Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Lyxigt värre, I must say :D

Nu är det läggdax! Dagen har varit helt okej och jag hamnade nästan spik på 1200 kcal så jag är nöjd! :)
Natti!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nja, ganska.

Det jag tycker är svårt med zumban just är att det är ny koreografi för varje låt, och sällan nån direkt genomgång. Så det tar ett litet tag innan man hänger med. I aerobics, afro etc är det ju mer att bygga på steg för steg genom hela passet.

Däremot tror jag det blir lättare nu när jag planerar att gå regelbundet för koreografin är väl samma tror jag. Har bara gått sporadiskt tidigare på just zumba.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, jag tycker att jag har det bra som har dryga fem minuter med bil till jobbet. :p

Knapplån.

Har knappa fyra km till jobbet, hade tänkt börja cykla som jag nog skrivit redan. Men när jag kollade upp det insåg jag att jag bara har ytterligare knappa fyra till gymmet... Men det kanske är lite önsketänkande att jag ska kunna cykla till gymmet, träna och sedan cykla till jobbet? Det känns som att jag får testa utan att behöva ha bråttom till jobbet först oavsett. :p Imorgon kommer cykelpumpen hem efter en semester på Pappas jobb (:p), så imorgon och fredag blir det att cykla till jobbet. :D

Jenka: Aha. Det låter inte som något för mig då. Jag gick på ett zumbapass för hundra år sedan när jag skaffade mitt kort men gick tidigare eftersom att det var så rörigt och svårt att hänga med. Och med mitt obefintliga korreografiska sinne känns inte ny korr i varje låt som någon höjdare. :p Ska testa SatsEnergy om några helger tänkte jag, det verkar roligt och skulle inte vara så korreografiskt svårt sa han som håller i det när jag frågade. :) Afro verkar roligt, synd att det inte verkar gå mer än i stan.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Har knappa fyra km till jobbet, hade tänkt börja cykla som jag nog skrivit redan. Men när jag kollade upp det insåg jag att jag bara har ytterligare knappa fyra till gymmet... Men det kanske är lite önsketänkande att jag ska kunna cykla till gymmet, träna och sedan cykla till jobbet? Det känns som att jag får testa utan att behöva ha bråttom till jobbet först oavsett. :p Imorgon kommer cykelpumpen hem efter en semester på Pappas jobb (:p), så imorgon och fredag blir det att cykla till jobbet. :D

Gött ju! 8 km är inte särskilt mycket faktiskt - det cyklar jag utan större problem hem från ena gymmet, även när jag har kört box, ben och liknande... Transportcykling är rätt skonsamt och hjälper till att skölja ur mjölksyran så man inte får träningsvärk. Gör't!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och här ösregnar det... :banghead: Suck. Blir nog bussen idag ändå - idag är det business-kläder som gäller då våra 3:or ska presentera sina projektarbeten idag. Har ingen lust att sitta genomblöt på redovisningarna. Men gym blir det oavsett!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja alltså jag orkar inte med regnet! Funderar också på att ta bussen till skolan, men ack så det tar emot...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Åh duktig med kaloriräkningen ! Jag måste ta tag i det igen, har inte räknat alls senaste veckorna...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Alltså, jag hatar att cykla. Verkligen avskyr det. Så 8 km känns som rena mount everest. :p men det blir nog bättre om jag kommer in i det. Hoppas jag. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vad har du för cykel? Det kan inte vara så att den är felinställd med sadel och styre så de inte passar din kropp? Kan vara stor skillnad att höja/sänka saker så det passar en själv. Låter simpelt men sambon har alltid hatat att cykla (och jag har påpekat att han måste höja sin sadel och sitt styre), han tog tag i saken för några månader sen och OJ så han gillar att cykla nu, han svischar fram och jag får numera ligga flåsandes efter :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Här är det också ösregn och blåst :( Jag som skulle ha en skön förmiddag i stallet i det fina vårvädret.... Jaja. Får väl börja med att slänga in en tvätt och se om det hinner avta innan jag cyklar iväg... Ikväll blir det bodypump! Ska bli kul!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl

Igår var en så himla fin dag, så idag när jag tittar ut väntar jag mig att se lite sol. Såklart inte, det regnar:(

Idag blir det ingen träning för jag ska på massage, åh så skönt det kommer bli:)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja fy sjutton vilken lyx! :eek:

Lättare att hinna med träningen då, lite värre för mig. Slutar jag 16 så är jag inte hemma förrän 17:30...

Blir svårt att få tiden att räcka till då ja :(
Jag behöver ju dessutom inte gå upp förrän jag börjar på morgonen :p

Ananya: Jaa, det är sjukt lyxigt. Och gött! Lär ju aldrig ha det så bra igen så jag får passa på att njuta! :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hehe, det här varit strålande sol i fyra veckor och regnigt i typ två dagar... Men jag håller med er, så fort det regnar glömmer man de senaste veckorna! Det harju inte blivit grönt än så det kunde lika väl ha varit oktober nu... Tur det är ljust iaf - igår var det ljust till efter åtta!

Dessutomm såg vi både tussilago och två olika slags fjärilar igår så snart är det grönt och härligt ute igen!

Mvh inlåst på kontoret igen
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ingen morgonpromenad för mig. :( Massa regn...blä.
Men löpning blir det i eftermiddag iaf, och så hoppas jag på uppehåll imorgon på morgonen så att jag kan(eller ja, vill snarare) promenera då. :)

Bitter för att vågskrället gått upp efter förra helgen - och envist stannar kvar! Det brukar släppa efter att jag skärpt mig ett par dagar :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Regnigt här också och även jag överväger att ta bussen. Skitväder. Om det åtminstone hade snöat.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, kan kanske stämma :angel: Men man tröttnar på att cykla i piskande ösregn och vara dyngsur hela dagen efter sisådär 2 gånger alltså. Håller med om att jag saknar grönskan, var är våren? :cry: Hoppas det blir sol nu kommande veckor så det får en chans att kika fram. Fjärilar och tussilago gillar vi, jag har inte sett till något sånt ännu tyvärr :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
602
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp