Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

kl

Igår så gick jag på ett nytt pass för mig, ett grupp-träningspass i gymmets crossfit-bur, och jag kan bara säga att det var sååååå jobbigt! Men kul såklart! Efteråt så var jag dock lite snurrig och var tvungen att sätta mig ett tag innan jag kunde stretcha, men det känns fan lite nice, då vet man att man har kört på bra! :D
 
Sv: Beach 2014

Haha, ja okej, det var väl kanske det jag gjorde också. Men TV är helt värdelöst när vi bara kollat på Nick JR. :p

Super Saturday är det där LesMillseventet, gruppträningsevent där det kommer olika instruktörer från hela världen som kör pass. Ska köra två filmklasser (inför filmerna till januarireleasen så jag kommer ju få köra bodybalance och bodypumppassen för januari redan nu.) och sedan är det lite andra klasser också som man kan gå på men som inte filmas. Jag tror inte att jag kommer att filmas på filmpasssen, men gör jag det lovar jag att länka och säga vem som är jag. :D Ska bli jätteroligt! :D
 
Sv: Beach 2014

*knapp*
Nu ska jag till läkaren kl 13.00 Vart som lite loj och leds efter jag pratat med VC så jag tillbringar tiden tills dess i soffan och skiter i träningen idag. Gör dock matlådor till ikväll och imorgon då jag jobbar kväll. Tonfiskröra med soltorkade tomater och ägg. Det blir lätt att äta och går snabbt.

Jag uppdaterar såklart efter jag varit hos läkaren. Nu ska jag fortsätta låta tårarna rinna och tycka synd om mig själv. Ska även be dom ta ett prov för sköldkörteln när jag ändå är där.
 
Sv: Beach 2014

Jag är helt säker på att du har gått ner, så mycket som du har kämpat! Kläderna är ju en superbra måttstock :)
 
Sv: Beach 2014

Tack för tips!

Kl
Blev ingen träning igår. Fick inte plats på passet och trötthet+träningsvärk gjorde mig inte speciellt taggad på att gymma.
Idag blir det dock springtur och långpromenad! Motivationen på topp, sötsuget finns men är under kontroll. Märks att det blivit en vana med godis igen tyvärr.
Ett par kg lättare i morse än häromdagen iaf, vilket innebär att en del av viktökningen förmodligen bara var vätska innan mens. Men ändå...
 
Sv: Beach 2014

Tack :)

*kl*
Jag hatar att vara förkyld och inte orkar som man brukar! Idag när jag red så jobbade jag mer med skritten än vanligt och en massa övergångar och grejjer. Till slut var pålle som smör att sitta på, gjorde halt av min vikt och travade genom hela kroppen. Då tog jag totalslut och orkade ingenting längre. :mad: Det var ju då jag ville börja rida på riktigt!!

Men det få vara dagens motion tror jag, förutom promenad till och från xtra ikväll. Ska försöka bli frisk på riktigt för ovanlighetens skull tänkte jag ;)
 
Sv: Beach 2014

Promenad? Jag är hemma fram till 12 imorgon, 11-16 på torsdag och bara till 11 på fredag (herregud, vad jag slutat ha fritid :p).
 
Sv: Beach 2014

KL
Varför ska det vara så dyrt att köpa gymkort om man inte vill bindas sig på 12 mån? Kroppen skulle verkligen behöva lite styrketräning, just nu känns det som kroppen håller på att ge upp.
 
Sv: Beach 2014

*knapp*
Hemkommen nu. Ska dit imorgon igen och ta massa fasteprover. Får svar på måndag via telefon. Känns sådär :( Just nu vill jag bara lägga mig och gråta typ. Jag kom av mig helt nu.
 
Sv: Beach 2014

Jo det är sant. Men jag har tyckt att jag mår ganska så bra. Men tydligen inte. Hade konstiga värden på mycket från blodcentralen så allt ska tas om plus för sköldkörteln. Så får helt enkelt se vad som sägs!
 
Sv: Beach 2014

Vad jobbigt hördu! Men som Mammas säger, så är det ju jätteskönt att få veta vad det är för något som är tokigt.
Och om du tycker att du mått bra nu, så kanske du kommer må helt fantastiskt när ni får ordning på problemet? :)
 
Sv: Beach 2014

Åh vad roligt det lät! Verkligen peppande och vilken kul grej :) Jag vill också!

Känner mig jättepeppad att komma igång med träningen i vinter :) Vet att cili skrev att jag ska skotta snö i vinter men jag ska ju inte bo i torpet än, så jag måste inte skotta jämt. :p Vill gymma! Lär nog definitivt bli fitness24seven för min del, oslagbart pris! Nåt säger mig dessutom att deras lokaler är rätt mycket fräschare och har bättre utrustning än mitt gamla gym, så det ser jag fram emot. :D

Idag har varit en riktigt trist dag på jobbet. Så ikväll ska jag promenera tänkte jag. Dricker kaffe för att pigga på mig lite, får hoppas en promenad räcker för att bli av med det sen så jag kan sova. :p
 
Sv: Beach 2014

Fokusera på att de uppmärksammade att något var fel och att du får hjälp! :) Du hade ju helt missat detta själv annars, antagligen. Klart det känns negativt just nu men du kommer tillbaka på ett kick!
 
Sv: Beach 2014

Tss, du får åka ut för att skotta hela gräsmattan, och sen bygga snögubbar. Fantastisk träning ju ;)
 
Sv: Beach 2014

Låter nog snön ligga kvar och åker pulka i slänten istället. :p :D

Just hemkommen från promenad på 4 km! Så himla skönt. Tyckte jag höll supertempo men det var ungefär samma som jag alltid går. :p Ligger runt 6 km per timme.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp