Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Haha, stalljobb är helt klart träning :D

Skönt att inte vara ensam, det där är verkligen ett problem för mig. Måste lära mig att det går att kolla på tv eller sitta vid datorn utan att äta :angel:
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag brukar fixa med naglarna eller något annat smått för att inte behöva äta. Det är nog att jag behöver pyssla med händerna som ställer till det för mig. Så om jag alltid har något att göra, även under tv-tittande, så borde jag klara mig.
 
Sv: Beach 2014 del II

Tjohej alla hurtiga! Promenad i morgonsolen med hunden avklarad, vad härligt det var att komma ut lite i skogen. :) Vaknade av att det gjorde ont i stora delar av kroppen, så sovmorgonen blev det inget vidare med. Kunde inte ligga kvar i sängen.

Måste verkligen försöka få in min "friskgymnastik" i vardagen, jag vet bara inte hur jag ska hitta orken eller kanske framför allt, komma ihåg att göra det. Men nu har jag iaf jobbat på min d-vitaminproduktion, fått röra på kroppen och stretchat så nu känns det bättre!
 
Sv: Beach 2014 del II

Virka bläckfiskar! :D

Kl

Hjälpte några kompisar att flytta igår. Matmässigt inte så bra: pizza, lite godis, chips, vin.... nåja, idag är en ny dag. Har planer på att jogga men får se hur jag känner mig. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

hihi åååh vad söta! Måste lära mig vika känner jag:D Är det svårt tro?

kl

i dag blir det en långpromenad med p3 dokumentär i öronen men eftersom jag bytt telefon så måste jag ladda hem alla dokumentärer igen, så får blir när det är klart :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Det räcker ju att ha SR-appen så kan du lyssna på dokumentärerna direkt via nätet :)

*kl*
Det blev ingen promenad igår, men det kändes ok ändå. Får se om det blir nåt idag eller inte, det är ju härlig sol ute iaf :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Muppia- Är det inte härligt att vara kär? Är du tillsammans med någon, kan ni inte äta tillsammans i så fall? Det låter som ett angenämt problem att vara kär :D Om det inte är obesvarad kärlek så klart. Hur kommer det sig att du inte äter som vanligt när du känner så? Om du känner så tydlig skillnad i ditt mående måste du verkligen prioritera maten igen tycker jag, tvinga dig att äta :)

Vi har träffats i lite över ett halvår nu så det är verkligen inget nytt direkt men vi har gått igenom en del ihop, dels pga min ovilja att ha relation och dels pga andra privata orsaker hos bägge.

Vi träffas tyvärr inte så ofta längre då jag beslutat att det är slut med att åka hem till hans föräldrar där han bor för tillfället. Jag trycker i mig det som går men är knappt sötsugen eller dylikt. Igår tog jag mig i kragen och åt ordentligt. Tror min kropp kommer att säga ifrån om det blir för lite mat. Som det är nu känns det inte som någon fara. :)

Och jag tycker det är jävligt jobbigt med känslor öht, även om de är positiva. :wtf:
 
Sv: Beach 2014 del II

Ah :)

Jag har förresten också lite hästrelaterad träningsvärk. Man sitter visst ännu mer korrekt och bra bara för att man rider i ett ridhus :angel: :D
 
Sv: Beach 2014 del II

bäst jag ger mig ut nu så jag hinner tillbaka till hoppningen då :) Tack för tipset, jag är sämst på att hålla koll på när det sänds:p
 
Sv: Beach 2014 del II

Ja alltså, festen var astråkig, jag blev askalas. Gick in på krogen, gick hem direkt och däckade i sängen med kläderna på. Lyckades visst spräcka skärmen på min mobil också...

Lördagen var BAKIS, spydde galla sisådär fram till 15.00... :banghead: nu är det pepp som ska vara nykter fram till nyår.

Idag är det ben som står på schemat och eventuellt en promenad :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Synd att festen var så tråkig, låter inget vidare att vara bakis heller.
Hoppas du mår bättre idag.

Tog en promenad med mini idag, 4.69km blev det.
Blev ett styrkepass när vi kom hem också, mini försökte göra lika som jag med benlyft och armhävningar. Jättegulligt! :p

Men något fel måste jag ha gjort, för fy satan vad ont i ryggen jag har nu. :banghead: funderar på om jag måste ringa el massöro eller inte.
 
Sv: Beach 2014 del II

Yes, det ska jag se :D Planen är att plugga samtidigt :angel:

kl

Knappt 5 km promenad avklarad :) Hade tänkt springa men har inte känt mig helt hundra under helgen (frisk men lite seg) så jag tänkte att jag sparar mig för att förhoppningsvis kunna gymma imorgon bitti.
 
Sv: Beach 2014 del II

Har du ont ont, eller är det "bara" träningsvärk?

KL.
Mår mycket bättre idag :)
Såhär ser för övrigt mina ben ut efter fredagens ryggpass :D

c9f06bdc4f7d11e3bdfc123e64519d93_8.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

Ja, visst är de? :D jag vet inte, kan inte själv men har tänkt lära mig. :) borde inte vara så svårt! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp