Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Min motivation är att jag faktiskt mår bättre, både psykiskt och fysiskt. Så fort jag slutar träna blir jag slö, slutar tycka om min kropp och allmänt trist. Dessutom så är det ju häftigt att kunna känna att man blir snabbare/starkare, det slutar ju inte vara häftigt för att sommaren är över;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Att tejpa foten är verkligen en teknik. Och det är svårare att tejpa sig själv än att tejpa nån annan. Har du tejpat förr? Annars kanske det går att hitta nån video om det :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*KL*

Satt en kvart i massagestolen och sen tog jag 20 min promenad på lunchrasten, inte fel :)

Har planerat att springa minst 5 km ikväll! Känner mig taggad!
 
Sv: Beach 2013 del XI

nej ni har väl rätt kanske, visst är det skönt efter man tränat, men det är ju det där å ta sig iväg också.. och godis är ju såå gott. =/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Har försökt själv bara, men fick inte stabilitet i sidled som jag ville åt. Lindad fot ger ju inte riktigt samma stabilitet.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Planen för i eftermiddag är att gå en promenad och så ska jag banne mig köra lite styrka! Tänkte mig armar, axlar, bröst, typ. Ska knåpa ihop lite övningar.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL
En timmas promenad idag, kändes skönt. Stör mig dock på att endomondo tar sån tid på sig att hitta satelliterna så jag får inte med början av promenaderna på stäckan... vill inte heller sitta och vänta på att den ska ladda upp... Har ni samma problem?
Har lite träningsvärk från igår, körde lite yoga och stretching när jag kom hem från springturen, det var välbehövligt, men kroppen är lite öm idag. Springa imorgon igen så jag hoppas på bra väder och lite mindre blåst än sist!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Nu ramlade samtalet in att jag blir omplacerad från i höst pga arbetsbrist. Blandade känslor. Dock vet jag inte var än. Men det löser sig nog. Hoppas på inte allt för långt bort i kommunen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag brukar även tänka att om jag varit duktig och tränat så får jag äta godis :angel: Då ligger jag ju på +-0 typ:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag hade stora problem med min gps på endomundo för några månader sen med. Nu har jag kommit på ett knep:D

Jag går in i appen när jag är i lägenheten (högst upp i huset) och väntar tills det står OK på gps, brukar ta 10 sek kanske. Sen sätter jag igång endomundo när jag är i lägenheten och precis ska gå ut. Det blir några sekunder extra på tiden men gps:en funkar iaf! Innan satte jag på den när jag var ute ur huset och då kunde den snurra länge för att kanske bli Moderate, helt värdelöst.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat! Men sakta ner lite nu hörru, du får ju inte komma ikapp :angel:

Det brukar ta en liten stund att hitta satelliterna men inte mer än 10-20 sekunder. Beroende på hur bra mottagningen är :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det är ju så, men jag kör belöningstaktiken. Har jag sprungit eller dylikt duktig i några dagar och ätit bra kan jag mula lite karra - efter träning. :D Har varit lättare att undvika snask nu när jag varit ledig, men ikväll är det tillbaka till jobbet som gäller. Och stå och stirra på allt jäkla godis. Kanske måsta fylla på :nailbiting: Men det ska gå!

Det var en riktig tung tur idag, inte alls bra. Hamnade mitt i ett skyfall också, men skam den som ger sig. 3 km på 20 min var dock inte okej. Men jag kom liksom aldrig till någon bra teknik eller rytm. Det var bara tungt. Inte riktigt ansträngd heller. Jaja, nya tag imorgon. Nu Chili-inspirerad sallad!
 
Sv: Beach 2013 del XI

jag hoppas på Östhammar, och då blir det till att lösa ett gymkort där istället. Det är större och det är bättre. Får då ta det i samband med jobb, men det spelar ju egentligen ingen större roll. Så nu är nästa problem, bil! Jag måste byta bil. Saaban drar lite för mkt, så det är mkt med allt känns det som.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Eehh, det blir nog inga så du kan stanna hemma! Lägg dig på soffan och vila :D

:rofl::rofl:

(du ligger ju för sjutton redan två mil före mig :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp