Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

KL* lite halvt om halvt OT.

Vet inte om ni hört/sett/läst om det än, men Boston Marathon gick idag (ett av loppen jag vill springa när jag väl lärt mig tycka om att springa och har kondisen till det). Två bomber exploderade vid mållinjen och hitintills är det två döda och 23 skadade enligt några Amerikanska källor samt expressen.

Fy fan vad vidrigt det är! :( Usch!

kl

Sitter och försöker vakna i soffan. Jag inne i världens sämsta frukostperiod. Sjukt tråkigt. Så idag blir det till att ta med en banan och vattenflaska på första föreläsningen. Känns ju sådär, men bättre än inget...
Idag står löpning på schemat. Och idag SKA det gå bra.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Du har halkat efter lite i utmaningen hörrö! Hur är det med dig ? :) Sämre motivation eller sjuk / dylikt? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vet hur det är att komma in i jobbig frukostperiod, jag kan ju vara likadan! Idag har jag fått i mig en matsked keso och har varit nära att spy sen dess, haha. Urs!!

Lycka till med löpningen sen, tror säkert du kommer klara det galant :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl

Det som hände i Boston är fruktansvärt, jag blir extra illa berörd eftersom Boston ligger mig varmt om hjärtat då jag har bott där i över ett halvår. Så hemskt :cry:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag vet och det suger. Har haft problem med min stortå som gjort svinont så fort jag fått på mig skor så har inte kunnat springa eller gå alls :( I helgen var jag i Stockholm och då blev det ingen motion. Tån känns bättre idag så borde komma igång igen men just nu känns motivationen på -100 ungefärO_o
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vet hur det känns, är i exakt samma läge just nu :p

Tack och lov är jag i alla fall så stressad över allt som händer och då tappar jag matlusten = ingen fara att min vikt skjuter i höjden. Men jobbigt också, sitter just nu och petar i min lunch och magen vänder sig ut och in. Suck!! Kanske vore bra för stressnivån att komma ut och röra på sig ändå...
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Jag har varit på gymmet.
Herregud, jag blir lika förvånad över att jag har tagit mig dit varje gång. :D

Värmde upp med 8 minuter cykling, sen snurrade jag runt i gymmet i 40 minuter och tränade lite här och lite där (men tillräckligt för att jag ska känna mig helt skakis i musklerna) men mest ben och bröst av någon okänd anledning och sen avslutade jag med 8 minuter på crosstrainern.

Men min största bedrift idag var att gå upp klockan 5 i morse och åka in och inventera på Åhléns i 7 timmar.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och nu taggar jag mina bilder med #bukebeach.
Detta är härmed den officiella taggen på instagram.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och förresten, jag kan verkligen rekommendera kläderna från Endomondo.
Jag har både jackan (svart/lila) och den långärmade springtröjan (lila) och båda är stora favoriter :love:
Det är fortfarande rea en liten stund till, och det verkar dessutom fyllas på med nytt i shoppen :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Herregud! Fy för att gå upp så himla tidigt!! :p
Men härligt med gympasset!!

kl
Gav mig ut på räsercykeln idag, första gången på sjuuukt länge! Det blev ca 2 mil på 50 minuter! Och motvind/sidvind minst 90 % av vägen. Var ju helt slut redan efter en halvmil!! :cool: Sen var det bara hem och strecha samt slänga i mig ett par ägg innan det var dags för första stallet och ett dressyrpass. Nu känner jag mig typ död. Har käkat lite spenat och tänkte att jag skulle få lite energi inför nästa stall men den har inte kommit än haha :p Sen avslutas kvällen med tvätt och gymmande av överkroppen. Vet redan nu att jag kommer sova gott inatt :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hurra! :) Bara #BBeach var redan använt så Bbeach13 blir kalas! :)

Kl

Nu ska jag snart ut och beacha mig! Ska springa med en löpgrupp för första gången i mitt liv! Hoppas på att det ska bli riktigt kul och givande. :)
(...dessutom får man ett/en kexchoklad efteråt ;))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp