! Det kommer bli ett friskis kort sen. Kommer ju inte ha någon häst heller snart så något måste jag ju ersätta det med ;)

Nu är det regn och rusk ute. Ska ut till stallet innan jobbet och ta in hästarna och pyssla lite. V får en välförtjänt vilodag idag. Jag ska ta mig an att försöka få slut på lite mat i kylen för på lördag väntar resa upp till norrland.
 
Sv: Beach 2014

Knapp

Träningsveckan:

22 km löpning, ett distanspass, ett intervallpass och ett 4 km blaha blaha pass och 93 km cykel. Allt fördelat på fyra stycken pass. Promenader har jag inte räknat med. Hade önskat att jag hade kört ett pass igår men det var så mycket annat...

Den här veckan blir det lite mer löpning är tanken, för att nästa vecka bara köra kortpass inför halv lidingö.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 460
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp