Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Gjorde ett gäng situps och ska nu sova... Har redan städat varje dag i en vecka och sängen blir inte glad om jag byter sängkläder igen :rofl:

Skickar lite på postorder!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Önskar jag hade samma energi som du :D
Då skulle jag ju få nåt gjort här hemma :p

Men lite styrka för ben och rumpa samt löpning blev det idag alla fall.
Längtar nästan lite till hösten dock, lite trött på att det är så jättevarmt hela tiden.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh, underbara löpskodilemma! :love: Jag längtar tills jag nött sönder nåt av mina par så jag får köpa nya, är så himla sugen på fler att prova fler modeller från Mizuno, och Karhu! Testade några modeller av det sistnämnda märket på en outlet och alla satt som gjutna.

Just nu lutar det åt att strypa matkontot och behålla båda :angel:
(och innan någon tror att jag ska leva på knäckebröd och vatten kan jag meddela att hela min frys är full av mat som jag borde äta upp innan den frystorkar)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Snygga båda två :).Testa att spring lite i varje inomhus så kanske du känner lite bättre?

LindgrenV:Bra att du inte stack ut igen & man ser skillnad.Bra jobbat!:)

Blev en kort promenad för mig idag,ca 2,5km, då jag sträckt min fot på något konstigt sätt men kändes nästan bättre efteråt så får hoppas att det håller i sig även framöver då det blir långpromenad med en vän imorgon & bodycombat på måndag.
Har även ätit helt fel idag så får försöka skärpa mig lite även om det är semester.Ska med försöka ta lite kort på mig imorgon.Synd att man inte tagit det från början.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Slå till båda två, dom var riktigt snygga och kändes dom dessutom sköna är det bara att köra! Rensa frysen och skafferiet så klarar du dig. Eller som en klok vän har som motto, "Hamnar jag på gatan om jag köper det här? Nej. Så då köper jag det" :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

54,7 kg yeay! :banana: det är så jäkla härligt att jag pendlar mellan 54,7 - 55,3 ist för 55,5 - 56 kg. Inte så stor skillnad men det känns som stor skillnad, psykiskt! Särskilt med tanke på hur jag sköter maten:angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad bra att du tog dig ut samt körde styrka trots värmen! Man blir ju helt passé av värmen, som ett kolli!
 
Sv: Beach 2013 del XI

08:00 stack jag iväg på dagens löprunda! Lite jobbigt utan mat i magen men det gick. Tog mig runt 5,06 km genom att springa 3 minuter, gå 1 minut osv. Tiden 35:44 är jag riktigt nöjd med eftersom jag gick en del.

Härligt att få springa på lite igen, och det bästa av allt var att benet inte gjorde ont över huvud taget! :banana:

Nu laddar jag för 10 timmar på jobbet...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Att tömma frysen kommer man faktiskt väldigt långt med!

Ja jag vet ju att jag har minst två kilo kycklingfiléer, ett halvt kilo prinskorv, flera påsar fläskkotletter, en jäkla massa frukt/bär att göra smoothies av - så det kommer ju inte direkt gå nån nöd på mig. Dessutom blir det ju två bra saker i en: jag får två par skor och maten i frysen går åt så jag kan få plats med nyare mat där senare

Snygga båda två :).Testa att spring lite i varje inomhus så kanske du känner lite bättre?

Tänkte prova det. Måste bara leta reda på ett inomhus som har lite mer plats än vad jag har :D

Slå till båda två, dom var riktigt snygga och kändes dom dessutom sköna är det bara att köra! Rensa frysen och skafferiet så klarar du dig. Eller som en klok vän har som motto, "Hamnar jag på gatan om jag köper det här? Nej. Så då köper jag det" :D

Bra motto! Vore illa om ett par reaskor skulle sätta mig på gatan :D . Matlåda till jobbet istället för att äta ute ett tag så ligger jag på plus igen, både nyttigare och godare egentligen.


Egentligen är det tre par skor jag har hemma för utvärdering :rofl: . Utöver de två jag visade innan köpte jag även med ett par walkingskor med gore-tex för 500 kr (ord 1100 :eek: ) som jag kan använda på jobbet. Har gått ca 300 mil i skorna jag använder på jobbet nu, dom är rätt slut kan jag lova. Så planen var från början: ett par joggingskor och ett par jobbskor. Sen blev det nästan: två par joggingskor, inga jobbskor. Men det är ju himla dumt att slita på joggingskorna på jobbet och dessutom bli blöt om fötterna när det regnar.
20130803-182819.jpg
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack :) visst blir man däckad, hemskt när det blir sådär grymt hett.
Vi hade 29gr i skuggan igår, men idag är det lite svalare så hoppas det fortsätter.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Duktigt och hurtigt värre hörru! Skönt att inte benet protesterar heller :)

KL

Har nu dragit ner min Spotifyspringlista i offlineläget på telefonen så ikväll ska jag ut och springa! Blir nog skönt eftersom jag mest ska flytta och städa idag.

Mvh hatar att packa
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack, och ja riktigt skönt! Hoppas det fortsätter så.

Flytta? Gjorde du inte det ganska nyligen eller är det jag som har taskigt minne? :o

Bra att du har löst musikproblemet så du kan springa :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag är lite hemlös just nu, flyttade ju i maj 2012, oktober 2012, februari 2013 och nu igen. Förhoppningsvis flyttar jag ju igen i slutet av augusti ;)

Mvh rotlös själ som hellre hänger på buke än packar sina saker
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ojdå! Det var inte dåligt :D Jaa hoppas verkligen att du får flytta igen snart! Är inte andra intagningen snart?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp