Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Lät jobbigt men kul! :)
Ja, Zumba och idag var det zumba på riktigt :)

Kl
Har varit sämre på att laga mat den här veckan, insåg jag. Första matlagningen idag, ngt så kulinariskt och avancerat som pasta och falukorv :p matlåda i måndags och ingen lagad mat alls igår. Måste skärpa mig imorrn men saknar idéer, funderar på vegetarisk lasange.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tänkte samma sak jag :p

Kl
Jag är också senior men trivs bättre på äu (barnslig nog? ;)). Är 25
 
Sv: Beach 2013 del VII

Klart det är skillnad, stor skillnad till och med! Så mycket bättre din hållning ser ut att vara på andra bilden också, bra jobbat! :)

Delvis KL
Många 24-26 års ålder här alltså. Jag är 24 också :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Delvis kl

Då kommer jag och sänker medelåldern här med mina 20 år (-92) ;)

Jag ändrade om lite i mitt träningsschema igår för jag blev helt slut av cyklingen! Så den + två ridpass fick räcka (skulle åkt till gymmet på kvällen med) ;)
Idag har jag ridit två hästar igen och även gått till jobbet (7 km). Idag SKA det bli ett gympass sen, har inte tränat överkroppen på riktigt på en vecka nu :o
 
Sv: Beach 2013 del VII

Välkommen till tråden! :D

Vad duktig du är!! -12 kg på 3-4 månader är ju riktigt bra! Hejja dig!! :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack gulle för hejandet under min joggingrunda:love:

kl

Jävla skor alltså! Så fort jag snörat på mig skorna och tog första steget så kände jag att jag fick ont i stortån :( Alltså faan vad irriterande!:banghead: De är för hårda uppepå och trycker mot "stortåknölen" så jag får använda mina gamla skor till joggingen och de nya får vara på gymmet tills de blivit mjuka.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Usch och blää ! Är jättekäsnlig mot onda fötter så skulle inte heller tyckt om det...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag bidrar till 92:ornas hörna :D
Börjar dock få åldersnoja. Kul. ;)



Imorgon ska jag provrida en pålle, så förhoppningsvis har jag snart 2 egna och 2 träningshästar att hålla igång. Och träna mig själv! Lär göra ett tidsschema ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Man är inte tillåten att få åldersnoja när man är 20 (21?) år gammal! Haha :)

Jag har dock lite åldersnoja å min sambos vägnar, han är snart 30... Men han kunde inte bry sig mindre :P

Och Emtherlia, varsågoood. Kul att kunna peptalka tycker jag ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra där! Superbra jobbat :D jag har bilder på ca en månads skillnad. Vet inte om det syns så mkt. Kanske ska ta å lägga upp :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Idag har det blivit lite promenixande, men imorgon blir det minsann gym igen, efter en monsterarbetsdag på 12 h... men jag känner mig helt mentalt inställd på det, så det ska gå fint! Förhoppningsvis får jag in lite löpning fredag och söndag också - isåfall har jag nått mitt mål på 4 träningspass + ett antal promenader (räknar inte cykling eller promenader som regelrätt träning, bara mest som utfyllnad de "tränings"fria dagarna).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp