Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

*knapp*
Jobbat mitt sista pass på Tallis idag. Känns. Märkligt. Så på måndag börjar jag på nya jobbet. Jag fällde faktiskt en tår innan jag gick. Damen som jag varit kontaktman för som har afasi sa längsta meningen till mig som jag någonsin hört henne säga: "nu är det sista gången du är här" och så såg hon ledsen ut. Det gjorde ont.

Men men. Nu tagga för Tjejmilen imorgon. Plockar upp Zass på vägen :) Laddat med lite extra mat idag.
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Den här utmaningen är nog på gott och ont för mig ;) Jag dealade med mormor om att om hon nattade dottern åt mig så kunde jag GÅ till affären åt henne ;) Så totalt har jag loggat 7,04 km promenad med endomondo idag :)
 
Sv: Beach 2014

Men åh det låter ändå rätt trevligt!! Jag har avverkat 11 km löpning och typ 4 km gång idag :o! Löppasset gick rätt dåligt, var sliten efter de två passen tidigare i veckan, och klockade in på typ 7:30 min/km :angel:. Det är dock så jävla backigt!!! Den här gången hävdade endomondo att man sammanlagt tar 800 höjdmeter. Så illa är det nog inte men mina ben och mitt psyke for offer för mjölksyran ganska snabbt.

Nu är jag helt slut, skulle egentligen gått ut och druckit öl men näää pallar inte. Drack dessutom alkohol igår med en kompis så jag känner att min sociala kvot har fyllts nog för idag.
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Lycka till från mig med!

Jag har skrivt min sista salstenta, druckit öl, ätit jättehamburgare och sitter nu och är proppmätt men godissugen.. :sneaky:

Fick till ca 6 km promenad i förmiddags med, men inte i något mördartempo direkt...
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag önskar också lycka till till alla som ska springa!


Har varit i jättedålig form idag, knappt ätit något förutom gröt och brownies :banghead: Så benpasset blev därefter - skit rent ut sagt. Har känt mig svimfärdig så fort jag står upp.
Men men, dåliga dagar kommer och går, nu hoppas jag på ett par bra dagar med mycket träning framöver!
 
Sv: Beach 2014

kl

Idag har jag gått runt nästintill konstant i 8 timmar. Knäna gör ont som fan och jag har skoskav.
Och nu upptäckte jag att katten av okänd anledning kissat i sängen. Fy fan vad less jag är på allting, det finns ta mej fan ingenting i mitt liv som går som det ska just nu.
Som tur var hade jag bäddat sängen för en gångs skull, eftersom en vän eventuellt skulle kommit över ikväll. Så det är bara täcket som ligger i duschen, och endast kanten av madrassen behövde dränkas i sprit.

Kan det bli värre nu eller är jag redan på botten? Vore ju skönt om den enda möjliga vägen härifrån var uppåt
 
Sv: Beach 2014

kl

Laddar upp med ordentlig frukost nu innan Linisen kommer och hämtar mig :D Är taggad!

Hoppas ni får en bra lördag! Och en extra stor kram till cili
grouphugg.gif
 
Sv: Beach 2014

Meeeen, vilken skräpig dag! :(
Hoppas resten av jobbdagarna går bättre :)


Zass & Linisen: heja er!! :)

Själv ska jag snart äta en rejäl frukost så jag står mig tills efter loppet. :) har två timmar kvar innan jag ska åka iväg och möta Killaloe som jag ska åka med till Kungälv :)
 
Sv: Beach 2014

Usch vad jobbigt du verkar ha det.Hoppas att det vänder snart för dig.Kram!

Lycka Till alla ni som ska springa idag!
 
Sv: Beach 2014

igår red jag och det var jobbigt men ändå skönt!

jag känner mig fortsatt seg men ska gå till ett köpcenter iaf, blir liten promenad:)
 
Sv: Beach 2014

Jag hejar på er!

KL

Var nog tur att jag bestämde mig för att inte åka till tjejmilen. Knäet är något sämre igen, och det gick vansinnigt tungt att springa idag. Blev en liten runda iaf!
 
Sv: Beach 2014

Kl

Hahaha, kollade startlistan till loppet jag ska springa. 255 anmälda. Hur gulligt? :D
Men, tänk om jag kommer sist nu? Pust.
 
Sv: Beach 2014

Åh, jag är på, igen! Jag har nu gått från 75kg till 67kg, 7kg kvar till första delmålet och sedan är det 5 kvar som ska bort då målvikten är 55kg. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 456
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp