Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Nej har inget sånt, det är bara att sätta sig och nöta in allt som har med cellen att göra :p

(som en kompis sa, varför måste man veta HUR det funkar, det räcker väl att veta ATT det funkar! :D)

Kl

Skulle rida idag men struntade i det eftersom det blåser sjukt mycket :crazy: Känner inte att jag kan lita på pålle när det blåser så och jag har inte ork nog att tjafsa med honom.

Får bli promenad hem från bussen och sen sätta mig ner med bok och gamla tentor. Tjoho :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jisses, 5 h 24 min på TRE dagar? Jag som var nöjd med mitt BP-pass och min löparkväll igår, haha. :p

Ska bli två löparpass till denna veckan iaf, och kanske något gruppträningspass :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

*kl*

Har lyckats klämma in 5,5 km på lunchen idag, tog ganska exakt 30 minuter, bra med tanke på rödljus och annat!

Intressant för övrigt att jag trots massa kg mer än för 1,5 år sedan kan ha samma jeans och kläder ;) Bra exempel på att kg och storlek ej samverkar ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hahaha, nej rida i den här blåsten känns sådär. :p

Sleepan: bodypump och löpning är tokbra ju! :D

Yew, vad snabb du är! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

lite halvt kl

Får man hänga på här? :) Jag hänger för det mesta på senior, trots att jag egentligen hör hemma på ÄU. :D Och jag smygläser lite i eran tråd till och från, och ni är så himla duktiga och verkar så rara :D. Jag vill också vara med :angel: *valpögon*
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det känns seeegt just nu, och jag tycker mig inte se så mycket förändring på kroppen alls, även om det BORDE vara det. Men jag är nöjd med vågen för tillfället iallafall :). Den säger nu 67,9 kg :bump: (startade på rätt exakt 80 kg i januari).

Har redan klarat av dagens träning iallafall :). Det blev ett gympapass på gymmet, och snart ska jag ta en promenad i solen också. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jaaa, klart du ska vara med i tråden! Så kan du peppa oss med dina roliga bilder på dina framgångar :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jaa klart du ska vara med! Här pratar vi om allt som har med hälsa, mat och träning att göra, och så lite annat emellanåt :D

Jag är snart senior jag med, haha! Om 1,5 månad närmare bestämt. Kommer nog aldrig överge ÄU, det känns tryggt och bra här :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Va, är ni nästan seniorer :eek: Hur gammal måste man vara för att vara det?! Hur gamla är alla i tråden btw?! Vore kul att veta :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack så mycket allihopa :D :bump:

Bara för att många verkar uppskatta bilder så tänkte jag visa mitt "läge" just nu (dock är bilden redan visad i den andra tråden på S, men jag hoppas att det inte gör något). 1 januari och 2 april :)

Jag har svårt att att få in i mitt huvud att jag ens har lyckats med det där, även om det inte är megaskillnad, så ser ju t o m jag att det har hänt något, haha. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp