Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Haha ja verkligen! Tack snälla du :)

Linisen, haha vad gullig du är :D Känner mig lagom fin i (för stor) Ica-pyjamas ;) Låter som att du har fullt upp, har du blivit frisk än från förkylningen?

Wys, tack! :) Ja, det tror jag också. Kör lite i taget, är min kropp mer bekväm på 64 så får det vara så liksom. En viss siffra på vågen är ju inget självändamål. :)

Mirre, var försiktig med knäna! Så länge du känner efter ordentligt och inte gör något som gör ont så är det nog lugnt.

Bluefish, bra jobbat! Nu har du förtjänat lite godis :D

Ninnurur, jag kastar över frågan till någon med mer koll ;) (Tassen?)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl.

Köpte nya jeans idag, igen. 3 par för 400 kr. Nästan gratis! :D
Två par 27or där de ena paret sitter som en smäck, meeen - de andra kan jag inte knäppa än så länge. Haha. Det sista paret är 26or, men ganska stora sådana. De går att knäppa - men inte gylfen. Hahaha.
Har lite att jobba på... Både med att slimma till mig lite till och med att töja ut brallorna. Så nu går jag runt med ett par svintajta vinröda Lee. (de som du har Chili. De är så snygga!)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Mest gym. Värmer upp en stund med löpband/crosstrainer. Senare kanske det kan bli pass också men det dröjer nog ett tag :D

Snyggt sprunget! Ett råd från en som typ alltid haft olika typer av skav i ljumskar/lår - babypuder eller zinksalva är toppen! Det lindrar och torkar ut det ömma.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Jag är lite avundsjuk på er i Stockholm. Jag vill också ha sånna här erbjudanden.
Idag har jag bara legat i soffan och slappat. Det var välbehövligt kan jag lova. Hostar fortfarande en del, men känner mig ändå friskare. Imorgon blir det jobb och sen en timme på gymmet. Kommer nog fortfarande hålla mig på hyfsat låg nivå eftersom jag inte känner mig 100% än, men det känns bra att röra på sig lite ändå.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack! :D

Ninnur: jag skulle satsa på ett par skor som är anpassade för inomhusbruk, så de har "hel sula", till skillnad från typ löparskor. Jag skulle också gärna testa/ha möjlighet att returnera, för det är viktigt att du kan få ner hela foten i golvet, typ vid benböj och sånt. Annars kan du dra på dig skador för att du felbelastar fötterna och därmed benen. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Blev en promenad på 4.75km idag alla fall.
Knäet känns bra nu igen, hoppas det fortsätter så nu så jag kan springa i morgon. Kan behövas innan firandet av svärfar sedan ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nja sådär, den här veckan har det inte blivit mycket av det.
Men har inte funnits några bra tillfällen till det heller, så lär verkligen ta tag i det (igen)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl.

Köpte nya jeans idag, igen. 3 par för 400 kr. Nästan gratis! :D
Två par 27or där de ena paret sitter som en smäck, meeen - de andra kan jag inte knäppa än så länge. Haha. Det sista paret är 26or, men ganska stora sådana. De går att knäppa - men inte gylfen. Hahaha.
Har lite att jobba på... Både med att slimma till mig lite till och med att töja ut brallorna. Så nu går jag runt med ett par svintajta vinröda Lee. (de som du har Chili. De är så snygga!)

Vilka kap! Och jag gör också så, köper lite för små kläder för att jag SKA komma i dem sen :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, älskar att vi alla tänker likadant :) Kan gärna också köpa liite för små kläder. Problemet just nu är att det inte går åt det hållet :angel: :p

Ska i alla fall ut på PW nu snart, ett steg på vägen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha! Du och jag då. ;)

Wys förresten, var det du som tipsade om shock absorber? Köpte två när jag hittade för 200 spänn styck på stadium outlet, så bra! :D De sitter som berget! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har mina pregraviditetkläder liggandes i en låda och väntar. Det är 8 storlekar kvar nu... Men jag ska i dem igen!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Wys förresten, var det du som tipsade om shock absorber? Köpte två när jag hittade för 200 spänn styck på stadium outlet, så bra! :D De sitter som berget! :D

Japp! Jag älskar Shock absorber, kommer förmodligen aldrig ha några andra sport-BHar igen.

Bra att du gillade dem :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, älskar att vi alla tänker likadant :) Kan gärna också köpa liite för små kläder. Problemet just nu är att det inte går åt det hållet :angel: :p

Hehe, samma här.

Nåväl, snart kommer väl den motivationen åter också, speciellt eftersom både rygg (i brist på gym) och sinne (i brist på spring) börjar haverera :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Klart du ska! Heja dig! :D


KL

Haha, jag brukar nog inte köpa för små kläder egentligen. Men, jag har suktat efter de röda jeansen ett tag och nu när de kostade 200 spänn istället för 1000 kunde jag liksom inte låta bli. :p Och jag var ju lite mindre för bara några veckor sen. Så det SKA gå!
Det andra paret som var för litet trodde jag skulle funka, men upptäckte när jag kom hem att det inte var den modellen jag trodde, haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp