Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

DU är ju en riktig löpare, dummer ;)

kl
För att försöka finna lite löparglädje igen så har jag tänk "back to basis," vilket jag började med idag. en ynka runda på 3 km långsamt för att inte känna nån stress. När jag slutat springa ville jag spy. Ingen löparglädje ännu alltså:(
 
Sv: Beach 2014

Jaha, har ligger man på gräsmattan och svettas. I september! Tanken är väl att göra nåt himla vettigt så jag kan äta godis sen (och bli starkare!). Men det är så skönt här och det låter så mysig när vinden prasslar i aspen. Jag är för övrigt jätte trött efter första jobbveckan.

Så... pepp på lite Styrkeövningar, någon?
 
Sv: Beach 2014

Det är galet varmt idag...! Det var en stackars äldre man som fick åka ambulans efter målgång för han mådde så dåligt, antagligen av värmen. Jag och Killaloe satt i skuggan :angel:.
 
Sv: Beach 2014

Här i Uppsala är det 24-25°C idag. Jag är glad att jag var uppe tidigt och red! :)

*kl*
Jag är så gottesugen så jag håller på att dö! Men visst borde lite hempoppade popcorn vara ok ändå? Jag måste få nåt gott ikväll känns det som...
 
Sv: Beach 2014

Stackars mannen! Men smart med skugga idag, jag har släpat mig runt idag må jag lova. Piggelinglassen i Tingsryd var dagens höjdpunkt!

Jag vill bara sova. :meh: Men jag har en plan!
Jag ska vara duktig nu med lite Excelarbete, sen ska jag göra styrkeövningar och sen laga mat. Ikväll ska jag bara slänga mig i soffan och typ... sova.
 
Sv: Beach 2014

Vad som är okej eller inte bestämmer du. Min nivå av vad som är okej skulle nog få de flesta att dåna, medan andra har en nivå där popcorn absolut inte är okej.

En väldigt, väldigt stor del av att förändra sin livsstil är att sätta sina egna regler, på gott och ont.
 
Sv: Beach 2014

Det är ju socker som jag framförallt låter bli, sen är det ju lite viktväktar-tänk. Vi fick tyvärr alldeles för lite kostråd och information tycker jag :( Men jag tar nog lite popcorn ikväll som mitt helggottiga :) Jag hade iaf inga problem med att barnen åt lördagsgodis framför mig idag, även om jag var bra sugen så var det ganska enkelt att säga nej!
 
Sv: Beach 2014

Här var 23 under loppet! Skönt att ha klarat ridningen tidigt. Jag överväger att springa en sväng ikväll, men det får bli efter solen gått ner i så fall... :)
 
Sv: Beach 2014

Att sova på soffan är ju typ det bästa som finns... :D

Heja, du fixar det! Tänk så skönt det är när det är klart!
 
Sv: Beach 2014

Ja beroende på hur dotterns nattning går ikväll så kanske jag tar en promenad eller PW, men först ska jag få äta "riktig" mat till middag och ingen fryslåda :)
 
Sv: Beach 2014

Haha, grattis! :D

Stötte på patrull i mitt Excellande. Om någon är duktig på att konvertera julianska datum kan ni väl hojta. ;) Fick lägga en fråga under Datorer... Tror jag kör styrka istället!
 
Sv: Beach 2014

Tack själv! Det var verkligen jättefint att se dig igen, vi borde hänga oftare! :love:

Ha, ja, jag kanske gör det. Men som sagt när det inte är så varmt lägre :D.
 
Sv: Beach 2014

Det borde vi verkligen. Och ta med Killa och han den där med all päls också :D

Och vad menar du? Tycker du att det är för varmt för att springa??! #avlednästan
 
Sv: Beach 2014

Jag känner mig också rätt hopplös på det...
Hur långt sprang du förresten? Vill påpeka att jag INTE är avis. :D Låter som en fin dag med hela göteborgargänget! Och herr Tass. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp