Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Det gäller nog att jag har ett jobb tills jag gått ner i vikt igen för då kommer jag vilja shoppa kläder! :D Har alltid älskat att shoppa innan men när det bara är deprimerande så tappar man sugen totalt. Tur att man har en dotter att shoppa till istället :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

åh jag har med en shock absorber som jag älskar. den kostade dock 549 kr, fusk att du hittade billigare! :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Håller med litegrann. Inte kul att shoppa när man inte är nöjd/trivs i sin kropp. Jag tycker dessutom många kläder blir grymt obekväma när jag har några extrakilon... Men jag brukar tycka kläder är obekvämt överlag, skulle helst vilja näcka jämt :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

76 min cykel (varav två tredjedelar antingen var motvind eller en sjujävla sidvind) och sedan 60 min yoga. Nu ska jag jäsa i soffan resten av dagen!

Varför har jag uppehåll från yogamattan? VARFÖR!? Det gör så gud-förbannat-ont att komma igång igen. Träningsvärken är brutal idag, ska bli intressant att springa sen. :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

åh jag har med en shock absorber som jag älskar. den kostade dock 549 kr, fusk att du hittade billigare! :p

Har du ett Stadium Outlet i närheten? Där brukar det dyka upp Shock Absorber (och andra sport-BH:ar) till fånigt låga priser lite då och då, man får vara där och kolla lite då och då.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

I glädjen över att benet kändes så bra så gick jag nog lite för fort fram, för häromdagen gjorde det lite ont igen. Så jag bestämde mig för att ta ett steg tillbaka igen och fortsätta med gå-springa-intervaller.

Så idag blev det först 5,2 km där jag varvade springa 500 meter och gå 200 meter. Därefter 2,3 km promenad hem. Så 7,5 km totalt idag, mycket nöjd med det.

Mindre nöjd med att jag inte lyckats få in ett enda styrketräningspass i veckan. Ska försöka imorgon, då är jag ledig och borde hinna med både promenad och styrka.

Idag blir det jobb 15-21, näst sista passet för i sommar! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej, inte benet igen! Hoppas hoppas det går över fort igen!

Duktigt och långt du gått/sprungit idag, bara ta det lugnt så ingen skada uppkommer :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

:rofl:

kl

Jag har precis kommit in från en 8 km power walk. Så skönt att det var lite svalare idag och nu kan jag iaf ha liiite bättre samvete när jag trycker i mig massa gott på kräftskivan ikväll :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hoppas det funkar bra att ta ett steg tillbaka, men det är bra att du lyssnar och är uppmärksam på kroppen. Svårt när det är roligt ju....

KL
Har varit och simmat idag och väldigt skönt som vanligt. Så skönt att det blev hela 2 km, hade inte lust att sluta. Ikväll blir det utgång - dans dans dans! :)

Har ni några trevliga helgplaner?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, det är jättesvårt! Hoppas att steget tillbaka ger positivt resultat :)

Simma 2 km är ju superbra gjort! Kul med utgång ikväll också :)

Mina helgplaner är typ att ta det lugnt och bara vara hemma, förutom jobb ikväll då. Imorgon hade jag väl tänkt mig typ promenera lite, köra lite styrka, rensa ogräs i mitt trädgårdsland (jag har fått gurkor!!) och mysa med sambo och katter.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag ska ut och springa med en polare snart. Sedan fräscha till mig och hämta pojkvännen inför galej med gänget. Alla utom min springkompis som nattjobbar ska komma, så det blir mat och dryck! Ingen alkohol för mig dock. Dels ur hälsosynpunkt och dels för att jag helt saknar suget. Kommer med andra ord träffa alla härliga kompisar ikväll, blir skoj! :bump:
 
Sv: Beach 2013 del XI

jag har precis kommit hem från en runda. 8,5 km promenad och 1,5 km löpning (dokumentären var slut och jag hade ingen lust att sätta på en ny när jag var så nära hem)

Dum som jag var så gick jag in mot stan och det kryllade av folk så fick kryssa mig fram samt stanna vid rödljus en hel del. =/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag och cili har en dejt på gymmet om ett par timmar, sen har jag beställt mat och lördagsmys av sambon och dottern :) Imorgon ska jag till stallet igen, har haft hästledigt och var där senast i tisdags så nu har jag abstinens! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Var lagom kaxig jag efter att ha varit mycket starkare än C igår så la ribban lite väl högt med sällskapet idag. Han hade inte tränat på ett halvår men var som en jävla gasell runt spåret :eek: " Kom igen nu, en backe till! " Sådär äckligt hurtig och frisk, hua. Haha. Det blir en tur för oss alla tre imorgon som det ser ut, ev ska båda med till gymmet på måndag också. Kul med sällskap! 15.50 blev tiden idag, helt okej med tanke på att vi pratade under tiden.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hehe :D Jag har misshandlat mina stackars plantor så jag är överlycklig att det ens blev något :p

Emtherlia, bra jobbat med promenad och spring :)

Ninnurur, perfekt ju med träning och sen lördagsmys :)

Bluefish, kul med sällskap, och igen: fan vad snabb du är! :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp