Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Nu ligger jag på soffan och chillar, har inte ont i stortån och tänker "Äh min tå är väl inget att haka upp sig på, den gör ju inte ont nu, klart jag kan gå senare idag" Så jävla trögt! Den gör ju inte ont för att den är stilla! *bankar vett i mig själv*
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det ska ju inte vara några problem, så länge jag pallrar mig upp ur sängen senast 9 så hinner jag ut en sväng :D

Vet du vad som är fel med tån? Min syster hade något liknande som visade sig vara svår nageltrång som hon fick operera :crazy:
Tänkte eftersom det verkar återkomma!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nä inget med nageln. För tio år sen så gick jag omkull med en häst, fick hästen över benet/foten och sedan dess är knölen innan stortån börjar lite större än den vänstra:D den börjar ömma när jag böjer tån för mkt uppåt så promenaden igår på 1,5 mil gjorde väl sitt:/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det suger lite, ibland funderar jag på om jag bara ska köra på som vanligt för att "vänja" tån och visa att tån inte kommer undan:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Lite försiktigt kanske du kan köra, bara det inte blir värre av det!

kl

Hmm. Hade precis bestämt mig för att efter Tjejmilen ska jag strunta i lopp och bara satsa på att bygga upp löpningen under höst och vinter. Så hittar jag ett lopp som verkar superkul! Kung Björn-loppet i Uppsala :D På terrängstig, 6 km eller 10 km. 21 september. Jag vill! Men anmälan går inte ut förrän i början av september så jag kan avvakta lite...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Låter som ett roligt lopp! :D Kör på!

Var och handlade på Lidl... fick lite konstiga blickar från paret efter mig i kön. Min shopping bestod av 5.5 kg kvarg och 1.6 kg getost :rofl: enbart! Sen att kvargen är till 3 pers och osten håller till december och jag bara bunkrar... men jag ville liksom säga: alltså jag äter annat också!

Även fast jag lätt kunnat leva på kvarg och getost :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hmm. Hade precis bestämt mig för att efter Tjejmilen ska jag strunta i lopp och bara satsa på att bygga upp löpningen under höst och vinter. Så hittar jag ett lopp som verkar superkul! Kung Björn-loppet i Uppsala :D På terrängstig, 6 km eller 10 km. 21 september. Jag vill! Men anmälan går inte ut förrän i början av september så jag kan avvakta lite...

Om vi hittar två pers till så kan vi anmäla ett lag! (såg nämligen att man kunde bygga ett lag av personer från olika klasser)
Jag ska allt klara av 6km vid det laget. Kanske inte snabbast i startfältet, men förhoppningsvis inte sämst heller ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det lät ju skitkul, synd att jag bor långt bort bara!

Kl
Det blev en promenad på 7,5 km och tån tyckte det var helt ok men nu har jag fått en blåsa på andra stortån, vad är det för fel på mina fötter?:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Om ni kör ett lag så kan jag vara med! :) Hade inte tänkt springa fler lopp men det är så kul med lag :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det tycker jag allt!
Det blir ju samma totalsumma att anmäla varje person var för sig som att anmäla ett lag, och det är ju alltid roligare att tävla i grupp ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det vore ju jättekul! :) Vem mer kan vara med då? Linisen? Mammas? Vore ju skoj med ett Buke-lag :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja jag säger ju det, du bor för långt bort ;)

Skönt att tån skötte sig! Men sluta gå så mycket :p Nu måste jag definitivt ut och springa imorgon :rofl:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag, du, Kolfinnur - vem mer känner sig manad?

Loppet går för övrigt där jag var och red när jag filmade med GoProkameran :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Idag har det inte blivit så mkt motion. Har mestadels suttit framför datorn och endast ätit yoghurt på burk som jag fick på jobbet igår. :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Var i Uppsala kommer du bo? :)


och så kl:

Jag var och kollade på skor idag, som trekilometerspresent till mig själv. Som om det någonsin går bra att "bara kolla". Kom hem med två par som jag tänkte prova lite hemma för att se vilka jag gillar bäst (dom fanns nämligen inte i samma butik, så jag kunde inte jämföra dom direkt).
Asics Gel-1170 och Asics Gel-Enduro 9:
20130803-182811.jpg

Det är skitsvårt att välja vilken jag gillar bäst, som har lika många fördelar båda två...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tallmovägen, tror området heter Norby? Är det bra att springa i stadsskogen förresten? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp