Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Tack! :)

Ja det var jättegott :d Så sjukt enkelt också men ändå bra lyxmat!

Blev en matback över också så det får bli morgondagens lunch :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och tråkigt att höra att schemat blev så dåligt för dig :( Finns det ingenting att göra åt saken?
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Vill bara gråta, är så sugen på godis! Choklad! Ge mig choklad! :cry:

Men nej. Inte ok. Jag ska inte ha choklad :mad:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Dessvärre inte. Hoppas kunna flytta ett pass en annan vecka så jag får några dagar ledigt i rad och kan åka då istället
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ska hålla tummarna för att det går att ordna för dig!

Suger verkligen när planer grusas sådär..
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nja, att betala för att löpa känns inte så himla kul, haha. dessutom är jag livrädd för att springa fel och jag hatar när folk ser mig träna/springa, blir hypernervös! :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och jag är sugen på godis och snacks i allmänhet. Haha. Blääää :p

KL

Dagens mat blev ganska lite, och dessutom sprang jag bort en del. En bulle slank ner men den var liiiten. :D :d
Imorn ska jag försöka äta bättre, och mer. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack för tipset, dock så blev jag inte alls motiverad av den bloggen:o

Jag har fått med mig killen och han ska springa lite med mig. När han springer bredvid så kan jag ju inte vara sämre utan måste hålla samma tempo som honom. Skitbra!:D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Du behöver ju inte springa ett dyrt lopp...? Och springa fel kan du ju glömma, om du inte tänker ligga i täten, haha. Man är ju supermånga som springer så det är ju inte problem att hitta. :D

Men absolut, gillar man det inte så är det ju ingen bra idé. Tänkte bara att det kunde vara motiverande... :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Trollunge, så tråkigt att höra med benhinnorna! Har förstått att du verkligen gillar att springa, så det är ju extra tråkigt eftersom det hindrar dig från att göra det.. Men du får tänka att det bara är en vecka och sen är du igång igen! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Min kaloriplanering föll, tyvärr. Fick i mig 1500 kcal istället för 1300 som min budget ligger på. Inte hela världen, och det var ett aktivt och genomtänkt val även om det inte var planerat. Jag har suttit tillsammans med min grupp och skrivit tentan från 7.45 till 20.45 idag (13 timmar!), med endast 20 minuter paus för lunch... :crazy: Det var inte planerat att vi skulle sitta så länge, så omkring 17 behövde jag verkligen ett rejält mellanmål eftersom middagen skulle bli så sen. Ska äta nu strax, urhungrig och hur trött som helst.

Så, ingen motion idag heller som ni kanske förstår. I morgon hinner jag dock ut innan jobbet, ska bli så skönt. Hoppas på sol!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jösses, vilken dag! Tycker att 1500 kcal låter jättebra för en sådan kaosdag! Du är jätteduktig!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack Sleepan, du med ! Så imponerad över dig (och alla andra i tråden) som motionerar så flitigt. Den delen behöver jag verkligen förbättra, men ibland tycker jag det faktiskt är svårt att finna tiden under såhär jäktiga perioder.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ta en sak i taget. :) Du är skitduktig med maten - motionen kommer :)

Just nu är jag SÅÅÅ sugen på popcorn, och jag har ju ätit för lite idag. Men, jag ska verkligen låta bli. Bara för att jag ätit för lite så ska jag inte slänga i mig popcorn. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hahahaaha åh du med dina popcorn :rofl: När är du inte sugen på popcorn? ;) Jag kan ibland unna mig sånt om jag är sugen och det finns plats i kaloribudgeten. Men förstår om du känner att du borde låta bli...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är ALLTID sugen på popcorn. Och ostbågar. Och chips. Och saltlakrits. Och choklad.
Jag är hopplös!

Jag unnar mig jämt och ständigt, så därför vill jag låta bli idag - även om det finns plats. Haha. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp