Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Jag har det som smaksättning när jag äter kvarg med bär som kvällsmål :)

LV - mjo, det händer väl lite ändå. Men idag har jag sprungit på toa flera ggr och svettats som en gris så nu är vattnet på g ut ur kroppen. Nu ska det väl hända nåt :)
 
Sv: Beach 2014

Medical biochemistry av J. Baynes and M. Dominiczak kommer vi ha!

Och dra mig baklänges vilken ångest jag fick nu när jag hämtat ut 2 av kursböckerna från posten. Är det verkligen meningen att jag ska begripa allt det där? Vad har jag gett mig in på? :nailbiting:

Måste bli frisk igen så jag kan börja springa, känner att jag får massa ångest och prestationsångest och hej och hå som jag måste få utlopp för.
Åh den hade jag också! Alltså i Umeå är det svårt, men försök att kolla på gamla tentor. Och se till att ha någorlunda koll på veckomålen, men det allra viktigaste är att kunna vad föreläsarna säger :)! Det som är allra viktigast är det nästan alltid föreläsningar på :)! Du kommer klara det galant! Bli inte ångestfylld av hetsen på MB, typ alla klarar CSOF, man behöver inte vara bland de allra ambitiösaste.
 
Sv: Beach 2014

Men attans då, vem ska då tipsa mig om bästa gymmet i stan? ;)

Usch jag kände mig riktigt lat igår, vilade i onsdags och igår skulle jag kört rygg på gymmet. Men jag var riktigt otaggad och så sprang jag in i ett par kompisar som skulle på bio, så jag hann inte träna. Hatar när jag inte hinner träna på morgonen, det blir så lätt att något annat kommer emellan.
 
Sv: Beach 2014

kl

Första dagen tillbaka ute på jobbet idag, börjar om några timmar. Jag mår illa.
Mitt första pass efter sjukskrivningen är lagt i ett område där det skjutits på folk med samma jobb som jag har.
 
Sv: Beach 2014

*KL*

Igår em på jobbet började ryggen göra ont helt plötsligt och värre och värre blev det :arghh:

Tog en ridtur ändå på kvällen och det var inte jättesmart för det gjorde svinont så fort det blev som "stötar" i ryggen, typ när man gungar med i galoppen, så det blev en kort tur.

Blääää! Både förkylning och ryggont....
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag känner mig LAT och OPEPP. Det är så lätt att komma ur att det är supertrist! Vilade mån, tis, tors. Gick en promenad i onsdags och idag är det ridning. Blä, känns inte alls bra att jag vilade igår, jag vilade endast för att jag var lat liksom :(
 
Sv: Beach 2014

Nä men fy! Försök vila i alla fall, hoppas det går över.

Emtherlia, du är inte ett dugg lat! :mad: Bara för att du inte går en mil om dagen längre ;) Klart man måste kunna få ta en vilodag utan att få dåligt samvete.
 
Sv: Beach 2014

Jag har gymmat innan skolan :D Börjar 10:15 idag så 07:30 satte jag igång och tränade! Knappt något folk alls, skönt. Körde mest armar, axlar, skuldror men även lite mage.

Nu känner jag mig extremt hurtig :D Kvarg med mango efter träningen.
 
Sv: Beach 2014

Jo men problemet var att jag vilade för att jag var lat, inte för att jag var sjuk eller hade fullt upp. Jag gjorde det medvetna valet att göra chokladmuffins och inte motionera liksom:p

Vad duktig du är som gymmade på morgonen! Riktigt imponerande! :)
 
Sv: Beach 2014

Ja, men jag tycker att det ska kännas okej att göra ett sånt val! :) Inte varje dag, men så duktig som du är på att röra dig så är det inga problem med någon dag här och var.

Jag tyckte det var asnajs att träna så tidigt :D Skulle lätt kunna göra det fler gånger.
 
Sv: Beach 2014

Ikväll blir det tacos! :love: Enda rätten jag med gott samvete tar två portioner av :D Tacofredag en gång i månaden, då får man banne mig ta om!

Tjejmilen imorgon :nailbiting: Ska bli sjukt kul! Men hur det går med själva löpandes får vi se :p
 
Sv: Beach 2014

Det kommer gå asbra! Min medryttare ska också springa :) Tänkt, hade jag tyckt om att springa hade det varit ett vettigt mål att klara inom ett år, men nä, det är ju asatråkigt :D

Däremot har jag och dottern varit i stallet idag på fm. Alice red och jag ledde. Hela 1,5 km gick vi! Det är ganska mkt för en 2½åring när hon rider på en stooooor häst ;)
 
Sv: Beach 2014

Ska man springa Tjejmilen kan man banne mig behöva ladda upp med lite tacokväll! :D

Kul att vi springer samma dag, även om jag springer ett helt annat lopp :)
 
Sv: Beach 2014

Även om vågen inte visar någon direkt nedgång, så kanske du ändå har "format om" kroppen, och på så sätt "lurar" folk att du har gått ner i vikt? Det är ju oavsett alltid roligt att höra att man har gått ner. Det kommer nog snart vända och ticka neråt på vågen för dig också, ska du se!

Cili: Jag blir verkligen mörkrädd av att läsa hur du har det. Finns det möjlighet att du får bli sjukskriven igen? För du ska ju absolut inte behöva må som du gör nu. Jag vantrivdes så fruktansvärt på mitt sommarjobb (även om det inte på långa vägar var så gräsligt som ditt!), det var flera kvällar jag kom hem och grät och jag gick dit varenda dag med en klump i magen, och så ska man inte behöva må för ett jobb. Nu visste jag att det bara var över sommaren, alltså bet jag ihop, men jag hade nog kollapsat om jag skulle varit kvar där en längre tid. Styrkekramar!
 
Sv: Beach 2014

Jag hoppas på det! :) Ni får hålla tummarna för alla oss beachisar som ska springa imorgon :D

Mys med stallet!
 
Sv: Beach 2014

Haha jamen eller hur!! :D

Åh ja just det, både du och Lorden väl? Ska hålla tummarna för er imorgon!
 
Sv: Beach 2014

Jo troligen är det så. Jag tränar ju mer än på många år nu så nåt borde det ju göra! :)

*kl*
Idag är jag nöjd med mig själv. Har promenerat totalt 5,63 km och ätit vettigt. Eftermiddagens mellanmål blev en variant av cilis banan och hirsplättar, jag hade bara inget vetemjöl i mina. Det blev gott ändå, både jag och dottern gillade det! :) Nu får vi ha fredagsslappareftermiddag! :D
 
Sv: Beach 2014

Åh den hade jag också! Alltså i Umeå är det svårt, men försök att kolla på gamla tentor. Och se till att ha någorlunda koll på veckomålen, men det allra viktigaste är att kunna vad föreläsarna säger :)! Det som är allra viktigast är det nästan alltid föreläsningar på :)! Du kommer klara det galant! Bli inte ångestfylld av hetsen på MB, typ alla klarar CSOF, man behöver inte vara bland de allra ambitiösaste.

Tack för lugnande ord och tips!

Ja det kommer nog lösa sig hoppas jag :)
 
Sv: Beach 2014

kl

Första dagen tillbaka ute på jobbet idag, börjar om några timmar. Jag mår illa.
Mitt första pass efter sjukskrivningen är lagt i ett område där det skjutits på folk med samma jobb som jag har.

Jag blir så upprörd på din chef. Jag vill liksom ta honom i örat och släpa in honom till hans chef...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 012
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 452
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp