Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Utmaningen taggar mig också så utöver gym med cili blev det en vagnspromenad på 4 km när jag hämtade på dagis idag :) mitt mål är att iaf komma upp i övre halvan innan utmaningen är slut ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Härligt! Bara att plocka placering efter placering :D

Det påminner mig om att jag ska lägga till alla nya som vänner på endo, kul att kunna få allas uppdateringar i feeden :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag vet, det är sjukt nice! (å ena sidan vill jag att du ska gå en massa och må bra, å andra sidan blir det jobbigare för mig om jag ska hålla mig kvar i toppen:p)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Idag blev det förresten en långpromenad på 15 km. Ikväll kanske det blir lite yoga, imorgon blir det cykling (~45-50 km) och definitivt yoga.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hade lätt hoppat på utmaningen om jag inte hatat att gå :D Men ni är duktiga =)

Nu har jag och sambon kört första passet tillsammans.
10min crosst. som uppvärmning och sedan alla benmaskiner. Har inte tappat så mycket i benstyrka som jag trodde :) 45kg tar jag ungefär. :)
Nu har vi också beställt ifrån gymgross. protein och lite måltidsersättning för att kicka igång. Nu är det snart dags för en promenad med hunden :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

+ Tassetass

Tack :love:

Och ja. Måste bara säga igen att jag älskar bilden så vill mest trycka upp den i ansiktet på alla jag möter och bara; "TITTA BILD!!! KO!!! FIN!!!!"
 
Sv: Beach 2013 del XI

Poänglöst, du går ut, bara för att gå, går bara för att gå och för att tillslut hamna på samma ställe som du började. Heeeelt meningslöst :angel:

Sambon fick ta hunden f.ö. Själv fick jag tvättstugetjänst.
Imorn blir de mage/rygg. Några bra övningar? Har extremt svaga muskler i ryggen, överkroppen/skuldror är jag bra tränad i men rygg, ingenting. Min sjukgymnast skrattade åt mig när han kände igenom mig. Han hade aldrig sett någon som var så välmusklad över skuldrorna och så omusklad i ryggen ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men, märker du inte att du mår bättre av att gå mycket?
Själv kan jag med tycka att det är lite trist, men med en bra dokumentär eller annat i öronen samt ett bra tempo, så känner jag ju verkligen att jag tränar. Och dessutom mår kroppen fint av det :)
Hade jag haft en hund med tror jag att jag hade uppskattat det ännu mer :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

En mil gjord idag iaf. Tyvärr blev det ju bara 2 km som var löpning, men ingen idé att deppa ihop för det antar jag.
Imorgon ska jag börja dagen på med body balance och sen stanna någon halvtimme på gymmet efteråt. Dax att börja göra som naprapaten säger :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack :love:

KL

Inser att jag glömt äta idag och klockan är redan 16.34 :o Får bli risgrynsgröt :love:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag håller med! Har aldrig mått så bra som nu när jag promenerar och springer så mycket.

Duktigt med milen! Du får se till att hålla femteplatsen nu så att du får pris :D;) (om cilis idé fortfarande gäller förstås, om du inte orkar med det cili så är det bara att strunta i det! :))
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jadu, 5eplatsen tänker jag inte släppa från mig vare sig det finns pris eller ej! :p
Har ju denna veckan ledig också innan plugg drar igång så några mil till ska jag nog få ihop ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Precis gjort Cecilia Folkessons utmaning; 50 situps, 100 goblet squats (med 8 kg) och 50 rygglyft. Precis efter att ha tryckt i mig en massa risgrynsgröt. Kämpar emot kväljningarna men är fett nöjd över att ha klarat utmaningen på 8 min och 40 sek!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp