Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Jag har samma problem när jag kör biceps, känner knappt biceps men känner underarmen.

Jag hade jättesvårt att hitta biceps och verkligen dra med den muskeln och inte undearmen men jag tycker det blivit så himla mycket bättre sen jag slutade böja handleden. Jag tycker alltså det är lättare att jobba bara med biceps med rak handled. Prova nu när du sitter framför datorn och ha andra handen på bicep och se om det gäller för dig med :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha alltså jag måste visa er, helt galet vad min mage svällde upp av pizzan och ostkrokarna! Ser seriöst gravid ut!

mage_51f586a49606ee1dcbab9ce4.jpg


Jag svankar ingenting, står bara rakt upp och ner. Där jag håller handen är ungefär där min maglinje brukar vara annars :D

(Och nej, jag har inte riktigt packat upp efter Ibiza än :angel: )
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

JAG HAR KLARAT 100 FUCKING VARV I MÖRDARTRAPPAN!!!!

... Och jag är dum i huvet och tänker springa 10 till, hehe
 
Sv: Beach 2013, del X

Mn guuud vilken gullig liten mage!! :D När min svullnar så svullnar hela magen liksom, börjar typ nedanför brösten och så blir hela som en ballong. Trodde allas svullnade likadant :D ser helt galet ut, din lilla kula :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Det där är vad jag kallar en food baby!

Men eller hur!

Mn guuud vilken gullig liten mage!! :D När min svullnar så svullnar hela magen liksom, börjar typ nedanför brösten och så blir hela som en ballong. Trodde allas svullnade likadant :D ser helt galet ut, din lilla kula :D

Hehe kul så olika man kan vara :D Jag har en kompis som får samma magtyp som du!

Nä hörrni nu ska jag och kulan lägga oss tror jag! Ska hålla om den ömt hela natten ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

KL

120 varv sprungna, varav de sista 20 utan paus mellan (kör tio i taget och vilar när räkis kör fem). Tänker göra 150. I'm insane.
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha sån blir min med, ser seriöst gravid ut ibland :cautious:

kl
Nu råkade jag impulsköpa ett par hörlurar och en ny mp3-spelare som jag inte ens behöver, smart? Njae. Men men, nu blir jag så illa tvungen att börja springa så jag inte slösat pengar helt i onödan :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha! :D

Nyligen hemkommen efter 150 varv i trappan, varenda steg är sprunget! Förstår inte vart jag fick den mentaliteten ifrån - men jag är såååå nöjd!!
 
Sv: Beach 2013, del X

Bra jobbat!

Men ja, du är nog lite galen ;)
Trappan är ju enorm :P

Upptäckte en sak idag, min baddräkt passar inte längre.
Slängde mig ut från kanten på poolen och då åkte den ner :o Mindre bra!
Så är på g efter en ny alt bikini nu, men hittar mest bara halterneck och det vill jag inte ha.
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack! Är sjukt nöjd och nu sitter jag och stinker lite i väntan på duschen :p

Har du kollat på ellos? De brukar ha vanliga bikinis :) (är också anti halterneck)
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Tokspringer :p

dsc_0331_51f5a98cddf2b35bd8a2c8bf.jpg


... Och dösvettig :D

dsc_0348_51f5a993ddf2b35b64bc183d.jpg


Men är sjukt fascinerad över att jag inte är det minsta röd i ansiktet!
 
Sv: Beach 2013, del X

Att växla grepp då? Du kan ju köra ett set som vanligt, ett när du greppar åt andra hållet och sedan två sett där du har ena fram och andra bak, åt varsitt håll alltså? Jag har samma problem när jag kör biceps, känner knappt biceps men känner underarmen.

Gör redan det :( Försöker träna upp greppet men det går segt, det brukar vara greppet som ger upp på ryggpassen också. Så tråkigt.

Shit var stark du är i benböjen! Imponerad jag blir :) Jag körde på 10*20 kg och 3*8 på 30 kg och knappt det orkade jag, tog verkligen emot i sista setet!

Blir peppad av dina inlägg :)

Tackar! Och starkare ska jag bli :D Bara man böjer regelbundet och loggar träningen så man kör lite tyngre för varje gång så utvecklas man snabbare än man tror.

Reykjavik och Lindgren, jag blir riktigt imponerad av ert trappass! Redig träningsvärk idag va? Ska sno det passet och köra senare i veckan tror jag minsann!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

God morgon tråden! Jobbdag 6 av 8, blä. Vaknade med ont i huvudet, kan vara för att jag somnade med lampan på och släckte den inte förrän 03:00 :meh:
Idag blir det promenad till och från jobbet, dryga 5 km. Har varit duktig med chokladen och inte ätit i helgen när jag inte har motionerat som jag ska :D 68,2 stod vågen på idag så det är bra. Svårt på jobbet att hålla sig ifrån fikabrödet...
 
Sv: Beach 2013, del X

Duktig du är med chokladen. Bra att finna strategier för att tämja sina "svaga punkter" eller vad man ska säga. Klart du klarar fikabrödet nu också :banana:
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag blir det bara promenad. Vilodag för att låta träningsvärken lägga sig :p sugen på lite hemmastyrka dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp