Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Färdigjobbat för idag, tjohej! Nu är det helg! Eller ja... jag ska jobba i helgen, men ändå. :D

Tror jag ska fira med att gå till Ica (okänd sträcka), köpa nåt göttigt och en hårborste (inte borstat håret på en vecka nu :angel: Tur jag har snällt hår). Sen ska jag nog göra lite styrkeövningar igen så träningsvärken inte försvinner. Det vore ju onödigt liksom, lika bra att hålla en jämna nivå! ;)

Jag tror mitt göttiga blir en smaksatt Kesella och nåt annat litet. Är faktiskt riktigt peppad på att komma iform nu! Antagligen tack vare att jobbet inte är så hårt (ännu) så det finns liksom tid och ork, samtidigt som jag inte har så mycket annat att göra här. :) Och ja... önskan om en snajsigare kropp, såklart. ;)
 
Sv: Beach 2014

kl

Hoppar in i den här tråden eftersom att den andra sprang ifrån mig! ;) Jag kände mig väldigt fyndig idag när jag var på gymmet och körde ben/rumpa/rygg, och lyssnade på "Baby got back" http://www.youtube.com/watch?v=kY84MRnxVzo :D. Tänkte att den var bra som inspiration liksom. ;)

Är det någon som ska springa Tjejmilen i Sthlm imorgon förresten? :)
 
Sv: Beach 2014

Japp, vi är några stycken som springer imorgon! Jag, Linisen, addan och säkert fler som jag har glömt :o
 
Sv: Beach 2014

Rättelse. Inte addan. Jag har bestämt mig för att skippa det, det är för mycket annat just nu så jag orkar helt enkelt inte åka alla milen dit och vara borta en helg till...

Hoppas att det går bra för er andra dock! :)
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Vågade mig på ett yogapass efter att inte ha tränat på en vecka på grund av förkylningen. Det kändes förvånansvärt bra, så imorgon ska jag nog ta en kortare cykeltur. :)
 
Sv: Beach 2014

Mitt ena öga är irriterat och liksom, känns som det är nåt som "skaver". Kikar i spegeln och ser en liten, liten prick precis utanför irisen.

Det första jag tänker är "Hur fan har jag fått en parasit?".
Är det inte lite mer logiskt att jag fått nåt i ögat som liksom gjort ett litet märke? Jag vet faktiskt inte om det finns parasiter (kanske tropiska dock?) som tar sig ut via ögat sådär haha... Men en biologisk lösning ligger ju liksom alltid nära till hands. :D

Har för övrigt gått till o från Ica, det blev lite mer än 2,5 km (Endomondo lägger visst av när telefonen ringer?). Känns lagom!

Alla som ska springa lopp imorn, ett stort lycka till!! Coolt att så många ska springa samma dag :)
 
Sv: Beach 2014

Ja, det är jättetråkigt! Men jag har inte varit hemma en helg sen i juli, och ska iväg fyra gånger under den kommande månaden där jag får köra 20 mil enkel resa. Så det blir helt enkelt för mycket med det här också! Jag satsar på Göteborgsvarvet istället! :)
 
Sv: Beach 2014

Jag förstår dig! Man blir ju alldeles knäpp av att flänga runt sådär, typiskt när allt händer samtidigt också.
 
Sv: Beach 2014

Haha ja just det, igår kväll kunde jag inte varva ned när jag skulle sova för att jag var så extremt nervös att jag inte skulle komma in på gymmet nu i morse :o:p Är ju obemannat förutom mellan 12-19 och det var första gången jag skulle gå in med passerkort + fingeravtryck. Kontrollfreaket i mig var alldeles galen för att jag inte hade testat förut och visste att det skulle gå bra :D

Men det gjorde det ;)

Hjälp måste börja packa grejer för imorgon. Och äta tacos. Och kolla på film. Och sluta monologa i tråden.
 
Sv: Beach 2014

Haha det låter som nåt jag skulle kunna göra! :p Tur det gick bra då. :)

Jag kan väl fortsätta monologa själv i så fall... Sitter ändå bara här själv i denna fascinerade håla där folk hejar när man är ute och går (!) och det är hos järnhandlarn allt händer; skvaller, know-how, och han säljer ungefär allt. :p
 
Sv: Beach 2014

Haha, jag misslyckas alltid med innersta dörren i slussen, har för bråttom :D

*kl*
Jag vill ha nåt fredagsgott jag också!!!! Att få mens mitt i sockerabstinensen är fan inte schysst av kroppen :cry: Aja, ska natta dottern och sen ta en promenad till affären åt mamma. Rensa tankarna lite och få lite egentid en stund.
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag lever. Sönderstressad. Men lever.
Har två korta pass nu i helgen. Sen två lediga dagar. Tack gode gud för det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 452
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp