Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Hade igång endomondo när jag red på ridbanan en stund idag.
Vilket fint trassel det blev :D

Ska3080rmavbild.jpg
 
Sv: Beach 2013 del VII

Oj, bra jobbat med budgeten efter en sån dag! 1500 kcal är ju verkligen ingenting att haka upp sig på heller. Du har säkert gjort av med mer än så idag när du skrivit tenta och allt. Själv brukar jag nästan äta ihjäl mig på godis under tentaperioder och jag bortförklarar det alltid med att socker är hjärnans bränsle :D

Och jag säger som Sleepan, motionen kommer! Bättre en sak än ingen
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Nä, jag känner det - 1500 kcal är inte många kalorier i överkant så det kan jag ta igen men en promenad i morgon till och med om det nu vore så. Tror du jag förbrukat kalorier av tentaskrivande? Ja, stressen kanske? ;)

Och tack för peppen, visst har ni rätt med att motionen kommer... Tror jag behöver börja gå ner lite i vikt för att motivationen fullt ut ska komma tillbaka, så brukar jag fungera. Skönt ändå att få lite uppmuntrande ord från er beachisar :love:
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Spinning - done! Gick bra, dock spelades det dåliga låtar. Man blir så otaggad då. Men ändå väldigt gött! hoho, mina ben är härligt spaghetti efter muskel igår och spinning idag! Muskel igen på torsdag! Hur har det gått för er andra? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra jobbat med spinningen! Idag har jag tränat mage, rygg och sidorna. Det gick i rasande fart och var faktiskt skönt:)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ellerhur! Jag vet ju hur kaosig jag är ibland, så 1500 kcal tycker jag är hur bra som helst. :p

KL

Nu ska jag börja med One Hundred Pushups tänkte jag, haha. Önska mig lycka till. :p :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Håller med övriga, bara 200 kcal över målet är ju sjukt bra med den dagen du har haft!

Wys, heja dig! Inte illa att klara alla de hindrena :)

Linisen, lchf-kladdkaka låter spännande, vad är det för ingredienser i den?

Kl
Skivstång blev det här idag, kände mig stark och ökade till 12,5 kg på stången för allt utom bicepscurl och rodd där jag låg kvar på 10 kg. Skönt slut i kroppen nu. Planerar för löpning imorgon. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag köpte två sånna där Kinder Maxi, totalt 42g choklad :d

Mitt mission var dock halstabletter, men det känns faktiskt helt ok med lite choklad också. Jag är ju faktiskt sjuk, det är synd om mig! :angel:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Wow, vilken pärs att skriva en sådan tenta! Tycker du var sjukt duktig som inte bunkrade med godsaker, eller länsade hyllorna under/efteråt :p du är verkligen konsekvent med dina kalorier, det är imponerande.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Smör, mörk choklad, ägg, sötningmedel, vaniljpulver och kakao. Sjukt gott! Har dock smällt i mig halva kakan. Så mår halvilla :P Men jag överlever nog. Det var jag helt klart värd.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ellerhur! Jag vet ju hur kaosig jag är ibland, så 1500 kcal tycker jag är hur bra som helst. :p

KL

Nu ska jag börja med One Hundred Pushups tänkte jag, haha. Önska mig lycka till. :p :D

Woho, min favoritutmaning :D tog mig aldrig till hundra men slutade vecka sex eller nåt sånt. Tror man ligger på +200 armhävningar per gång då. Skitkul och slitigt! Lycka till! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

+ zassoo

Tack för uppmuntrande ord! :) Ja, denna grupptenta var ingen barnlek :eek: Men vi satt så pass länge idag för att vi skulle få förmiddagen ledig i morgon, då deadline är 12.00 i morgon. Så nu är den inskickad och kvar återstår bara en presentation av den. Så skönt! Senaste perioden har varit sjukt intensiv.

Är inte särskilt konsekvent med kalorierna, jag har ju slarvat hela vintern. Men när jag väl bestämt mig och funnit motivationen så brukar det gå an. Inte riktigt där än dock... Är fortfarande lite depp över de +2 kg som hänger kvar från Egypten, blää. Men de ska boooort :p Och så 5 kg till!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Om jag skulle göra det så skulle jag göra riktiga, känns roligare och häftigare på nåt sätt:) men kul att jag hamnar i första kolumnen, så svag är jag;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp