Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Någon måste ju vara galningen :D

Nu ska jag snart dra ut Reykjavik på gräsmattan utanför mig och vråla på henne tills hon dör i en liten pöl av svett :devil:
Kettlebell, hantlar, gymboll och hopprep ska med ut, så hon lär väl komma in här och klaga på träningsvärk redan ikväll :angel: Ingen rast, ingen vila :devil:
 
Sv: Beach 2013, del X

Roligt med nytt gym! Det kommer att gå asbra! :D

Vad kul med gym! Om det passar någon gång kanske jag kan hänga på dig och provträna där? :)

Vad kul med gym! Hoppas det går bra och att du trivs där :)

Pepp pepp! :banana:

Nu har jag varit där! Och jag överlevde!
Men jag känner mig lite... besviken. Det fanns en av varje maskin, förutom löpband som det kanske fanns 10 av, två cyklar och fyra? crosstrainers. När vi hållit på en stund började det välla in folk. Eller ja, det kanske var 15 pers på plats samtidigt - men det kändes liksom överbefolkat redan då.
Vet inte om jag är bortskämd med Actic som har massor av varje maskin och stora lokaler (höll till där under tiden jag gick hos sjukgymnast förra året). Anledningen till att jag hellre vill välja Kraftkällan är ju öppettiderna.

Ska passa på att springa in på Fitness 24 Seven nere i city någon dag. Halva priset på månadskostnaden där, ingen bindningstid, öppet dygnet runt och eftersom jag förmodligen mest kommer träna kvällar och tidiga morgnar så är det ändå gratis parkering i närheten. Då tränar man även gratis på deras anläggningar i resten av Sverige (och dom öppnar en andra anläggning här, som kommer ha gruppass, i januari)

Zass: Du får gärna hänga på och prova på den anläggning jag till slut väljer! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

... :eek: :eek: :eek:


Jag lever! :banana: :bump:
(men vi skall tydligen ut till Mördartrappan! ikväll O_o)

Än är det inte över! :rofl:
 
Sv: Beach 2013, del X

Rent spontant låter ju fitness som ett bättre alternativ för dig på det du berättar här. Kommer du att träna själv mest ändå?
 
Sv: Beach 2013, del X

Du kommer se ut så här när du kommer hem:

muscleMan1.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Rent spontant låter ju fitness som ett bättre alternativ för dig på det du berättar här. Kommer du att träna själv mest ändå?

Ja det lär jag göra. Är ingen person som vill ha gymsällskap jämt och har klarat mig fint hittills, så det går ingen nöd på mig om jag blir ensam.
Ska dit och kolla in lokalerna bara, men det lutar väl däråt just nu. Bara det att friskvårdsbidraget äter upp mer än halva årskostnaden känns ju väldigt lockande


Har för övrigt tagit nya tag och kontaktat några andra fabriker för mina framtida kläder. Kan dom krångla ens hälften så lite som den jag har nu så byter jag så snart pågående tightsdesign levererats.
Hittade en med jäääättefina kompressionströjor, så nu har jag dreglat lite också. Hoppas dom återkommer med bra bud!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

+ Jenka

Tack! Hade egentligen önskat en bättre tid, men jag får nog acceptera att det var en okej tid för att vara första gången! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Håller med de andra om att du måste vara galen :p

kl

En fråga till er som springer, ni lyssnar väl på musik samtidigt? Vad kan ni tipsa om för hörlurar som inte trillar ut?
 
Sv: Beach 2013, del X

Men blir det inte dåligt ljud då? Jag gillar "instängt" ljud, eller hur man ska förklara. Tex har jag haft såna där gamla koss plugs men har inte kvar dom och testade aldrig att springa med.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har sådana som sitter inne i örat, och där det liksom är en båge bakom huvudet. Fungerar toppen, och de trillar inte ur/blir särskilt svettiga. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

När jag cyklar har jag bara hörlur i högra örat. Jag hör inte helt toppenbra på högerörat så att jag inte använder det för att höra trafiken gör varken från eller till, men vänsterörat vill jag ha fritt och öppet mot trafiken.
 
Sv: Beach 2013, del X

Det har du förstås rätt i. :)

cili: Woho! :D Synd att gymmet inte kändes hundra!

Congeria: Jag använder iPhone-hörlurar, funkar helt okej faktiskt. Tycker in ear-hörlurar är obehagliga :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har iPhone-hörlurar, det funkar bra oftast. Men jag tycker att de ramlar ut om det regnar!

KL

Ingen beachig matdag, pizza till middag och chips nu :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Här finns som tur är i princip cykelvägar överallt här i Köpenhamn så man slipper cykla helt ute i trafiken, men jo i rusningstid i centrala Köpenhamn cyklar jag inte med musik eftersom cykelstigarna är lika proppade som bilvägarna då :p
Men de funkade bra att cykla med om man tog den lilla ploppen så blev det inte fullt så instängt! :)

Ikväll ska jag i säng tidigt, måste sova ikapp lite efter helgens och nattens brist på sömn (nej man sover inte så bra i en lastbil Täby-Kph... ). Dock ont i halsen nu som jag hoppas går över snart!! Inte den bästa helgen ur beachsynpunkt, men har iaf gått en massa igår med hästarna så rört på mig har jag gjort iaf.
 
Sv: Beach 2013, del X

Hemma efter skärgårdshelgen :) Blev lite mer fika och gott än vad som var tänkt, men inte alls lika mycket som vanligt så jag är ändå nöjd. Nu ska vi tack och lov inte dit igen på mååånga veckor :D

Läste er diskussion om att springa på asfalt, måste upplysa sambon om detta. Han springer uteslutande på asfalt och har alltid gjort. Kanske därför hans knä börjat spöka nu...?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp