Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, jaa! Det var skoj! Jag vann när vi skulle springa vårt fortaste. :p (fast vi var bara tre, haha - men ändå!)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Gud vad kul det låter!

Kl

Jag har varit på skivstång, kuuuul :D Ökade till 3,75 kg på varje arm på militärpressen, tungt!! Gissar på träningsvärk imorgon :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL*

Tänkte bara kopiera in denna så att vi inte glömmer den totalt :) detta är senaste versionen jag hittade (sida 93 i förra tråden).

Galna burpeeutmaningen
Mammas 9/3 #1 16:22.
Mammas 11/3 #2 20:32
Mammas 16/3 #3 16:52
Mammas 17/3 #4 14:55
Mammas 25/3 #5 14:09
Niyama 10/3 #1 19.28
Niyama 21/3 #2
LindgrenV 11/3 #1 13.12

Squatsutmaningen (50 squats)
Niyama 21/3 #1 2.15
Niyama 23/3 #2 2.46
Trollunge 3/4 #1 - 1:26
Jenka 30/3 #1 2.12
Raider_ 5/4 #1 - 1:16

90grader-utmaningen!
LindgrenV #1 22/3 - 0:35
LindgrenV #2 22/3 - 1:15
LindgrenV #3 24/3 - 1:20
LindgrenV #4 25/3 - 1:32
LindgrenV #5 26/3 - 2:00
LindgrenV #6 27/3 - 3:20 Tror jag klev över nån mental spärr där, efter 2.15 var det knappt jobbigt längre
lizan #1 22/3 - 1:05
lizan #2 24/3 - 1:10
lizan #3 26/3 - 1:35
Niyama #1 22/3 - 2:35
Sleepan #1 25/3 - 2:02 (efter Body Pump - inte så smart, pust!)
Mammas #1 25/3 0:35
Blueberry #1 26/3 - 0:41
Blueberry #2 26/3 - 1:05
Trollunge #1 3/4 - 3:20
Raider_ #1 5/4 - 2:05

Plankanutmaningen!
LindgrenV #1 24/3 - 2:01
LindgrenV #2 26/3 - 2:05
LindgrenV #3 27/3 - 2:15
Trollunge #1 3/4 - 2:30
Jenka #1 2/4 0:46
Yew #1 30/3 1:45
Raider_ #1 5/4 - 3:00
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

EN kexchoklad. punkt.


Idag insåg jag hur sjukt mycket muskler jag tappat i armar och rygg. Har masserat en (ja, bara EN!!) häst och är helt slut i musklerna. Måste tränas upp, det går ju inte dra igång företaget om jag bara orkar med en häst per dag. Ingen som behöver ha sitt stall mockat eller nåt annat som känns roligare än ett gym? ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hahaha, jag älskar att det alltid "upprör" folk, det där med en och ett kexchoklad. :)

Zassoo: Det var himla skoj! Och bra jobbat med skivstången!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra med en plan! Tycker också att du kämpar på jättebra, du verkar framför allt tycka att det är så kul, och det är väldigt peppande!

Ja en plan känns bra att luta sig mot! Och tack, vad kul att du tycker det :) Framförallt märker jag direkt hur mycket piggare och gladare jag blir när jag får träna. Blir direkt som att livet blir mycket bättre!

Äsch då! Vi är ju gulliga som tusan hela högen här! :D

KL

Nu har jag också använt Bukehashtagen! :D

Ja verkligen :love:

Jag har också taggat mina skor :D men jag kan bara se Blueberrys taggade bilder?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag ser också bara blåbärets bilder, och så din nu. Spelar det roll om det är stor eller liten bokstav tro?

Edit: vad kul att du är igång igen! :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hmm, beror nog på att jag har min profil låst. Åh vad drygt... Ska jag behöva öppna den alltså :p

edit: Funkar det nu?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och jag kan inte se dina. Så jag antar att du med har privata inställningar men är vän med Zassoo och att det är därför hon kan se dem? :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hahaha, jag älskar att det alltid "upprör" folk, det där med en och ett kexchoklad. :)

ETT (kex)choklad. EN chokladBIT eller EN BIT kexchoklad. Det är så vi säger här i huset i alla fall :)


KL*
Nu börjar allt rulla på för mig :) maten går på rutin var tredje timme (med undantag för när jag är i stallet och därmed inte känner hunger mer än om jag är extremt hungrig). Dessutom upptäckte vi idag att skytteklubben satt igång vattnet igen så nu behöver vi inte släpa med dunkar med vatten till stallet, och därmed inte behöver ta bilen till/från stallet = betydligt fler promenader för min del :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och så säger även jag :) Men det är så vansinnigt olika. :p Och det verkar inte riktigt dialektalt heller då man säger båda delar på flera ställen. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag kan absolut inte förstå ett kexchoklad.

Det påminner om när en lärare alltid sa den datumen.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag tror det är med "familjärt" än dialektalt. Fast det kanske är dialektalt från början? Äh, vi har en i stallet som säger skottkärra trots att hon är född och uppväxt i Skåne...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Japp nu ser jag dig också!

Gjorde mil profil åtkomlig för alla så nu kan ni se mina underbara skor!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag såg dem! Himla tjusiga. :D haha. Jag vill egentligen vara privat, men jag får väl ha det så här ett tag då :p
(bläddrar ni lite bland mina bilder kan ni få se exakt hur gött det var med pepparspray i fejjan, en liten stund efter att jag fått prova det... :p)

L_S: Det kan nog stämma :) Min familj säger också så.

Chili: Haha, man ska ju tydligen kunna säga båda så jag brukar inte reflektera över vad folk säger - men brukar få en jäkla massa kommentarer från de som säger en. Så det verkar uppröra mer för "en-sägare" att andra säger ett, än tvärtom. :p (vilket jag inte alls vet om det är sant, men det är min uppfattning :D)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Fick en kommentar från instruktören på dagens andra pass att hon blir peppad av mig när jag är där. :eek: :D :D

Dagens första pass var dock inget vidare, inget fel på det så men rörigt, många kombinerade rörelser som inte lätt gick att modifiera för sådana med lite problem med kroppen så jag tog knappt ut mig alls... men men, bara en som vickade så det gör inte så mycket. Hade mer kraft kvar till pass två iallafall! :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kul!

Kl
En kexchoklad. Aldrig ens hört ett tror jag.

Löpgrupp lät rätt kul, jag har dock alldeles för dålig kondis och är för dålig på att springa. Vilket innebär att jag precis fick ytterligare en anledning till att göra nåt åt den saken.

Har annars lite seg motivation hittills idag. Inte alls lust att träna om några timmar och har lite ont i foten. Hitta bortförklaringar? Har en känsla av att jag borde ta mig iväg just för att jag inte har lust, för rutinens skull.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hittade pepparspraysbilden, huuuu säger jag bara :crazy:

(Och så måste jag lägga till att ni är så fina tillsammans, du och din pojkvän :))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp