Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Idag ska jag dock inte göra det, utan idag blir det bara promenad eller eventuellt löpning. Slappedag känns som en plan, typ :p Men vi får väl se. :)

Ut och gå med dig! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack :)
Börjar bli rätt nöjd med benen nu :)
Rätt bra känsla att faktiskt kunna trivas i tajta jeans :)
Är mest det på magen som jag stör mig på nu. Men om en vecka börjar styrkepassen här.

Bra jobbat med gymmet :)
Vad är det för lopp du ska springa på lördag?

mammas: Drygt med halsont, hoppas du slipper bli sjuk.
Låter skönt och simma, önskar att jag hade bil och körkort så jag kunde ta mig till ett badhus.

Congeria: Mensvärk är hemskt!
Cyklo-F ska väl kunna lindra det lite tror jag. Det minskar mängden mens alla fall.
Men prova ta en tablett innan du drar ut.

Emtherlia: Styrketräning är nog bra för att hålla ryggen i trim sas.
Jag har ont i lederna till och från, haft hela livet men det har minskat betydligt nu när jag håller igång mer.

villagegirl: Poledancing låter kul!
Provade linedance förut, kul som fasen det med.
Afrikans dans är roligt också (och jobbigt ;) )
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ska springa midnattsloppet. Så det är en mil vilket jag bör ta mig runt, men jag är inte så peppad just nu... :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det räknar jag med! :D

Mirre, najs med vikten!

Sleepan, jaa klart du fixar det! Du kommer bli peppad när du väl står på startlinjen :)

kl

Nu blir det en promenad för att rensa hjärnan lite innan jag återgår till plugget :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grymt jobbat med jeansen :)

*kl*

Sov alldeles för länge idag, är så sjuuukt tung i kroppen. Tur det är vilodag idag. Vägde mig iaf. idag.
Igår: 113,4
Idag: 112,6

Grötfrukost idag också sen blir de storstäd hela dagen inför sambons födelsedag imorgon.
Har en sinnessjuk träningsvärk i magen :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Det blev ingen morgonjogg för mig idag. Vaknade och hade så jäkla ont i huvudet så jag tog och somnade om igen :( Nu sitter jag i soffan och dricker en banan- och hallonsmoothie, ska dricka en massa vatten också och hoppas att värken släpper...
 
Sv: Beach 2013 del XI

*KL*

Blev ingen löpning igår utan nöjde mig med gräsklippning, stängsling av hästhage och tömkörning (som innehöll en del spring iof ;)). Ikväll hinns nog inget för min man skulle grejja och ha sig så jag har dottern själv. Kanske tar en promenad med henne och hunden bara :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vilka snygga ben du har! :) jag provade också mina smaljeans igår men jag insåg ganska snabbt att jag har ett par kilo kvar tills dom sitter lika snyggt som dina gör :D Men sakta och säkert så... ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Idag får det nog bli fotografering av produkterna i alla fall, när jag ändå har en Ninnurur att lämna över kameran till. Kan ju bli bra före-bilder om inte annat ;)
Frågan är bara vilka poser man ska använda sig utav. Att stå rakt upp och ner med ett brett leende är ju inte direkt jag, men att vara i full gång med träning och ha ett ansikte som matchar färget på linnet som ska visas är ju inte heller så tjusigt... Lyxproblem :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Blev ingen joggingtur imorse, sovit dåligt hela natten och vaknat typ varannan timme av magsmärtorna :meh:
Känner mig så seg och inte alls sugen på att röra mig, men nu sitter jag här påklädd och kan inte komma på några fler undanflykter, diskat har jag redan gjort.., så får pallra mig ut. Kommer säkert gå och tjura för mig själv hela vägen :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ut med dig! :D Men ta en lagom jobbig runda, så att du kan få en bra känsla efteråt.

KL
Simmade 1500 m (+/- 50 m), och var i princip ensam i bassängen hela tiden. Fast det är mycket svårare att hålla koll på hur många längder man har simmat i en 25 m bassäng, än i en 50 m. I-landsproblem visserligen, men ändå. Har ni smarta räknetips för en som i gymmet tycker att allt över 10 reps är stört omöjligt att hålla koll på, och att det är rätt klurigt att hålla koll på 5 set också...... :P
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Dagens beachighet: 5,5 km promenad och 30 minuters corestyrka på gräsmattan. Maten har jag hittills skött jättebra, förutom att det har slunkit ner några kakor. Himla sambo som ska stå och baka kakor hela dagen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 276
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp