Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Hej duktiga ni! Nu har jag äntligen läst ikapp och fortsätter att imponeras av alla duktiga här!

Själv är jag verkligen inte i form och känner mig...rätt kass. Kan förvisso ha en del med gårdagens bakfylla att göra. :p känner mig rätt illamående idag med, haha.
Ska dock ut och springa nu. Vill få till två löppass till innan midnattsloppet på lördag så jag tänkte köra idag och på onsdag. Pust.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul att springa lopp!!! Kommer vara ett 5 km lopp i Melbourne i slutet på november som jag funderar på om jag ska försöka pricka in. Kommer nog bli maffigt, problemet är bara att det blir så väldigt dyrt.... Avvaktar lite och ser om jag har råd.

KL
Jag kämpar på med mina springturer, gjorde vecka 4, dag 1 idag på mitt C25K idag. Börjar verkligen komma igång och tycka att det är roligt att springa! Antar att det kommer med den växande formen! Vad som inte finns är motivation att sköta maten... Eller ja, maten är väl okej, men jag äter nåt sött varje dag... Men jag försöker balansera upp det med att röra på mig varje dag också! jag går och går med kommer aldrig ikapp de där två galningarna i topp på utmaningen... :crazy: :banghead: ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Lopp är verkligen jättekul, så kan du vara med så var det :)

Kl

Alltså, pust. 2 km var ungefär så långt min kropp ville springa. Tror jag ska försöka ta hand om den lite bättre nu fram till loppet.... Bra tempo de två kilometrarna dock, så drar jag ner lite mer på tempot på lördag ska det nog gå fint. Springer dessutom mycket bättre på lopp än själv.
Blir troligtvis ett lopp i Kungälv i september med. Kan nog bli skoj :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Smart de där med knäappen, den ska jag kolla upp på sambons fååån. :D

Jag har sån sinnesslö träningsvärk i bröstmusklerna idag, precis i fästena till armarna, tog nog lite för mycket vikt igår.
Idag blir det inget morgonpass, ska iväg o klippa mig :love:

Måste springa iväg nu, hörs hej tråden :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hehe, du ledde ju med så mycket så det är väl bra att du får lite konkurrens ;)

Congeria, bra jobbat med springandet! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad sugen jag blev på att anmäla mig till nattloppet nu, 5,6 km är det som vi har här och det är den 31 augusti. 250 kr, är det värt pengarna?
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Idag hade xtravaganza annons i tidningen om att de sökte personer till en testgrupp som ska gå ner i vikt och äta deras färdigmat. Den enda kostnaden är maten. Jag ringde direkt då de öppnade och fick tid för intervju imorgon! :) Hoppas jag kommer med!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Va spännande, håller tummarna för dig :)

Sådär, nu är håret gjort.
Funderar på hur jag ska göra med träningen idag. Idag är kroppen tung. Träningsvärk, huvudvärk och magen mår inge bra (Hej sockerabstinens) blää :( Men ska nog pallra mig iväg ikväll för på onsdag blir de ingen träning. Då blir de bil hela dagen och skräpmat så är lika bra att köra på.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Joho då, därför knappade jag in lite till nu :D

kl

8,2 km promenad med en vän, hittade en supermysig grusväg som jag aldrig gått förut. Nu är det plugg som gäller, tenta om en vecka och jag är inte precis välförberedd...
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Under tiden som tiden tickade på igår kväll blev jag successivt på sämre och sämre humör. När jag väl gått och lagt mig ville jag väl mest både gråta och skrika åt jagvetintevad. Sedan vaknade jag i morse och tyckte att jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen för all framtid. Sedan fick jag ett mejl. Med bilder. Och jag är så kär i den här bilden att jag nu sitter med ett leende på läpparna :love:

addan_o_vilja_104_till_vilja_5212007e9606ee26482aa13b.jpg


Måste också säga att trots att jag är... Öh... Kraftig? Så tycker jag att jag är rätt så snygg. Och typ, proportionerlig. Och öh ja. Jag älskar bilden bara, för världens bästa ko är med, och jag är känner mig rätt fab faktiskt. Om det beror på att jag rider på en ko i HV Polo vet jag dock inte :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag hoppar hopprep eller joggar lite på stället. Veva lite med armarna, typ väderkvarnar, och benen (typ lyft framåt med högt knä, ta sedan benet så långt utåt som går och sen ner, blir som en cirkel). Bara rör på dig lite kravlöst för att komma upp i puls och börja känna dig lite mjuk. :)

(och jag vet, tempot i den här tråden är galet!:p)

Jag värmer upp i ett av rummen på gymmet, brukar köra den där för höfterna village beskriver här, burpees, armhävningar och så kör jag väderkvarnar typ fast jag håller i ett kvastskaft. Funkar med vilken stång som helst som är rätt lätt. Gärna benböj samtidigt som jag håller kvastskaftet över huvudet. Varvar övningarna tills jag är varm typ, blir väl en fyra-sex varv ungefär. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack :) Haha jag får väl göra det :p Jag vill ju ha biffiga armar dessutom, så jag får låtsas att det är muskler tills det är muskler :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej gör inte det! Titta på TV eller något istället så kan jag komma ikapp :angel::D

Skämt åsido så har jag aldrig promenerat såhär mycket i hela mitt liv men det är så himla härligt! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp