Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Alltså vädret :love: sprang några km och gick lite, totalt 6.5 km. Och för första gången på evigheter var det bara så skönt att vara ute. Frisk luft, duggregn och lätt att andas.
 
Sv: Beach 2014

Åh, en som förstår! Alla i min omgivning bara suckar och fyy kallt och hemskt och snart är det vinter. De har dock pepprat mig hela sommaren med "åh så fantastiskt väder blablabla" när jag nästan dött av överhettning, så nu ger jag igen med hur fantastiskt vädret är! :devil:
 
Sv: Beach 2014

Jag har mest legat på golvet och avlidit av värmeslag under hela sommaren, och har fått agera nattuggla. All träning har varit placerad efter 22, oftast framåt 24. Annars skulle jag dö i en pöl av svett. Och så är jag värmekänslig, vilket gör det hela så mycket mer fantastiskt :love: Nä, sommaren är ingen höjdare för mig, faktiskt. Kan ändå inte bli brun. Och det är fullt med insekter. Och det är alldeles för varmt. Where is the fun part? Jag menar, jag badar ju inte ens! :D
 
Sv: Beach 2014

Haha, jag är verkligen en av de som suckar över kylan. Burrrr! Ångest av bara tanken på typ 7 månaders kyla... Wäääh.
Men, fint att höra att det finns de som uppskattar när det är kallare också. Då känns det inte fullt lika meningslöst ;)
 
Sv: Beach 2014

Jag är med er höstälskare! Det är ju inte alltid fantastiskt att vara utomhus hela dagarna och vara stillasittande, men det ljuva är då att få komma hem och dricka te under en filt. :love: Är man ute under frivilliga former och tränar är hösten grym! Den krispiga luften, inga insekter och ingen tung värme. Alla vackra färger kan man ju dock alltid njuta av :love:
 
Sv: Beach 2014

Haha, jag är verkligen en av de som suckar över kylan. Burrrr! Ångest av bara tanken på typ 7 månaders kyla... Wäääh.
Men, fint att höra att det finns de som uppskattar när det är kallare också. Då känns det inte fullt lika meningslöst ;)

Jag står på din sida vad gäller värmen. :love: Visst är hösten jättevacker och luften är hög och klar, men jag får ont i magen vid tanken på att nu ska jag frysa oavbrutet fram till i maj...
 
Sv: Beach 2014

Jag tänkte skaffa en sån här för att överleva (bokstavligt och bildligt) hösten i gummibåten. :D

kinetic-flytoverall-x81.jpg
 
Sv: Beach 2014

Tunn tröja och mjukisbyxor räcker att ha under även i minusgrader. :love: är det riktigt, riktigt kallt kan man ta en tjock tröja!

Dessvärre inte så vettig på promenader och joggingrundor, hehe.
 
Sv: Beach 2014

Jag har mest legat på golvet och avlidit av värmeslag under hela sommaren, och har fått agera nattuggla. All träning har varit placerad efter 22, oftast framåt 24. Annars skulle jag dö i en pöl av svett. Och så är jag värmekänslig, vilket gör det hela så mycket mer fantastiskt :love: Nä, sommaren är ingen höjdare för mig, faktiskt. Kan ändå inte bli brun. Och det är fullt med insekter. Och det är alldeles för varmt. Where is the fun part? Jag menar, jag badar ju inte ens! :D

Men typ samma här. Och lägenheten jag bor i nu är helt gräslig för jag har haft 30 grader hela sommaren. Jag har fått total panik ibland och öppnat kyl och frys och stått och andats ett tag. Badar du inte? Varför då? Jag kan medge att sommaren kan vara rätt fin de dagar jag befinner mig vid havet/i en båt eller kajak men det gör jag ju inte jämt.

Haha, jag är verkligen en av de som suckar över kylan. Burrrr! Ångest av bara tanken på typ 7 månaders kyla... Wäääh.
Men, fint att höra att det finns de som uppskattar när det är kallare också. Då känns det inte fullt lika meningslöst ;)

Haha! Men du bor så långt söderut så ni har det snart varmt igen :D
 
Sv: Beach 2014

Haha, knappast! Här kommer regna hela hösten! :p Växjö är rätt känt för att vara regnigt, tyvärr. Och sen i januari flyttar jag till blåshålan Götet istället. Meen, jag är inte bitter! :D :p
 
Sv: Beach 2014

Känns snarare som nåt för din utbildning, ni ska ju va tuffa och göra knäppa grejer, som att bada isvak. :p Överlämnar gärna den upplevelsen till dig. ;)

Och snart får jag plocka fram min vinterjacka, och höstskor! :love:
 
Sv: Beach 2014

Vi åker gummibåt och pejlar fisk några gånger i veckan med jobbet. :) Och det är redan kallt, planerar underställ imorn...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 460
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp