Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Haha, det där med att min dag började bra med 1,5 timme gym gick över.
Frukost(efter gym): En rostad macka med kokt ägg, lite ostbågar
Lunch: Mos & köttbullar, en julmust (gatukök)
Mellanmål: Pepparkakor
Middag: Popcorn och nyponsoppa.

HEJA!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag gav bort en start i Öppet Spår till min kille i födelsedagspresent, så nu måste han åka skidor med mig. Bra umgängesform enligt mig, jobbig umgängesform enligt honom.

Kombinationen popcorn och nyponsoppa var ny för mig, låter ändå som den innehåller en och annan antioxidant i alla fall ;).
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Gud, jag har varken sovrutiner eller matrutiner just nu. Min nattssömn blev från 19-24, vad i helvete? :cautious:

I alla fall, gårdagens mat:

"Brunch": 2,5 lussekatter och två glas chokladmjölk som dracks ur Sofias fodermått :angel: (Stallfika ftw!)
Middag: Strutspastej och en påse juleskum (har ju egentligen godisförbud till årsskiftet, men fick en påse i present...)

And thats it... Nu har jag dock tryckt i mig fyra apelsiner, det var också gott! :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Middag: Popcorn och nyponsoppa.

Men kan du sluta skriva om nyponsoppa hela tiden eller?! :mad:;) Jag blir ju dödssugen varenda gång, och någon nyponsoppa finns inte så långt ögat kan nå!

KL

Jag har lite härlig träningsvärk jag med, fast jag hade nog hoppats på lite mer tror jag. Skulle gärna köra ett pass idag också, men jag går typ under av stress snart och har inte planerat för det förrän imorgon tyvärr. Kan man få en extra kopia av sig själv, så att jag kan skicka en till gymmet och behålla en här hemma för att skriva rapporter och uppsatser? Tack på förhand!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag ska ju plugga egentligen. I stället sitter jag och lyssnar på "Tomten är en kommunist" och målar naglarna :banghead:

Och om jag nu prompt ska låta bli att plugga hela tiden så kan jag väl åtminstone röra lite på mig? Näääääääe :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Åh, härligt :D Då vet du att du gjort något ;)

*knapp*
Jag blir hemma hela veckan. Knät är bättre men inte bra. Vill inte belasta det på det viset vi gör på jobbet, har en hel del tunga förflyttningar och går som sagt väldigt mycket. Orkar nu stå ca 15-20 minuter innan jag måste vila knät igen. Men ingen svullnad, bara smärta och trötthetskänsla. Får bli vila hela veckan lång. Äter Ipren och smörjer med Arnika gel och hoppas på det bästa.

Maten har det ändå än så länge gått bra med. Skulle kunna trycka i mig massor med onyttigheter men köpte mig 2 st julmust light på Ica igår så nu har jag när jag vill tycka synd om mig. Alltid bättre än att frossa i något annat "dumt". Dock har jag tröstshoppat lite grejer på vitaminvaruhuset. Så nu ska det drickas te och ätas d-vitamin för fulla muggar.

Väntar in en kompis för att gå och äta lunch. Har lite deppdag, lite av det som hände i somras hänger sig kvar fortfarande, och situationen har ändrats lite. Så jag behöver lätta hjärtat lite. Tur att man har dom där fina människorna i sitt liv.
 
Sv: Beach 2014 del II

Hoppas knät blir bättre snart!

kl

Gick av natten vid 07 i morse och sov till 14 (nöjd!). Sen en promenad för att få se lite dagsljus;) Funderar på spinning 17:30:)
 
Sv: Beach 2014 del II

Härlig bild! Jag tror jag har en likadan jacka som din sambo, förutom att min är grön och i dammodell då. :p

Jag köpte för övrigt längdskidor idag. :D 5 500 kr fattigare, men ett par grymma skidor rikare. Dessutom ingår det teknikkurs (tre tillfällen) och vallakurs.

Dock har jag också dragit på mig någon sorts infektion, har så ont i halsen att jag knappt kan svälja. :( Ingen träning idag, med andra ord.
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag är också lite sugen på längdskidor! Men jag har inte riktigt råd att köpa grejer tror jag, verkar dyrt :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Det ska öppnas ett ställe på Brantingstorg som ska hyra ut utrustning för vintersport! Du kan ju hyra och testa vad du tycker :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag var tvungen att googla Brantingstorg :o Bara bott här i två och ett halvt år :angel:

Skämt åsido så låter det ännu krångligare med tanke på var jag bor ;) Men tack för tipset!
 
Sv: Beach 2014 del II

Såg jag väl när jag kollade kartan :angel: Jag rör mig liksom i stort sett bara i city, ultuna/sunnersta och på Gränby centrum :p Börjar någon prata om eriksberg eller luthagen så är jag helt lost.

Kl

Jag vill träna!!! Men det känns som att mitt konstiga "vad det nu är" är på väg bort, håller tummarna.
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag köpte för övrigt längdskidor idag. :D 5 500 kr fattigare, men ett par grymma skidor rikare. Dessutom ingår det teknikkurs (tre tillfällen) och vallakurs.

Dock har jag också dragit på mig någon sorts infektion, har så ont i halsen att jag knappt kan svälja. :( Ingen träning idag, med andra ord.

Kul med nya grejjer! Typiskt att bli sjuk då ju bara:( Har du snö där du bor?:)

Zass: Hoppas det försvinner!

Snow: Fin bild!

kl

Precis hemma från 45 min spinning, riktigt bra pass med till största del riktigt grym musik så det var kul:up: Så sjukt svettigt! Nu blir det dusch och sen maaat:d
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl

Idag har jag köpt en ny pilatesboll. En lila som kommer passa in fint här hemma!
Det råkade även bli lite annat smått och gott i träningsväg. Ska bli mycket spännande att öppna det paketet om någon vecka :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Kul med nya grejjer! Typiskt att bli sjuk då ju bara:( Har du snö där du bor?:)

kl

Precis hemma från 45 min spinning, riktigt bra pass med till största del riktigt grym musik så det var kul:up: Så sjukt svettigt! Nu blir det dusch och sen maaat:d

Hade du frågat om snön i morse hade jag sagt "Ja", men nu börjar det luta mer åt "nej". :D

Vill också på spinning! Hade ett så jävla kul pass bokat ikväll men jag fick träningsförbud av sambon. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 536
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp