Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Ok det känns som att jag skryter när jag återigen lägger ut bilder, men det får ni stå ut med ;) För jag är så stolt över att jag har åstadkommit detta!

Det skiljer alltså ett år och tio kilo mellan bilderna.

7841F5DC-C213-4BC2-985A-ABD95B63F2C2-2299-000003FEC50664E4_zps373231af.jpg


(och nya glasögon :laugh:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Du är jättefin!! :)

*kl*
En timme blev det på gymmet idag :) Skalade av två minuter på uppvärmningen på löpbandet (samma sträcka som igår) och det var knappt jobbigt :laugh: Efter att ha gått igenom alla maskiner så vågade vi oss ut i stora gymmet för att testa sånt som inte finns i tjejdelen. cili bröt ihop lite lätt på staimastern när jag tyckte att vi såg ut som seriefigurer som springer i slow motion när man tog de längsta stegen :D Men vi gick och testade roddmaskinerna sen och det funkade riktigt bra! Rodde 1 km på ~5 min. Nästa gång blir det nog lite rodd som uppvärmning :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

cili bröt ihop lite lätt på stairmastern när jag tyckte att vi såg ut som seriefigurer som springer i slow motion när man tog de längsta stegen :D

Lite lätt?! Jag fick ont i magmusklerna av allt skrattande! Men det är ju bra att vi har roligt på gymmet ;)
Nästa gång måste jag ro snabbare, tänker inte finna mig i att ligga 70 meter bakom


och halvt kl

Mitt mål för idag var att känna av träningsvärk imorgon, jag tror att jag lyckades.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Aha, är det fint? Mycket fria vikter? (Tränade på det vid badet förut och det fanns ju typ inga alls O_o.)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det är jättetrevligt tycker jag :) Lagom mycket folk. Inne i tjejdelen finns det en uppsättning fria vikter, men det finns betydligt fler ute i vanliga delen. Gå dit och kolla vettja!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Tack så mycket alla! :) Jag var rätt rund om kinderna då, även om jag inte insåg det då :p

Och angående spotify, kan man komma åt listan även om man inte har spotify? :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Meh :p Hade spotify förut, innan det blev så begränsat. Har inte känt behovet efteråt alls, men får fundera på om jag ska göra ett undantag för beachtråden ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL
Vilodag igår, men idag har jag vart ute på en promenad, endomondo hittade inte gps:en direkt, så jag tror jag tappade en km där ungefär... så gick nog närmare 8 km! Sen var det en helt underbar kväll här så jag tog en lugn joggingtur också. 3,1 km på 24 minuter. :) Ha en bra dag allihopa! Jag ska fixa fruktsallad och kolla på dokumentärer, sköna söndag!
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Blir eventuellt en löptur ikväll. Hade varit grymt att få till det så kan jag koncentrera mig på ridning och promenad imorgon på min första semesterdag! (eller ja, första semesterdagen på del två av semestern... :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp