Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Klart du ska känna dig snygg i den där, för du ÄR det!! :)
Härligt att höra att ditt självförtroende fungerar, fortsätt så!

Apropå paljetter så klickade jag hem en ny partytopp precis innan jag gick in i tråden. Helt paljettklädd framsida, och väldigt öppen baksida. Nu jäklar ska här tränas så jag blir lika snygg i den som du är i din klänning!
 
Sv: Beach 2014 del II

Åh vilken underbar känsla! Du var ju skitsnygg i klänningen så jag förstår att det kändes bra :D Skit i jante! ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Klart du ska känna dig snygg i den där, för du ÄR det!! :)
Härligt att höra att ditt självförtroende fungerar, fortsätt så!

Apropå paljetter så klickade jag hem en ny partytopp precis innan jag gick in i tråden. Helt paljettklädd framsida, och väldigt öppen baksida. Nu jäklar ska här tränas så jag blir lika snygg i den som du är i din klänning!

Tack kära du! Låter tjusigt med paljettopp, jag har fått upp ögonen för paljetter lite på senaste faktiskt! Har aldrig direkt haft några plagg med det på förut (mest för att det verkar så jäkla jobbigt att tvätta), men nu gick jag ju lite all in skulle man kunna säga...:o

Åh vilken underbar känsla! Du var ju skitsnygg i klänningen så jag förstår att det kändes bra :D Skit i jante! ;)

Du är vrålsnygg också, så du känner helt rätt! :banana:

Men vad gulliga ni är! :love: Och ja, screw jante! Icke-jante is tha shit! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014 del II

Jäklar vilken snygg klänning. Å Du med såklart. Härligt med framsteg. :-)

Knapp
Veckan har varit bra. Ca 10h träning den här veckan. Mycket nöjd med Det. Fördelat på 3gympass, 1Skivstång och 2långa pw.

Men!!! Idag innan intervallerna på skivstången knäppte eller något liknande till i mitt vänstra knä. Eller strax under. Nu har jag så sjukt ont att jag grinar. Får se hur det är imorron. Har smörjt med liniment nu iaf och hoppas på det bästa.
 
Sv: Beach 2014 del II

Men!!! Idag innan intervallerna på skivstången knäppte eller något liknande till i mitt vänstra knä. Eller strax under. Nu har jag så sjukt ont att jag grinar. Får se hur det är imorron. Har smörjt med liniment nu iaf och hoppas på det bästa.

Fästet för quadriceps?
 
Sv: Beach 2014 del II

Nä, det är snarare på utsidan under knäet och strålar på utsidan av smalbenet. Lårmuskeln känns okej.
 
Sv: Beach 2014 del II

Nu ska jag iväg till gymmet en sväng innan det är dax att åka hem till växjö för nästa sista gången innan examen. Sen flyttar jag till Göteborg på heltid! :D

Känns bättre och bättre på gymmet faktiskt. Tycker fortfarande inte att det är jättekul, men det tar sig! Gymmet här är så pluttigt med så det känns rätt bra, haha :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Skitsnyggt! Både snygg klänning och snygg kropp, klart du ska vara nöjd och känna dig snyggast i världen! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Vad bra att du lyckades behålla positiva tankar om dig själv hela kvällen! Supersnygg var du ju:up:

kl

Startade veckan med ett 55 minuters pass på gymet; bröst, biceps och mage. Har börjat skriva upp nu igen vad jag gör och vilka vikter etc, har inte gjort det på ett tag men då minns jag aldrig vad jag tog sist och ser ju inte ev utveckling o så särskilt bra..

Dagens pass:

Bänkpress, 25 kg 6x3 (var ju där själv så vågar inte lägga på så mycket, tycker pinsamt nog detta ändå är ganska tungt:o)

Bröstflyes i cc, 5 kg 12+8+9

Bicepcurls med hantlar, 5 kg 12+10+10

Chest press-maskin, 30 kg 5x2

Bicepcurls med stång, 15 kg 7+4+3, 12,5 kgx7, 10 kgx10

Abdominal crunch-maskin, 20 kg 12+10+8

Fällkniv, 5 kg viktplatta 12+10+8

Situps, raka 10 x 2, sneda 10 x 2

Sidocrunches, 5 kg viktplatta 15+12+10

Sen 30 minuters PW.

Nu har jag käkat frukost och kollat på julkalendern:D

Inte mycket folk på gymet heller kl 8 en måndagmorgon - skönt:)

20131209102650-83.254.253.131.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

+ Linisen, Sleepan och Trollunge:

Tack gulliga ni! Jag får akta så att jag inte blir självgod och odräglig med alla dessa fina komplimanger...:p

KL

Idag var jag uppe i ottan och gick till gymmet för första gången på två veckor. Som jag hade längtat! Sprang ca 10 minuter i blandade uppförsbackar på löpbandet som uppvärmning och sedan fyra olika benövningar. Avslutade med lite mage och sitter nu på föreläsning med härligt skakiga muskler! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Härligt det låter! :)

Kl

Kom nyss hem. 1,5 timme på gymmet med fokus på rygg, axlar och mage. Ganska mör nu kan man ju säga :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Happ, sjukskriven 2 dagar pga knäet. Jag ska ligga på soffan och vila. Det gör så jäkla ont. Och vi går rätt mycket på jobbet. Snittar 1500-2000steg i timmen. Gick till apoteket (1 kvarter ifrån min bostad) innan jag kom hem igen så föll tårarna för det gjorde så ont. Men har köpt Ipren nu, för antiinflammatoriska egenskaper ifall det är något sånt. Och Aloe vera heat lotion.

Idag strålar det neråt och uppåt på utsidan av vänster knä. Skit oxå! Jag som hållt mig skadefri så länge. Men ingen kommer tacka mig om jag sliter ut knäet på jobbet idag. Eller imorgon med för den delen.

Sitter och väntar på att nikeblast ska öppna för registrering nu. Vem mer härifrån ska dit? (ja mitt knä ska vara bra tills dess! därför vilar jag nu och inte sen)

Hoppas ni har en jätte fin måndag kära beachisar!
 
Sv: Beach 2014 del II

Mineur
Supersnygg är du :love:

Trollunge

Jag kör bara stången på gymmet (eller senast jag körde bänkpress iaf) nu vågar jag inte ens det eftersom jag inte orkade sista repsen och fick rulla av stången på magen :D så länge du tycker det är tungt så, man ska ju alltid utgå från sig själv, huvudsaken är att det tar!

Måste dela med mig av en bild på mitt mellanmål idag:

f1d2220460e811e3b8a312566eba8eff_8.jpg

:d :d

Idag är det vilodag, i veckan ska jag gymma med en kompis på hennes gym! Ska bli såååååå kul med en träningskompis, tränar ju alltid själv annars. Ska be henne fota/filma också och ser det bra ut kanske jag delar med mig :nailbiting:
 
Sv: Beach 2014 del II

Vet inte vad du har på pannkakorna men måste tipsa om nyheten Kesella äpple/kanel! Herregud så god! Jag pudrar på lite extra kanel, och så vore det nog gott att peta i äpple också (det är redan äppelbitar i men de är väldigt få). Har de senaste dagarna ätit plocktallrik till lunch; starka korvar, pepparkakor med ädelostkräm, clementiner, kesella samt en peanutbutter cup. :D

Och nu blir det verkligen ingen träning ett tag. Har varit inne och opererat bort en (väldigt stor) fettknöl på ryggen/sidan och har nu mycket ont. Får inte heller anstränga mig för mycket, om det av en händelse skulle sluta göra ont, med hänsyn till ärret. Hoppas det går över snabbt det hära, är helt slut för tillfället...
 
Sv: Beach 2014 del II

Det är vaniljkesella :) (min mage kommer DÖÖÖ)
Lät ju asgott med äpple/kanel, är nog en riktig hit till kesoplättarna :d
 
Sv: Beach 2014 del II

*kl*

Jag har äntligen fått åka lite skidor! Stormen Sven hade gärna fått föra med sig ännu mer snö men vi fick ett par decimeter i alla fall. Jag premiäråkte 14 km i lördags och 20 km i söndags och har nu den traditionsenliga (och brutala) träningsvärken i ljumskarna. Vintern brukar vara en period då jag kollar väderprognosen typ 10 gånger om dagen och håller tummarna för att det inte ska bli plusgrader. Ser lite mörkt ut för tillfället men hoppet är det sista som lämnar människan osv. Vore så härligt med en riktig skidvinter!

Bjuder på en skidkärleksbild :)

1452592_10151811058642113_797625406_n.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

Vill.också.ha.snö. Så jag kan åka pulka.
Ni är jättesöta!

KL
Gårdagen slutade väldigt fint med ett bra SomaMove-pass. Fick en härlig känsla i kroppen och energi i själen. Idag blev det core och bosu-intervall. Jag gillar verkligen korta intensiva intervaller. Sjukt jobbigt, men så gött att få pressa sig igenom dem.

I fikarummet på jobbet pratades det idag lite löst om att dra ihop ett gäng till Tjejmilen eller Blodomloppet. Jag skulle tycka det var jättekul att ha några att träna och peppa tillsammans med under våren. MEN jag har inte sprungit sen april förra året på grund av min benhinna. Nu gör den inte ont längre, och har väl inte gjort sen juli eller nåt, men jag har inte riktigt vågat börja springa igen. Jag har funderat på att köpa ett par bra skor och kanske tassa igång igen efter nyår. Om jag nu skulle göra det, så kommer jag ändå inte vara uppe i 5 km i maj (tror jag det är?)...
Inget är bestämt, det var som sagt mest löst prat, men det satte igång en hel del tankar hos mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 536
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp