Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Gör det någon skillnad på träningsvärk? Läste att det är bra att ha efter ett pass för att inte få värk? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hmm, jag vet faktiskt inte. Haha. Jag har träningsvärk idag men så hade jag min gamla goa Soc-tights på mig då så...
Ska försöka tänka på det när jag har de andra på mig så får vi se. Ska nog springa med dem imorn men det blir ju lite missvisande nu när jag redan har träningsvärk :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

De ska, som jag förstår det, trycka ihop musklerna så att det dels är lättare att springa, man inte får träningsvärk och så. Surfade runt lite, plastpåsar på fötterna var tydligen att rekommendera vid någon modell de pratade om. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, då snackar vi tighta tights! :D

Den givna följdfrågan, hur får man då av dem när de är lite fuktiga? :eek:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ah, det var för att få av dem eller? Haha.
Mina är med snortighta, men när de väl är på så är de naaaajs!

Och du, ingen aning om hur man skulle få av dem. På mina är det dragkedjor längst ner iaf. :D

KL

Imorgon börjar jag kl 10 så jag ska ställa klockan för att gå upp och promenera!
Vågen visar återigen över 60, så nu SKA jag ta tag i det här. I sommar ska jag fan vara mitt fittaste på länge :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nej, för att få på dem som jag förstod det. Och det var då jag inte förstår hur man får av dem om de är så tighta. :D Dragkedja låter najs. :D

Skönt med en morgonpromenad! Det bästa med att jobba natt är att man kan gå ut vid en fyratiden och njuta av att dagen börjar, detta utan att behöva lämna sängen okristligt tidigt. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Såhär skriver Wiggle om kompressionskläder:

About Compression Base Layers

Compression base layers enhance performance in training, competing and recovery, and are designed to reduce the quick build up of lactic acid in the muscles, whilst keeping you comfortable and dry during exercise by wicking moisture away from your skin. Body moulded compression garments also improve recovery after periods of sustained exercise and help to regulate your body temperature. Compression baselayers also help prevent muscle oscillation which leads to muscle fatigue and help to minimise muscle soreness.
 
Sv: Beach 2013 del VII

:love:
ladies-piston-200-tight-multi.jpg
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hm, jag menade få på dem. Skrev visst fel ser jag. :p

Haha, okristligt tidigt är inte min grej, så att kliva upp vid 8 och sticka ut och gå en sväng känns helt okej. Med P3 Dokumentär i lurarna ska det bli riktigt trevligt! :D
Jobba natt däremot, åååh, vad jag tycker att det är jobbigt. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, ja jag förstod inte riktigt hur ett par plastpåsar skulle hjälpa för att få av dem, men du hade säkert tänkt på det. :p

Ehh, är inte 8 okristligt tidigt menar du? ;)

Ja, de fanns som trekvarts också! Såå inte läge att köpa mer träningskläder nu, men lägger till dem på min framtida shoppinglista. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, skrev utan att läsa vad jag skrivit... :p

Och nä, 8 är rätt okej. Kommer lägga mig vid 23 så det får banne mig räcka! :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Höhö. Skojabara! Jag är 26! :o

(Kommentarer om att minnet börjat svikta undanbedes härmed å det bestämdaste! :mad: ;))

Äh, det är väl inte så farligt? Mitt minne började svikta för någon vecka sedan :p då sa jag att jag var 19 (och trodde det med). Jag är 21...

Edit: Jag glömmer alltid hur gammal jag är. Var på väg att skriva 22 innan, men tänkte om i sista sekund. Tur att jag alltid har koll på hur gammal hästen är iaf (både han och jag är födda -92)...
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Ja alltså, masa sig upp vid 8 går väl bra, men att komma igång på en gång? :D

LS: Skönt, då är jag inte ensam om att inte ha någon koll. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Varför tror du jag sparar löpningen till eftermiddagen? :p Haha.

Slutar 17, och börjar igen 18.45 så där i mellan är en löprunda planerad. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Appropå en/ett (kex)choklad; ni som säger ett choklad, säger ni till exempel "kan du ge mig chokladett"? För det låter ju helknas, och jag tänker att heter det chokladen så borde man väl säga en (kex)choklad? :p

Jag säger oftast chokladet, men skriver chokladen. Men det varierar beroende på vad det är för choklad. Tex varm choklad(chokladmjölk) blir -en och inte -et.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, nä. Jag bor på Campus så det tar 3 min att gå till skolan. :p Och lika långt har jag till Skyttebanan där kvällslektionen hålls, så det är rätt lugnt ;)
Kommer dessutom eventuellt hoppa lektionen som slutar kl 17 eftersom jag inte komma hinna gå på hela pga läkarbesöket, så...jag kanske försöker plugga lite istället. Och springa i lugn och ro :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
602
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp